|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 11:50 am
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Sephyre *väcks till liv* Jetzudan är en galen mördare. Aaw. whee heart
Petsy: Nej. stare Pizzerian då? Den kan du jättejärna ringa. whee *Beställer pizza* Bradå. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 11:51 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Sephyre *väcks till liv* Jetzudan är en galen mördare. Aaw. whee heart
Petsy: Nej. stare Pizzerian då? Den kan du jättejärna ringa. whee *Beställer pizza* Bradå. 3nodding *Pizzan kommer* Yay!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 11:52 am
*Sätter sig i ett hörn och sjunger Suicide Seaside* Forcing open the declining window, beating down The sun light is in the way, holding your breath As long as I'm here The heart is a little dirty I am lonely, you said in a soft voice Couldn't see the proof in living
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Sephyre *väcks till liv* Jetzudan är en galen mördare. Aaw. whee heart
Petsy: Nej. stare Pizzerian då? Den kan du jättejärna ringa. whee *Beställer pizza* Bradå. 3nodding *Pizzan kommer* Yay! W00t. :0 Vilken pizza får jag?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry *Sätter sig i ett hörn och sjunger Suicide Seaside* Forcing open the declining window, beating down The sun light is in the way, holding your breath As long as I'm here The heart is a little dirty I am lonely, you said in a soft voice Couldn't see the proof in living Anna! Är du också på piss humör?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 11:53 am
Chibi Strawberry *Sätter sig i ett hörn och sjunger Suicide Seaside* Forcing open the declining window, beating down The sun light is in the way, holding your breath As long as I'm here The heart is a little dirty I am lonely, you said in a soft voice Couldn't see the proof in living *tittar mot från sin kaklåda* SEASIDE HOTEL! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 11:54 am
Linka Spirit *titta fram ur sin kaklåda* ninja -hoppar på kaklådan.- surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Sephyre *väcks till liv* Jetzudan är en galen mördare. Aaw. whee heart
Petsy: Nej. stare Pizzerian då? Den kan du jättejärna ringa. whee *Beställer pizza* Bradå. 3nodding *Pizzan kommer* Yay! W00t. :0 Vilken pizza får jag? Rår på.. :S Vill du ha den med mycket ost eller med mycket salami?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Anna! Är du också på piss humör?! Oja. Det är jag verkligen. Ge mig en hammare och jag slår mig själv i huvudet så jag svimmar eller nåt. -_-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 11:55 am
Chibi Strawberry Blixtra Anna! Är du också på piss humör?! Oja. Det är jag verkligen. Ge mig en hammare och jag slår mig själv i huvudet så jag svimmar eller nåt. -_-Men jag mår skit dåligt. jag vet inte ens varför.. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Meimiko Linka Spirit *titta fram ur sin kaklåda* ninja -hoppar på kaklådan.- surprised eek *dränks av alla kakor o gör ett gurglande ljud* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Linka Spirit *tittar mot från sin kaklåda* SEASIDE HOTEL! xp xd YAY!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 11:56 am
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Rår på.. :S Vill du ha den med mycket ost eller med mycket salami? > .o... Ingen av dom.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Men jag mår skit dåligt. jag vet inte ens varför.. :S :S Det var konstigt. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|