|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 11:36 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 4:31 am
Wat is een auction precies?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 4:32 am
Woeii, ik heb op Kai gestemd! xDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 5:15 am
[Sky-Angel] Wat is een auction precies? Daar bieden mensen (gaians in dit geval xD) op kitty's artses. Wie dan het meeste heeft geboden, wint. En krijgt een tekening gemaakt door Kitty.
En kitty-san ik weet niet of het slim is om een auction in het charity forum te doen confused
Arggg, Kan niet kiezen!!! Laat alle mules aan treden om allen te stemmen. Kan er niet een optie bij komen van: Alle bovenstaande? xDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 6:38 am
Zakou Nenharma [Sky-Angel] Wat is een auction precies? Daar bieden mensen (gaians in dit geval xD) op kitty's artses. Wie dan het meeste heeft geboden, wint. En krijgt een tekening gemaakt door Kitty.
En kitty-san ik weet niet of het slim is om een auction in het charity forum te doen confused
Arggg, Kan niet kiezen!!! Laat alle mules aan treden om allen te stemmen. Kan er niet een optie bij komen van: Alle bovenstaande? xDD Hetzelfde principe als een veiling dus. I get it xDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 10:47 am
Hehe, dat woord zocht ik xD
Mijn nederlands is nog niet zo goed xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 11:30 am
In de charity is niet de makkelijkste, maar zo houd ik wel 1 thread XD Anders heb ik 80 threads die niet bij te houden zijn XD
Ennuh, er waren maar 10 opties mogelijk crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 18, 2006 6:47 am
-is boycotting the poll-
Ik kan echt niet kiezen xDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 18, 2006 11:53 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 18, 2006 12:23 pm
okay, dan ga ik voor clover omdat ik haar design het leukste vind :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 18, 2006 12:43 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 5:45 am
*hupt gefrustreerd op en neer*
Ik krijg die schetsen (van FY ninja ) maar niet ingekleurd zoals ik dat wil... Grrr >.>
Owow, nog maar een maandje voor witch 42 xD blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 6:24 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 12:40 pm
Hmm 1 tekening half af. Ik denk dat ik ze ook met kleurpotlood ga inkleuren ^_^ Heb ik wat te doen in al die tussen uren op school >.> xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 1:14 pm
Zakou Nenharma Hmm 1 tekening half af. Ik denk dat ik ze ook met kleurpotlood ga inkleuren ^_^ Heb ik wat te doen in al die tussen uren op school >.> xD    Zijn ze van de set die ik al had gezien, of nieuwe? *curious* Art Auction/Quest heart I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|