|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 2:13 am
Chibi Strawberry ecchan kamijon Chibi Strawberry kamijon du kommer s䫥rt att f堥ka men jag... crying Meen. >____< Vi f岠f?ka f堭ed dig. kanske det kanske! 䲠det fler som ska sl䰡s med till n䳴a visning? Chibi Strawberry har jag redan lovat att sl䰡 med om det beh? jag kan lugnt dra en till. oavsett vad f?drar tycker. xp oO Vem har sagt n姯t om att dra med mig? eek Lyckas du dra kamijon fr宠hennes mamma s堤r du v䲤 guld. xp Och om han lyckas dra mig från min far..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 2:22 am
~Rufus-kun~ Chibi Strawberry ecchan kamijon Chibi Strawberry kamijon du kommer s䫥rt att f堥ka men jag... crying Meen. >____< Vi f岠f?ka f堭ed dig. kanske det kanske! 䲠det fler som ska sl䰡s med till n䳴a visning? Chibi Strawberry har jag redan lovat att sl䰡 med om det beh? jag kan lugnt dra en till. oavsett vad f?drar tycker. xp oO Vem har sagt n姯t om att dra med mig? eek Lyckas du dra kamijon fr宠hennes mamma s堤r du v䲤 guld. xp Och om han lyckas dra mig från min far..Chibi Strawberry: jag skrev det för några sidor sedan... när du fortfarande inte var säker på att du ville åka... sweatdrop Rufus-kun: jag kan dra mycket. funderar på att hyra bil nästa gång. jag måste bara veta vart jag ska...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 2:25 am
ecchan Chibi Strawberry: jag skrev det för några sidor sedan... när du fortfarande inte var säker på att du ville åka... sweatdrop oO; Ohh jaså. Vad borta i skallen jag känner mig nu. sweatdrop << >> Försöka dra dit mig går väl.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 2:32 am
Chibi Strawberry ecchan Chibi Strawberry: jag skrev det för några sidor sedan... när du fortfarande inte var säker på att du ville åka... sweatdrop oO; Ohh jaså. Vad borta i skallen jag känner mig nu. sweatdrop << >> Försöka dra dit mig går väl. ... sweatdrop mjo, det går nog... och jag gör nog det om det behövs!!! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 2:35 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 2:39 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 2:40 am
Chibi_Chocobo Sostrate Det 䲠nog dags f?ig att b? tjata p堭ina f?drar om att f堥ka >__>; yay massa kul folk som kommer ^^ men fortfarande 3 m审der kvar att v䮴a! gonk mm... jobbigt. kan man inte ha en extra visning emellan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 2:44 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 2:46 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 2:47 am
När jag tänker efter. Tågbiljetten kostar ju så mycket. gonk Kanske inte kan komma ändå. >.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
ecchan Chibi_Chocobo ecchan Chibi_Chocobo Sostrate Det 䲠nog dags f?ig att b? tjata p堭ina f?drar om att f堥ka >__>; yay massa kul folk som kommer ^^ men fortfarande 3 m审der kvar att v䮴a! gonk mm... jobbigt. kan man inte ha en extra visning emellan? nja f?堳kulle vi f堭indre tid att planera den stora visningen och den skulle bli tvungen att hamna runt jul och d堤r folk ganska upptagna och fattiga med annat sweatdrop s堤et 䲠v䬠bara att v䮴a 3nodding mooooooo.... vill inte. xp jag kommer ligga och gapa som en fisk utan vatten innan nästa visning. gonk vill träffa alla igen. gonk haha en fisk *petar på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 2:49 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 2:50 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 2:51 am
Chibi Strawberry Sostrate Chibi Strawberry När jag tänker efter. Tågbiljetten kostar ju så mycket. gonk Kanske inte kan komma ändå. >.o Hmm...x.x 䶥n om det 䲠rabatt? O_O Rabatt? oO; Ja.....de som är under 26 eller 25 får jue rabatt eller vad det nu än var >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|