| Lia heeft geld teveel! |
| Yes |
|
8% |
[ 1 ] |
| Very true! |
|
8% |
[ 1 ] |
| Yeah, so what? |
|
33% |
[ 4 ] |
| So, ik heb geld te kort! |
|
50% |
[ 6 ] |
|
| Total Votes : 12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 3:09 am
Ik doe ook wel mee whee
en voor je erjaardag geef ik je: Aladins lamp maar als special kun je elke keer vragen voor nog 3vragen mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 03, 2007 7:21 am
Come on mensen, post post post nou es !!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 17, 2007 3:35 am
Wow, deze topic is echt vet dood.
Current status:
Melee VIII heeft zijn prijs nog niet opgehaald. De prijzen voor de kadootjes zijn ook nog niet opgehaald. Er zijn nog niet genoeg mensen voor "Rad van Fortuin".
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 17, 2007 9:49 am
Ik wist niet eens dat ik weer es wat had gewonnen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 17, 2007 10:44 am
jij hebt je avi heel anders nu bloemenbom (xD).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 18, 2007 6:59 am
[ Fruit Cake ] jij hebt je avi heel anders nu bloemenbom (xD). Gister had ik ff een baaldag dus ik heb allemaal gratis dingen aangedaan. Vandaag ben ik aan de beterende hand dus heb ik me zwempak aan. Ik wil trouwens van me angelic zooi af. Ik wil er dan die angelic Pendant voor terug kopen. Dus iemand interesse???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 18, 2007 1:05 pm
helaas ben ik low budget XD maar je ziet er goed uit!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 19, 2007 9:05 am
kittyocean helaas ben ik low budget XD maar je ziet er goed uit! Hoe ken jij low budget zijn? Je koopt toch nooit wat? Ofwel, maar je verandert je avi er nooit mee?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 19, 2007 12:55 pm
Miss Flowerbomb kittyocean helaas ben ik low budget XD maar je ziet er goed uit! Hoe ken jij low budget zijn? Je koopt toch nooit wat? Ofwel, maar je verandert je avi er nooit mee? ik koop alle MC's XD Dat tikt aardig aan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 23, 2007 8:46 am
kittyocean Miss Flowerbomb kittyocean helaas ben ik low budget XD maar je ziet er goed uit! Hoe ken jij low budget zijn? Je koopt toch nooit wat? Ofwel, maar je verandert je avi er nooit mee? ik koop alle MC's XD Dat tikt aardig aan Wat doe je er dan mee, wachten tot het veel waard is? Welke mc's heb je al??? Bunny ears???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 25, 2007 10:56 am
bunny ears zijn geen MC XD En ik gather graag XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 03, 2007 5:43 am
kittyocean bunny ears zijn geen MC XD En ik gather graag XD Ik bedoelde bani clips, waar komen die vandaan??? Als je ze trouwens kwijt wilt biggrin biggrin biggrin biggrin I WANT AL BUNNY!!! Ik wil ook nog die bunny hat van pasen een paar jaar terug.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 03, 2007 12:49 pm
het zijn oude MC dinges geval XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 07, 2007 8:30 am
kittyocean het zijn oude MC dinges geval XP Dus heb jij nog een bani clips over???? ER ZIJN NOG NIET GENOEG MENSEN BIJ HET RAD VAN FORTUIN MEELEEVIII MOET ZJN PRIJS NOG INCASSEREN!!!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 10, 2007 12:43 pm
ik heb helaas niets over XP. En zeker geen MC's; I'd be so lucky if I had!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |