|
|
|
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 8:06 am
Zakou Nenharma Lijkt me wel nodig :3 we moeten nog van het CS naar de Zoo, of is dat lopend te doen? Nee, totaal niet.. ^-^; Ligt geen eens in de buurt.. Volgens de site:
Indien u Burgers' Zoo per openbaar vervoer wilt bezoeken, k**t u het beste "Lijn 3 Burgers' Zoo" vanaf het Centraal Station Arnhem nemen. "Lijn 3 Burgers' Zoo" brengt u dan in ongeveer 15 minuten tot precies voor de ingang van het dierenpark (laatste halte).
Vraagt u aan de chauffeur of het voordelige "Dalkaartje" van kracht is. Wanneer dat zo is, k**t u voor slechts één Euro van het Centraal Station Arnhem naar Burgers' Zoo reizen.
Dus misschien is het handig met een strippenkaart kopen tot we op CS zijn en daar achter kunnen komen. 10:00 Op CS lijkt me slim, laten we afspreken bij het tijdbord. [Moet er toch wel zijn? xD]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 8:19 am
•♥• sweatdrop misschien een iets preciser punt. is arnhem een groot station? als ze nou geen bordt hebben.. oh en van te voren telefoonnummertjes uitwisselen, (ik heb eindelijk een mobieltje hee! surprised ) •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 9:52 am
Dat zo wel heel handig uitkomen! Die busreis voor 1 euro ^_^ Hmm nog eens extra voor zekerheid mijn treinreisschema checken sweatdrop
09:41 -- Arnhem perron 4 (vertrektijd 7.20 xDD)
Maar ik heb nog steeds geen +/- vertrektijd om weer naar huis te gaan... Als ik een beetje op tijd thuis wil zijn moet ik de trein van 5 voor 21.00 hebben. Het zou nog een half uurtje later kunnen, met als gevolg dat ik ook pas heel laat thuis ben sweatdrop
[edit] Ik haat bouwwerkzaamheden... Om de een of andere reden verdwaal ik dan ALTIJD xD
20 december 2005
Rond deze tijd start de bouw van het tijdelijke station bij Arnhem Centraal. Het Arnhemse Centraal Station en directe omgeving daarvan moeten in 2010 compleet vernieuwd zijn. Voordat de bouw van het nieuwe station kan beginnen is de sloop van het huidige station nodig. Het tijdelijke station zal vanaf juni 2006 operationeel zijn.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 11:54 am
Bedankt voor de tips! Ik neem zeker mijn strippenkaart mee XD Anders kan ik namelijk niet in Utrecht komen!!
Even kijken, misschien weer een centraal belpunt? Bij de eerste meet was OKP het, bij de halve meet was ik het (tja, maar 2 personen XD). 1 Centraal punt is misschien wel handig.
Ik wil het best zijn, maar ik zet mijn nummer niet zomaar online. Je weet maar nooit welke freak denkt leuke geintjes uit te halen. Via PM's is het geen probleem!
En Kiek, neem je oppaskids mee XP!
En volgende keer er weer bij zijn, goed =D? Ik denk ergens September? XP? Oh wacht, dan heb ik kamp en een huwelijk XD Begin September of Oktober graag XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 12:41 pm
Darlaa •♥• sweatdrop misschien een iets preciser punt. is arnhem een groot station? als ze nou geen bordt hebben.. oh en van te voren telefoonnummertjes uitwisselen, (ik heb eindelijk een mobieltje hee! surprised ) •♥• Elk station heeft toch wel een bord..? o: Bij de info balie? Die heeft ook elk station toch wel? :B
Kitty, ben jij maar het centraal belpunt dan. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 1:42 pm
haha ik hoef pas om 15:00 op te passen : *teleportatie!! JAAAAH!* En daarvoor kan ik ook niet, heb k afgesproken.. jmmr dus
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 08, 2007 5:21 am
Oranjekorfbalpizza! Darlaa •♥• sweatdrop misschien een iets preciser punt. is arnhem een groot station? als ze nou geen bordt hebben.. oh en van te voren telefoonnummertjes uitwisselen, (ik heb eindelijk een mobieltje hee! surprised ) •♥• Elk station heeft toch wel een bord..? o: Bij de info balie? Die heeft ook elk station toch wel? :B
Kitty, ben jij maar het centraal belpunt dan. ^^Dan zal ik morgen eens mijn tel nr via PMs uitsturen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 08, 2007 8:26 am
•♥• ja jammer maar als nou de volgende keer wij en kiek én Anne kunnen hebben we een grotere meeting xD •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 08, 2007 8:43 am
Darlaa •♥• ja jammer maar als nou de volgende keer wij en kiek én Anne kunnen hebben we een grotere meeting xD •♥• Volgende keer zorgen we dat ze mee kunnen =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 09, 2007 9:31 am
•♥• Het wordt een mooi weekend ^_^ •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 09, 2007 10:49 am
Darlaa •♥• Het wordt een mooi weekend ^_^ •♥• Hoorde ik ook ja =D Toevallig =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 09, 2007 12:57 pm
Mensheid, er gaat nog iemand mee =D
Yay!
Jolanda14 gaat ook mee =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 09, 2007 1:18 pm
Waar spreken we nu zondag af? Zullen we gewoon de informatieborden nemen?
Of anders een perron ofzo? Bijvoorbeeld: Perron 1... wel al wat kleiner... KYAAH! WAAR??!
Jolanda 14 en ik nemen waarschijnlijk de trein van 9.23 -> zijn we er 10.02
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 09, 2007 1:55 pm
kittyocean Waar spreken we nu zondag af? Zullen we gewoon de informatieborden nemen? Of anders een perron ofzo? Bijvoorbeeld: Perron 1... wel al wat kleiner... KYAAH! WAAR??! Jolanda 14 en ik nemen waarschijnlijk de trein van 9.23 -> zijn we er 10.02 Gezellig ^^ Iemand die je kent? Infoborden spreken we af. ^^ Zijn die er niet: Dan bel je Kitty. Ik ben er als alles goed gaat ook om 10:02. [Kwartiertje met de trein. : ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 10, 2007 5:28 am
Oranjekorfbalpizza! kittyocean Waar spreken we nu zondag af? Zullen we gewoon de informatieborden nemen? Of anders een perron ofzo? Bijvoorbeeld: Perron 1... wel al wat kleiner... KYAAH! WAAR??! Jolanda 14 en ik nemen waarschijnlijk de trein van 9.23 -> zijn we er 10.02 Gezellig ^^ Iemand die je kent? Infoborden spreken we af. ^^ Zijn die er niet: Dan bel je Kitty. Ik ben er als alles goed gaat ook om 10:02. [Kwartiertje met de trein. : ] Ja, Jolanda14 ken ik ook in het eggie smile Dus wij reizen samen. Infoborden; CHECK! Herkenningspunt: ik neem waarschijnlijk mijn WITCH rugzak mee. Lekker groot en IK ben er trots op!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|