|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 2:25 am
Muushii.. domokun .. Jag kommer snart ha råd med att betala för bilden/bilderna.. Så, säg till då du kan börja med dom eller något.. Så vet jag när jag ungefär kan börja med min quest domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 5:31 am
Hopey Muushii.. domokun .. Jag kommer snart ha råd med att betala för bilden/bilderna.. Så, säg till då du kan börja med dom eller något.. Så vet jag när jag ungefär kan börja med min quest domokun Okey, Nu ska vi se... Det var en quest bild, right? Sen vad var den andra? sweatdrop Måste vara bättre på att skriva upp!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 7:07 am
Men jag vill ha en Chibi bild på min och Valgarv's avatar ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 7:10 am
Blixtra Men jag vill ha en Chibi bild på min och Valgarv's avatar ^^ Okey, Det blir 1500 + 1500... sweatdrop 3k. Kanske sänker priset sen när den är klar, kanske inte alls blir nå bra, äsch. Du får se. Valgarv's och Din 3nodding Börjar strax då.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 7:14 am
3k för två Chibi's i blyerts??! stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 7:21 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 7:24 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 7:25 am
Då blir det dock samma pris som jag sa innan, 1500 + 1500 = 3k... sweatdrop Kanske kan sänka det ända ner till 2000g dock.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 7:38 am
Hm, ska jag ta det som att hon inte längre ville ha en bild? xp domokun
Nåja, tid är pengar... sweatdrop Och folk ansåg det faktiskt vara ett jätte bra pris.
EDIT: Om du vill avboka en bild eller dylikt, skriv det då så snabbt som bara attan... För annars slösar jag tid m,m på något som inte kommer att viljas ha! Och det är inte specielt lyckat...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 7:39 am
Mushi Då blir det dock samma pris som jag sa innan, 1500 + 1500 = 3k... sweatdrop Kanske kan sänka det ända ner till 2000g dock. alltså Chibis är det såna du har i Shop Siggen?? Om det är det så vill jag bara ha på mig.. Ta inte illa upp men jag hade hoppats att du kunde göra den bilden så att Blixtra o Valgarv kramades ^^!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 7:50 am
Blixtra Mushi Då blir det dock samma pris som jag sa innan, 1500 + 1500 = 3k... sweatdrop Kanske kan sänka det ända ner till 2000g dock. alltså Chibis är det såna du har i Shop Siggen?? Om det är det så vill jag bara ha på mig.. Ta inte illa upp men jag hade hoppats att du kunde göra den bilden så att Blixtra o Valgarv kramades ^^! Hade hoppats på att jag kunde? Jag kan göra det fortfarande, Men det är du som inte klarar av priset? smile Och ja, Det är dom. Läs gärna min ART post längre ner på första sidan innan du skriver och frågar om något. smile Sen om det fortfarande är något du undrar över som inte står där så är du jätte välkommen att fråga. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 8:06 am
Kostar: Endast Huvudet - 800g Helbild - 1500g Fler än en - 500g per tillägg
Då borde det bara bli 2 k.. eller??
1 bild på mig o fler än en 500g per tillägg??!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 8:11 am
Blixtra Kostar: Endast Huvudet - 800g Helbild - 1500g Fler än en - 500g per tillägg Då borde det bara bli 2 k.. eller?? 1 bild på mig o fler än en 500g per tillägg??! Jag skrev ju det? Och det där är CHIBI gubbarna, Dom som görs på datorn. Sa att jag skulle sänka det till 2k istället. smile Så fortfarande, Läs allt tack. Exempel på "500g per tillägg": Jag vill ha en bild med mig, Gandiloulou, Necrofix, Kyuu, Chibi_Chan, Chibi_Chocobo, PartEx... Då blir det 4500. 500 för extra ju fler personer du vill ha där.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 8:14 am
haha! ;D Den där bilden lät bra xd lol! Men jag kan betala 2. 5k för en bild med mig o Chibi_Chan o Valgar ;D Jag lovar.. Det ar det sista jag ber om nu! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 8:15 am
Blixtra haha! ;D Den där bilden lät bra xd lol! Men jag kan betala 2. 5k för en bild med mig o Chibi_Chan o Valgar ;D Jag lovar.. Det ar det sista jag ber om nu! xd Okey. 3nodding Men om du bara vill ha den så, så blir det bara "tre tråkiga gubbar" som stirrar rakt fram som liknar era. xp Har skrivit på första sidan vad jag vill ha för info när ni beställer. Så fortfarande, Läs allt... Tack. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|