| :O Een nieuwe poll! |
| Jeah:D |
|
76% |
[ 36 ] |
| Moest dat? |
|
23% |
[ 11 ] |
|
| Total Votes : 47 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 13, 2005 8:02 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 13, 2005 11:33 am
tja....het beste idee tot nu toe vind ik tog wel dat er een tekening wordt gemaakt en dat we die dan opsturen....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 13, 2005 12:05 pm
Cassidy92 tja....het beste idee tot nu toe vind ik tog wel dat er een tekening wordt gemaakt en dat we die dan opsturen.... Goed plan. Probleem: Kan niet tekenen stare neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 13, 2005 12:18 pm
Jenske Cassidy92 tja....het beste idee tot nu toe vind ik tog wel dat er een tekening wordt gemaakt en dat we die dan opsturen.... Goed plan. Probleem: Kan niet tekenen stare neutral oeh klhad nu al zo'n 50berichtjes gepost als ik wel over je zus mocht praten razz sorry, moest er ff uit razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 13, 2005 12:29 pm
Anne Heersma Jenske Cassidy92 tja....het beste idee tot nu toe vind ik tog wel dat er een tekening wordt gemaakt en dat we die dan opsturen.... Goed plan. Probleem: Kan niet tekenen stare neutral oeh klhad nu al zo'n 50berichtjes gepost als ik wel over je zus mocht praten razz sorry, moest er ff uit razz Ik vat hem niet. ( ik vat wel meer dingen niet maar oke sweatdrop ) Misschien heeft er iemand nog een idee? ( niet dat die tekening geen slecht idee was hoor smile )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 13, 2005 11:01 pm
Jenske Anne Heersma Jenske Cassidy92 tja....het beste idee tot nu toe vind ik tog wel dat er een tekening wordt gemaakt en dat we die dan opsturen.... Goed plan. Probleem: Kan niet tekenen stare neutral oeh klhad nu al zo'n 50berichtjes gepost als ik wel over je zus mocht praten razz sorry, moest er ff uit razz Ik vat hem niet. ( ik vat wel meer dingen niet maar oke sweatdrop ) Misschien heeft er iemand nog een idee? ( niet dat die tekening geen slecht idee was hoor smile ) kaartje voor een lotto (this maar een idee sweatdrop ) naja, dan nog steeds kaartje zijn wel geld, das het zelfde als kadotje geven sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 26, 2005 9:35 am
Verjaardag blijf posten!!
(ben trouwens 13 novenber jarig 1983 dus 22 dit jaar)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 26, 2005 9:38 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 26, 2005 9:39 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 26, 2005 9:45 am
zie net dat clair gister jarig was en Zakou vandaag!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 26, 2005 9:48 am
Cassidy92 zie net dat clair gister jarig was en Zakou vandaag! volgens mijn computer is het de 26e en clair is de 28e jarig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 26, 2005 10:00 am
Cassidy92 zie net dat clair gister jarig was en Zakou vandaag! was ik maar al jarig dan had ik duits en frans achter de rug sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 26, 2005 10:08 am
Zelfde dag als ik! Alleen jij een jaartje eerder 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 26, 2005 10:12 am
Oeps lalala verkeerde datum xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 26, 2005 10:56 am
ik weet dus echt niet meer of ik hier al gepost heb O_O anyway: 26 Maart 1987 domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |