|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 1:38 pm
Niddler Jag hoppas att det snart finns stöd för BBCode-highlightning! Jag fattar inte att de inte har utvecklat det tidigare. mad Vad är det?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 30, 2006 2:57 am
Mikusagi Niddler Jag hoppas att det snart finns stöd för BBCode-highlightning! Jag fattar inte att de inte har utvecklat det tidigare. mad Vad är det?Tänk dig att all BBCode skulle vara blå. Till exempel. Eller fetstilad. I redigeringsläge, alltså. Visst skulle det vara mycket enklare att skriva/läsa då? För då kan man skilja mellan kod och vanlig text.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 30, 2006 3:05 am
Niddler Mikusagi Niddler Jag hoppas att det snart finns stöd för BBCode-highlightning! Jag fattar inte att de inte har utvecklat det tidigare. mad Vad är det?Tänk dig att all BBCode skulle vara blå. Till exempel. Eller fetstilad. I redigeringsläge, alltså. Visst skulle det vara mycket enklare att skriva/läsa då? För då kan man skilja mellan kod och vanlig text. Jahaaaa. Nej, det skulle vara irriterande xd xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 30, 2006 4:20 am
jag hoppas att angelic sakerna kommer ut och att de inte kostar så mycket och jag hoppas att fairy vinglarna som kostar 4k eller 40k nu att de sänker pricet lågt heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 30, 2006 6:26 am
Det finns ju redan en massa Angelic saker? o_O; Priserna på donations items + rare/unknown saker kan ju inte direkt moderatorerna bestämma, eftersom det handlar om tillgång och efterfrågan.
Och varför skulle alla store items vara jättebilliga?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 30, 2006 6:29 am
Hopey Det finns ju redan en massa Angelic saker? o_O; Priserna på donations items + rare/unknown saker kan ju inte direkt moderatorerna bestämma, eftersom det handlar om tillgång och efterfrågan.
Och varför skulle alla store items vara jättebilliga? inte jätte billiga men dem kan väl sänka priset lågare för att tänka på dem som inte har mycket guld?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 30, 2006 6:52 am
Go Hopey Det finns ju redan en massa Angelic saker? o_O; Priserna på donations items + rare/unknown saker kan ju inte direkt moderatorerna bestämma, eftersom det handlar om tillgång och efterfrågan.
Och varför skulle alla store items vara jättebilliga? inte jätte billiga men dem kan väl sänka priset lågare för att tänka på dem som inte har mycket guld?! De får väl ta och tjäna sitt guld, precis som alla andra. Jag tycker priset är rätt lagom.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 30, 2006 6:59 am
AdramalechFTW Go Hopey Det finns ju redan en massa Angelic saker? o_O; Priserna på donations items + rare/unknown saker kan ju inte direkt moderatorerna bestämma, eftersom det handlar om tillgång och efterfrågan.
Och varför skulle alla store items vara jättebilliga? inte jätte billiga men dem kan väl sänka priset lågare för att tänka på dem som inte har mycket guld?! De får väl ta och tjäna sitt guld, precis som alla andra. Jag tycker priset är rätt lagom. Precis, för hur skulle det se ut om allting kostade under 1k? rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 30, 2006 9:41 am
Kul att få alla items efter en vecka på Gaia... inte. Jag tycker att priserna är helt okej, dessutom kan man ju köpa sakerna från affärerna av medlemmar istället, då kan det bli ännu lite billigare.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 31, 2006 11:22 am
För er är all biligt men inte för mig scream ska sluta här på gilleten heltkonstigt för mig jag tycker vad jag vill och ni tycker vad ni vill exclaim scream stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 31, 2006 12:30 pm
Go För er är all biligt men inte för mig scream ska sluta här på Gillet heltkonstigt för mig jag tycker vad jag vill och ni tycker vad ni vill exclaim scream stare Du har en KiKi, så du är inte precis jättefattig wink Är man aktiv i diskutioner och så, kan man nog få tag på de sakerna man vill köpa inom några veckor, om man inte är ute efter de allra dyraste förstås.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 31, 2006 5:10 pm
Mikusagi Go För er är all biligt men inte för mig scream ska sluta här på Gillet heltkonstigt för mig jag tycker vad jag vill och ni tycker vad ni vill exclaim scream stare Du har en KiKi, så du är inte precis jättefattig wink Är man aktiv i diskutioner och så, kan man nog få tag på de sakerna man vill köpa inom några veckor, om man inte är ute efter de allra dyraste förstås.Dessutom är väl inte grundelementet i Gaia att man ska samla på sig dom dyraste sakerna? <.< Det är väl ändå forumen och de hundratals gillen som betyder mest? >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 01, 2006 2:49 am
rastaman Mikusagi Go För er är all biligt men inte för mig scream ska sluta här på Gillet heltkonstigt för mig jag tycker vad jag vill och ni tycker vad ni vill exclaim scream stare Du har en KiKi, så du är inte precis jättefattig wink Är man aktiv i diskutioner och så, kan man nog få tag på de sakerna man vill köpa inom några veckor, om man inte är ute efter de allra dyraste förstås.Dessutom är väl inte grundelementet i Gaia att man ska samla på sig dom dyraste sakerna? <.< Det är väl ändå forumen och de hundratals gillen som betyder mest? >.> Hai soo desu.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 01, 2006 1:54 pm