Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Archief - Bijzondere oude Threads
Mini Meeting 19 November - Mini Verslag aan het einde Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 9 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Wed Oct 11, 2006 12:39 pm

kittyocean
.~Horsie~Anne~.
Las ik daarner boekenfestijn? sweatdrop
Ik denk dat ik deze keer pas sweatdrop
Ik ben zoooo GEEN boekenwurm blaugh

2 woorden:

Goedkoop
Manga

Then I'm all in!

Manga? surprised
wat bedoel je daarmee? Dn Angel, fruit basket en meer anime stuff? 4laugh heart ?
PostPosted: Wed Oct 11, 2006 1:20 pm

User Image
User ImageUser Image
OKP weet er meer van, maar je kan daar Manga voor een spotprijsje tegenkomen. Het is niet bekend welke vooraf dus het is een gok smile en wie weet vind je wel andere leuke boeken!

Zouden er ook how to draws zijn?

I made all the images myself! Do not steal them please!

User Image

kittyocean
Captain

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Thu Oct 12, 2006 1:27 am

Als ik daar how to draws vind die ik nog niet heb... 4laugh heart

Maar eerst mijn moeder maar eens overhalen confused
PostPosted: Thu Oct 12, 2006 2:14 am

kittyocean
number_17
kittyocean
User Image
User ImageUser Image
Geloof het of niet, maar in Niewegein een filmpje pakken kan best nog eens MEER reiskosten veroorzaken! Of je moet naar het centrum willen lopen; ong 30 minuten vanaf het pannenkoekenhuis.
Anders moet je de tram nemen, en kost het weer 2 strippen. Doe je het in Utrecht... tja, de meesten moeten de trein nemen, dus moeten ze daar toch heen!

User Image

waarom pak je niet gewoon iets in de buurd eigelijk?
scheelt een hoop reizen sweatdrop

Maar bij het boekenfestijn is alleen Big Daddy's Road House in de buurt en dat eten (en de sfeer) is BARslecht XD

Dus er IS niets in de buurt XD We zoeken echt wel iets in de buurt hoor XD Geen zorgen. Zo blond ben ik nog net niet!
owja slecht eten moet je niet hebben confused

number_17

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Thu Oct 12, 2006 3:27 am

Naja ligt eraan hé
ik houd niet van normale boekjes van een nederlands bekend schrijvertje ofzow *moet al gapen ibj de gedachte sweatdrop *
Maar als er manga/anime boekjes zijn, of how to draws dan bennik (waarschijnlijk razz ) Van de partij! blaugh
PostPosted: Thu Oct 12, 2006 12:02 pm

User Image
User ImageUser Image
Onthoud wel Anne (en anderen), we kunnen niet van te voren garanderen dat er iets bij zit wat je leuk vind, dus je kan best met lege handen thuis komen XD Maar misschien kun je ook een leuk cadeautje voor een ander vinden, en het gaat nu eenmaal om de meeting =D

Maar 15 minuutjes lopen is toch niet zo erg? Leuk ruim pannenkoekenhuis, goede service (over het algemeen) en een best leuke keuze aan pannenkoeken. Die in Utrecht heeft meer bijzondere pannenkoeken. Echt combi's waarvan je denkt....DIE WIL IK PROBEREN EN DIE OOK!

User Image

kittyocean
Captain

(T)assie

PostPosted: Thu Oct 12, 2006 12:57 pm

heey iedereen, ben ik weer razz veel problemen ghad met internet enzow,
maar om weer on-topic te komen: et nadeel van een boekenmarkt ofzo is dat niet iedereen naar dezelfde stnads wil, dan moet de hele groep wachten totdat iemand klaar is met kijken naar de stands. ik hou bijvoorbeeld niet van manga en wel van literatuur en dat soort dingen. dus grote kans dat we elkaar kwijt raken of dat mensen geirriteerd raken
PostPosted: Thu Oct 12, 2006 2:10 pm

Dan ben je vast neit de enige tassie, je zal heus neit de enige zijn, en dan ga je ff met de rest praten die het ook neit boeiend vind, het gaattoch neit allene om de boeken? juist meer om de meeting. En geld hebbik genoeg (ik heb zakgelkd verhoging van em verjaardag met wel 2 eurie, en ik meot es ergens gaan soliciteren vind ik maar ^^; en ik heb nog kadogeld, dus over de 100 eurie in november XP)

En pannekoeken hé? toch niet het dsuurste pelkkie hé? ik ben geen groot pannekoek fanaat maar eens in de zoveel tijd is variatie ind e keuken ook wel es lekker blaugh heart

LeannaAnne
Vice Captain

(T)assie

PostPosted: Thu Oct 12, 2006 2:17 pm

.~Horsie~Anne~.
Dan ben je vast neit de enige tassie, je zal heus neit de enige zijn, en dan ga je ff met de rest praten die het ook neit boeiend vind, het gaattoch neit allene om de boeken? juist meer om de meeting. En geld hebbik genoeg (ik heb zakgelkd verhoging van em verjaardag met wel 2 eurie, en ik meot es ergens gaan soliciteren vind ik maar ^^; en ik heb nog kadogeld, dus over de 100 eurie in november XP)

En pannekoeken hé? toch niet het dsuurste pelkkie hé? ik ben geen groot pannekoek fanaat maar eens in de zoveel tijd is variatie ind e keuken ook wel es lekker blaugh heart

Jah ok, daar heb je wel gelijk in, nu nog ff kijken of me ouders het misschien willen betalen( waarschijnlijk niet maja) anders moet ik mijn netverdiende geld al meteen uitgeven. gonk naja schrijf mij maar bij de misschien/waarschijnlijk lijst wink
PostPosted: Thu Oct 12, 2006 10:57 pm

Hehe, ik denk dat het niet zo'n grote groep zal zijn, en dat de lange stop bij de manga tafels zullen zijn XD Maar dat een ander even ergens anders wilt kijken is gewoon nemen zoals het is smile

Als iemand ergens wil kijken dan mag hij of zij dat en wacht de rest gewoon smile

kittyocean
Captain

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Fri Oct 13, 2006 1:27 am

daar moet je idd een afspraak over maken, ik heb er ervaring mee zal ik maar zeggen ^^;

Op de elf fantasy fair was ik me vriendinnen ook kwijt geraakt omdat ik ff bij een winkeltje keek XP
PostPosted: Fri Oct 13, 2006 7:36 am

We kunnen altijd even opslitsen, en gewoon zeggen "Zien elkaar bij de manga stand om 12:00" ofzo ^_^

Oranjekorfbalpizza!

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Fri Oct 13, 2006 10:53 am

Opsplitsen als je met drie man bent xD Zou kunnen :3
PostPosted: Fri Oct 13, 2006 12:11 pm

Haha ^_^ Das waar... We zien daar wel zou ik zeggen...

Oranjekorfbalpizza!

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Oct 13, 2006 12:17 pm

User Image
User ImageUser Image
Maar ik ben het er wel mee eens dat we op elkaar moeten letten XD Dat we niet iemand kwijtraken XD
Ik had dat in Rhenen al XD Constant kijken waar iedereen was. Niet opgevallen? =P

User Image
Reply
Archief - Bijzondere oude Threads

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 9 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas