|
|
|
|
Posted: Wed Nov 15, 2006 3:07 am
Lingonsylt Drevlin Lingonsylt Drevlin Nah, jag kommer nog skaffa en senare. Köpte ny dator rätt nyligt för ca 13.000 och sen har jag gett mig f*n på att köpa PS3:an när den släpps. Om du inte har förbokat en vid det här laget så kan du nog glömma det xd Jag tror butikerna tar in tillräckligt för att möta alla förbokningar. Nintendo har väl inte yttrat något om att dom inte kommer hinna producera alla? Jag menade PS3an. Du sa att du ska köpa den när den släpps. wink Jaaaså! xd Ehm, även om man inte har förbokat den ännu tror jag det finns tig till det än. Jag menar, den släpps ju inte förns...var det 31 Mars 2007? Tror det var det här i Europa iaf. Jo, det var det nog. 3nodding Men jag har redan förbokat min sen någon månad tillbaka, så det är lugnt. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 22, 2006 10:04 am
16 dagar kvar... F*n vad jag längtar ;-;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 23, 2006 10:04 am
Jag fick spela Zelda idag ^^; Eller ja, de hade Wii nere i stan och jag kunde inte låta bli n_n Det var minst sagt grymt! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 23, 2006 1:11 pm
Sostrate Jag fick spela Zelda idag ^^; Eller ja, de hade Wii nere i stan och jag kunde inte låta bli n_n Det var minst sagt grymt! heart you lucky cheese
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 28, 2006 3:42 pm
Skte sig nog med en Wii för mig. Lite sent att tänka på den faktiskt. Men om jag verkligen vill ha den får jag lov att campa utanför El-Giganten en hel natt typ. Så jag få se. Ska kolla över min ekonomi för jag vill väldigt gärna skaffa mig en HDTV som klarar 1080p också till PS3:an. Den lär ju kosta en hel del. ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 30, 2006 10:47 am
Drevlin Skte sig nog med en Wii för mig. Lite sent att tänka på den faktiskt. Men om jag verkligen vill ha den får jag lov att campa utanför El-Giganten en hel natt typ. Så jag få se. Ska kolla över min ekonomi för jag vill väldigt gärna skaffa mig en HDTV som klarar 1080p också till PS3:an. Den lär ju kosta en hel del. ^_^ Hah, du kanske inte vågar spela något Wii-spel om du köper en ny tv. Har sett flera bilder där folk tappat greppet om kontrollen och den har flugit rätt in i tvn och spräckt den xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 30, 2006 3:39 pm
Aranea Drevlin Skte sig nog med en Wii för mig. Lite sent att tänka på den faktiskt. Men om jag verkligen vill ha den får jag lov att campa utanför El-Giganten en hel natt typ. Så jag få se. Ska kolla över min ekonomi för jag vill väldigt gärna skaffa mig en HDTV som klarar 1080p också till PS3:an. Den lär ju kosta en hel del. ^_^ Hah, du kanske inte vågar spela något Wii-spel om du köper en ny tv. Har sett flera bilder där folk tappat greppet om kontrollen och den har flugit rätt in i tvn och spräckt den xD Insett att min HDTV kommer kosta mig ca 23.000-24.000kr. Hmm, lär nog inte hinna skaffa den innan PS3:an i vilket fall som helst. Så frågan är om jag ska skjuta upp den en månad till för att skaffa mig en Wii nu på fredag? Jo, sett bilderna jag med. Men man får helt enkelt spela lite lugnare och inte flänga runt som en tok. Klart man är försiktig om sina saker, speciellt nu när man vet vad som kan hända. Men jag menar, trots att det ska verka som ett t.ex tennisracket så behöver du fortfarande inte ta i lika mycket som IRL. Visst, kanske kul, men inte lika kul att sabba sin TV.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 8:06 am
2600 kr blir priset i Ö-vik :S
Typ 300 kr över vad den kostar i euro :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 02, 2006 3:14 am
Hörde att den går på 2700 typ. Men men... Finner det ändå värt det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 02, 2006 12:28 pm
Mindre än 1 vecka kvar ny, fatta ballt eller?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 03, 2006 7:25 am
Blev erbjuden en helkväll med Wii-spelande om jag håller min syster sällskap fram till klockan 12 då Webbhallen öppnar för att sälja 50 Wii-konsoler på torsdag till fredag. ^__^ Hur kunde jag tacka nej till det?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 03, 2006 9:01 am
Då får hon vara jävligt snabb för många kommer köra på detsamma >.<;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 03, 2006 9:57 am
Ehm...har hört att folk redan börjat köa i Stockholm. <_< Så det blir nog jäkligt svårt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 03, 2006 10:22 am
Om det var någon som var på DH nu i helgen så fanns det en möjlighet att få prova på Wii :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 6:55 am
Valgarv Blev erbjuden en helkväll med Wii-spelande om jag håller min syster sällskap fram till klockan 12 då Webbhallen öppnar för att sälja 50 Wii-konsoler på torsdag till fredag. ^__^ Hur kunde jag tacka nej till det? Säljer de bara 50st?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|