Drevlin
Jetzudan
Mjoo, h嬬er med. ^^
Och jag l䳴e precis p堇ameSpot att p堅3 s堶isade Square en "Techincal Demo" f?tt m?gt FFVII till PS3. Om dom kommer g?det sa dom inget om, men vi f岠hoppas att dom g?et.
Dom hade 䶥n en trailer d䲠det var en remake av intro videon till original FFVII i samma CG som FFVII: AC var gjord i.
H䲠䲠l䮫 till texten och videon: http://www.gamespot.com/ps3/rpg/finalfantasyvii/preview_6124979.html
Sorry, det är sagt att det inte blir någon FFVII remake. Men det är sagt att det ska visas upp ett nytt FF aspel under E3 nu, kanske FFXIII?
Faktum är att, de har inte sagt inte ännu. Vid påtryckningar så har Square förklarat sig med att de inte har tid och resurser nog för ett sådant jätteprojekt som en remake av FFVII skulle innebära.
Men jag har också hört att killen som ledde Advent Children-projektet ska vara väldigt sugen på en remake. Och de HAR faktiskt sagt att de "kanske" kan ge sig in på det när de är klara med sina stora för närvarande projekt.
Så det är inte helt hopplöst. O:
För övrigt är Xbox 360 så ägd att det är löjligt. Det enda Xbox hade över GC och PS2 var egentligen prestanda, och ett ytterst fåtal spel som inte också fanns till andra konsoler/PC.
När Sony nu slår tillbaka med en konsol som får krigsrobotar att gömma sig, är saken rätt klar för min del: Nej tack till Gates-lådan.
xd