|
|
|
|
Posted: Tue Sep 20, 2005 12:59 pm
Darlaa kittyocean Darlaa kittyocean Oh, die heb ik niet gelezen, die quote ^_^ Verklaart wel een heleboel; ik dacht al, nieuwe items? ^_^ Bedank! Oh, en Darlaa, vergeet niet te ademen ^_^ *geeft rustgevende thee* dankje *drinkt thee* Heb ik dat nodig dan? *loopt blauw aan* Nou, je kwam wel een beetje gefrustreerd over ^_^ Hoe vaak heb je mensen over die dancer cuffs moeten vertellen? Een stuk of 20 keer? neej valt mee ^_^ en vandaag toevallig een paar keer in av system 3.0 forum, dancer cuffs, mami hands.. Vond het beetje vrapand het hier tegen te komen XD komt dat icoontje so gefrustreerd over? ((by the way die tekening van dat meisje in die paarse jurk op dat schelp bed is moooi)) Het kwam gefrustreerd over ja, maar ik wist dat je het zo niet bedoelde ^_^ Ah, ik denk dat je Regina Di Meridian (Elyon) bedoelt; bedankt =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 20, 2005 1:00 pm
Shin Asuka The Forbidden Angel Heeft iemand een Guitar of Demona te koop? helaas niet ^^: succes verder over die gloves...ik denk niet dat je ze verkoopt als je ze hoger dan de store price wilt verkopen XD Hij bedoelt de prijs die de winkel er voor teruggeeft; als vb: je koopt iets voor 100, en k**t het voor 70 aan de winkel terugverkopen. Hij wil dan iets wat hoger is dan 70 ^_^ Klopt dat?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 20, 2005 1:02 pm
kittyocean Shin Asuka The Forbidden Angel Heeft iemand een Guitar of Demona te koop? helaas niet ^^: succes verder over die gloves...ik denk niet dat je ze verkoopt als je ze hoger dan de store price wilt verkopen XD Hij bedoelt de prijs die de winkel er voor teruggeeft; als vb: je koopt iets voor 100, en k**t het voor 70 aan de winkel terugverkopen. Hij wil dan iets wat hoger is dan 70 ^_^ Klopt dat? 1van de goed egschopte strategien blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 20, 2005 11:48 pm
.~Horsie~Anne~. kittyocean Shin Asuka The Forbidden Angel Heeft iemand een Guitar of Demona te koop? helaas niet ^^: succes verder over die gloves...ik denk niet dat je ze verkoopt als je ze hoger dan de store price wilt verkopen XD Hij bedoelt de prijs die de winkel er voor teruggeeft; als vb: je koopt iets voor 100, en k**t het voor 70 aan de winkel terugverkopen. Hij wil dan iets wat hoger is dan 70 ^_^ Klopt dat? 1van de goed egschopte strategien blaugh dat bedoel ik ja xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 21, 2005 2:05 am
Yo drake is er fftjes blaugh vanuit sschool XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 29, 2005 12:48 pm
Iemand een Demonic Pitchfork die die kwijt wil?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 29, 2005 12:53 pm
Hoeveel bied je voor guitar of demona?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 29, 2005 1:01 pm
Mmm lowest buy price bij market is 11.400 g dan bied k denk k 10.000g , wat wil je ervoor?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 30, 2005 3:46 am
Heeft iemand heel toevallig nog een zorro mask die ie niet gebruikt? Vind 1500 namelijk ietjes te veel voor zo'n masker sweatdrop Doe je bod pirate
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 01, 2005 6:55 am
Te koop:
6 Brown Bass 200g 5 Green Bass 100g 23 Yellow Guppy 100g 3 Green Seedkin 50g 7 Old Can 50g 6 Big Old Tire 30g 13 Red Guppy 70g 6 Blue Bass 100g 1 Blue Seedkin 20g 11 Yellow Butterfly 70g 3 Red Dragonfly 30g 4 Brown Beetle 10g 4 House Fly 10g 4 Grasshopper 15g 2 Blue Butterfly 30g 3 Green Dragonfly 15g 1 Red Butterfly 20g
Gevraagd:
G-LOL Pink gown 13000g Chalk Glamrock Sleeveles Top 650g Obsidian Glamrock Boots 2580g Black Glamrock Belt 5007g Green Star SKA Shirt 1200g Gray SKA Shoes 1090g Pandy Pack 7000g
Iemand die me wil helpen door te donaten of te kopen van me? Alles is welkom!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 07, 2005 11:43 am
Heeft er iemand een Romani Sunglasses te koop? wel goedkoper dan in de winkel A.U.B. want hij is tweedehands xp
Zou fijn zijn..
Deef.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 07, 2005 11:48 am
Deefkej Heeft er iemand een Romani Sunglasses te koop? wel goedkoper dan in de winkel A.U.B. want hij is tweedehands xp Zou fijn zijn.. Deef. ik toevallig nu niet, al op de marketplace gekeken!? ^^; vast wel..domme vraag nevermind
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 07, 2005 11:58 am
De link naar mijn quest vindt je in mijn siggy.Momenteel ben ik bezig om oftewel de Whip of Fire of de Wooden Baseball Bat te kopen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 07, 2005 12:02 pm
waar haal je die whipe of fire? kan hem steeds niet vinden..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|