|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 3:58 am
- Jag blöder.. - Matte slog på mitt sår.. - Jag är trött
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 4:33 am
- Jag hade aldrig sex med den där tjejen som kom fram och raggade på mig 5 minuter innan stängningsdags på nattklubben i fredags.
- Samma tjej går i min parallellklass på mitt nya plugg.
+ Hon verkar tro att jag var för full för att minnas henne. (Har inte frågat henne om det var hon och tänker inte göra det heller.)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 5:37 am
+ Fint väder. ^^ + Ska förhoppningsvis vara med någon idag, vet dock inte vem.. sweatdrop
- Klumpiga jag bakade idag och allt gick åt skogen. gonk - Fått hemläxa.. Spanska, Urk..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:39 am
+ jag ska på IQ! =D + jag har fått hem mitt svärd och min skärm... (skärmen är till datorn XD) + fick en PL på gaia ^^ + lekte med mina poi's (stavning?) idag
- ingen mat hemma gonk - en av mina musungar bet mig gonk ...gissa vem som står på tur att bli ormmat twisted - inga nya anmälningar till ZÅ - mina poi's är hårda gonk - måste diska sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:20 pm
+ Köpte en ny lampa som jag velat ha länge, och upptäckte att den var på rea Ska till Stockholm med Sephyre och shoppa sönder SF bokhandel och fylla väskorna med pocky Ska träffa Morgan snart, snart, snart, snaaart crying Vi har jättegoda plommon i vår trädgård
- Det är långt kvar tills jag träffar Morgan, egentligen, men värt all väntan Jag ska ut i skogen imorgon med min klass. Det väntas bli regn. Jag... ska... vaxa... benen... aj!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:35 pm
+bra musik +bra hårdag för en gångsskull -/+fått papper om mönstring. inte bestämmt om det är bra eller dåligt än. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:12 pm
+ God mat i skolan idag + Ser ut att bli en fin, solig dag
- Hopey är (eller är på väg att bli) sjuk.. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:59 pm
+ Trodde att jag skulle ha gjort en rapport till idag, men den ska inte vara klar förrän imorgon
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:04 am
+ MADDE!!!! 4laugh + Konstiga engelska system. xd + Suki desu en speciell person. heart
- Snuvig fortfarande.. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 2:16 am
- .. Jag får jätte ont i hjärtat när jag tittar på två bilder.. cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 2:26 am
+ jag har beställt ett par byxor från seienstyle + ska kanske idag lr på tordags sätta i mina extensions + har bara en lektion i dag som börjar kl 3 + jag har cola
- jag har träning idag så jag kommer inte kunna träffa anna - jag måste gå till skolan - jag har inte råd med ett par kängor - jag har inte äns råd och köpa min dagliga munk idag - den ända lektionen jag har e matte - jag e hungrig och det finns ingen mat
så e hela den här dagen förstörd gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 3:26 am
+ Jag fyller snart år. + Jag har varit hemma idag.
- Jag är förkyld.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 6:19 am
+ Orkanvarning i Skellefteå, äntligen kanske det händer nåt i vår tråkiga stad..
- .. Mår inte bra bara..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 6:20 am
Nightmare Asura + Orkanvarning i Skellefteå, äntligen kanske det händer nåt i vår tråkiga stad.. - .. Mår inte bra bara.. .. Vadå då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 6:23 am
Inget viktigt.. Värst vad alla börjar skriva med size 9 helt plötsligt..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|