Oletko hullu? |
En, olen vain omalaatuinen! |
|
32% |
[ 18 ] |
|
|
16% |
[ 9 ] |
|
|
32% |
[ 18 ] |
o_O!? |
|
18% |
[ 10 ] |
|
Total Votes : 55 |
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 21, 2005 6:47 am
Liftrasir Vaittelen uskovaisten kanssa. Vaittelen ateistien kanssa. Molemmat yhta hauskaa ajanvietetta. Kummallakin puolella yhta paljon "todisteita" omille vaitteilleen kuin toisella. Hehheh... nautin noista vaittelyista suuresti, vaikkei lopputulosta tulisikaan. En sitten tieda onko sekaan niin outoa. Outoja ovat minun perusteluni... stare juu nii ovat 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 22, 2005 4:01 pm
Pikku-Timppa Ruoka Siis EI silleen et oon poitsuleista ite kiinnostunu... sweatdrop El� selit� blaugh Minen niist� hepuista v�lit�... el�k��t miten el�v�t... sama se miule on... Ainoa asia mik� minua vituttaa on se miten heit� aletaa nyky�� nostamaan semmosee suureen asemaan miss� on in olla homo ja heteorus on niiiiiiin out... siis sillee ett� homous ois joku suatanan muoti-ilmi� ja ett� jokaisen pit�s olla homo sillon ku se on muotia... ne minua vain vituttaa... muuten homot on varmasti ihan jees kansaa; kokemuksesta en ite tied�, ku en oikee py�riskele niiss� piireiss� *On taysin samaa mielta.*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 22, 2005 10:51 pm
Musta on hassua ajatella, etta olisi jotenkin 'in' olla homo. Pikemminkin musta media yrittaa paukuttaa heteromiehille paahan vain vahan hedonistisempaa arvomaailmaa - siis sita, etta mieskin voi ja saa pitaa huolta ulkonaostaan ja pukeutua tyylikkaasti, jne..: Siis tehda suomalaisesta morokollista edustuskelpoista eurooppalaista gentlemannia.
Se nyt vain on helppoa lanseerata ns. homoimagon avulla, mika ei kuitenkaan minusta ole valttamatta ihan se fiksuin ajatus.
Se mika minusta kuitenkin on positiivista esim. Silla silmalla-sarjassa, on se etta siina tuodaan homot mediassa esille oikeina, aitoina ja (toivon mukaan) mukavina ihmisina. Seksuaalivahemmistot ovat nakyneet jo pitkaan Suomen suurimpien keskusten kaupunkikuvassa, joten on jo aikakin etta he nakyvat myos mediassa - sellaisina kuin he ovat eivatka aina niina kamalina stereotyyppeina... *unghhh~*
twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 23, 2005 9:33 am
Liftrasir Vaittelen uskovaisten kanssa. Vaittelen ateistien kanssa. Minulla usein palaa pinna aariuskovaisten kanssa, joskus ne vaan huvittaa (yleensa niitten kaannytttamisyritykset jaavat yrityksiksi, jos tulosta tulee niin se on painvastasta ku pitas, joten enpa jaksa). Aariateistitki on aika huvittavia. Ja aarisovinistit ja aarifeministit (feministeille oon sovinisti ja sovinisteille feministi), aariteinixit ja niin edelleen. Onkohan muissa elainlajeissa ku ihmisissa homoja? biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 25, 2005 8:36 am
Luwina Liftrasir Vaittelen uskovaisten kanssa. Vaittelen ateistien kanssa. Minulla usein palaa pinna aariuskovaisten kanssa, joskus ne vaan huvittaa (yleensa niitten kaannytttamisyritykset jaavat yrityksiksi, jos tulosta tulee niin se on painvastasta ku pitas, joten enpa jaksa). Aariateistitki on aika huvittavia. Ja aarisovinistit ja aarifeministit (feministeille oon sovinisti ja sovinisteille feministi), aariteinixit ja niin edelleen. Onkohan muissa elainlajeissa ku ihmisissa homoja? biggrin On. Esimerkiksi rotissa, kadellisissa (apinat yms), joissain lintulajeissa, jne. Ei me olla mitenkaan erikoinen rotu siina suhteessa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 25, 2005 8:46 am
oon outo, joo. En ees kehtaa kertoo razz Kaikkee outoo on tullu tehtyy ja puolet vastaan tulevista ihmisista kattoo aiiika pitkaan sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 26, 2005 9:06 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 27, 2005 2:58 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 27, 2005 3:58 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 06, 2005 4:06 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 07, 2005 3:17 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 12, 2005 7:49 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 12, 2005 11:48 am
"Ainoa ero minun ja hullun valilla on se, etta mina en ole hullu." - Salvador Dali.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 12, 2005 11:52 am
Pikku-Timppa Mie oon jonkilainen uskovaisten horjuttaja... me�n luokalla oli yks joka ihan �killisesti tuli uskoon ja koitti sitte siin� selitt�� ja mie rupesin juttelemaa sille... hetki keskusteltii henkevi�, ja sitte ihan �killisesti parin p�iv�n p��st� se oli taas poissa uskosta... xd Kuullostaa hieman kaveriltani. Julisti oikein kovaan aaneen etta "MA OON TULLUT USKOON!" ja nyt se kai on jonkinasteinen agnostikko... ei siina mitaan pahaa kylla. Ainakin kokeilee kaikkea.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 24, 2005 1:46 pm
Mia en pida itteeni kylla yhtaan hulluna... o_O ei kylla moni oo mua hulluksi sanonukaan muuta ku joskus iha vaa läpällä!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|