Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 9 ... 31 32 33 34 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

25%
 25%  [ 14 ]
18%
 18%  [ 10 ]
En nuku koska en saa unta vaikka tahtoisinkin...
42%
 42%  [ 23 ]
12%
 12%  [ 7 ]
Total Votes : 54

Taxet
Crew

PostPosted: Thu Mar 31, 2005 9:21 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Thu Mar 31, 2005 9:23 am

Aijoo, viimeyon uni:

Tapoin natseja. Yhdelta ammuin polvet ja ruumiin reikia tayteen. Se raakyi aika kivasti...

...jaa onko minulla jotain natseja vastaan? No, ei mitaan henkilokohtaista ainakaan, mutta koulussa tulee vieresta katsottua poikien "kuole natsi!"-peleja jne. Syytan siis niita, pelejen vikahan se aina on. Nih.

Liffy Glitter

Carmen LaVihta

PostPosted: Thu Mar 31, 2005 9:23 am

Liftrasir
Kun on juuri kunnolla nukahtamaisillaan, niin jossain unentapaisessa kaatuu/liukastuu/putoaa jne. ja heraa omituiseen hatkahdykseen.. tai jotain..

Mika juttu se on? gonk Mina olen joka ilta suunnilleen pomppimassa pois sangysta tuon takia... xd

Joku sanoo etta silloin putoaa astraalilentokoneesta... mutta... vaadin tietellisen selityksen stare

Mulla on samat oireet! eek Ma just monesti tulee herattya just silloin kun on tipahtamassa jostakin otsi korkeelta tai jotain muuta hatkahdyttavaa tapahtuu...
PostPosted: Thu Mar 31, 2005 9:27 am

Taxet
Crew

Wicked
Captain

PostPosted: Thu Mar 31, 2005 12:03 pm

Pikku-Timppa
Carmen LaVihta
Liftrasir
Kun on juuri kunnolla nukahtamaisillaan, niin jossain unentapaisessa kaatuu/liukastuu/putoaa jne. ja heraa omituiseen hatkahdykseen.. tai jotain..

Mika juttu se on? gonk Mina olen joka ilta suunnilleen pomppimassa pois sangysta tuon takia... xd

Joku sanoo etta silloin putoaa astraalilentokoneesta... mutta... vaadin tietellisen selityksen stare

Mulla on samat oireet! eek Ma just monesti tulee herattya just silloin kun on tipahtamassa jostakin otsi korkeelta tai jotain muuta hatkahdyttavaa tapahtuu...

*䤮t䠡ukaiseva ryk乳* Kyseess䠯n ainki yhen me䮠opettajan mukaan semmonen ett䠬ihakset rentoutuu ja j䮮itys purkautuu sitte niist䠪a se joskus purkautuu nii nopeesti ett䠳iin䠨ytk䨴䤠sillee kivasesti. 3nodding
Opettajasi on puhunut viisaasti ja (tietaakseni) totta. 3nodding
PostPosted: Thu Mar 31, 2005 1:22 pm

Jes! Kiitos, nyt mina tiedan domokun

Uni:

Sen sijaan etta ihmiset suutelisivat toisiaan, he harjasivat toistensa hampaita intohimoisesti. Oli terveellisempaa.

Rupesin justiinsa miettimaan etta miksi unet ylipaataan ovat niin outoja. Miksi niissa voi lentaa, miksi niissa voi saada kuulan kalloonsa, miksi niissa se ihqsopoihminen josta tykkaa yhtakkia tykkaakin sinua takaisin, miksei niissa ole niita ns. normaaleja asioita.

Liffy Glitter

Luwina

PostPosted: Sun Apr 03, 2005 9:25 am

Yks eraan kaukasen tutun tuttu joskus naki unta, etta sen kaveri ajo sita takaa sinisella Fordilla. Mutta se tutun tuttu tajus heti, etta se on unta, koska sen kaverin Ford on oikeasti punanen. eek
(Automerkki saatto olla eri, en muista, mutta kuitenki).
PostPosted: Sun Apr 03, 2005 11:10 am

Nainpa unta tappajapandoista...

Ja sitten Kaunottaren ja Hirvion Belle uskoutui minulle, hanella kun oli suhde toisen hirvion kanssa ja hanta pelotti jos Hirvio saa tietaa...!

Liffy Glitter

Qevna

PostPosted: Mon Apr 04, 2005 4:48 am

se on pelottavaa kun joskus kaverit kertoo nahneensa minusta unta tai jotain.. xp
PostPosted: Mon Apr 04, 2005 4:52 am

Qevna

Carmen LaVihta

PostPosted: Mon Apr 04, 2005 5:17 am

Okei,olinko ainoa,jolle edesmennyt Paavi kavi unessa sanomassa hyvastit? eek
PostPosted: Mon Apr 04, 2005 6:35 am

YamiEiji

Taxet
Crew

PostPosted: Mon Apr 04, 2005 6:53 am

PostPosted: Mon Apr 04, 2005 8:17 am

Qevna
se on pelottavaa kun joskus kaverit kertoo nahneensa minusta unta tai jotain.. xp
Musta nahdaan usein unia. Ei oo meinaan vaan yks tai kaks koulukaveria, jotka on kertonut nahneensa minusta unta. Jopa mun online kaverit nakee minusta unia, vaikkei olla koskaan tavattu. Olis kiva tietaa minka nakoinen olen niissa unissa. xd

Wicked
Captain

Carmen LaVihta

PostPosted: Mon Apr 04, 2005 12:18 pm

Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 9 ... 31 32 33 34 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers