Kuinka paljon keskinmaarin katsot televisiota paivassa? |
Tosi vahan... en oikeastaan yhtaan. |
|
42% |
[ 15 ] |
Noin tunnin |
|
20% |
[ 7 ] |
Noin 2 tuntia |
|
25% |
[ 9 ] |
Noin 3 tuntia |
|
5% |
[ 2 ] |
Noin 4 tuntia |
|
5% |
[ 2 ] |
Niin paljon etta melkein havettaa... melkein... |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Total Votes : 35 |
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 07, 2005 11:00 pm
*hrr* urheilu... jotain mika pitaisi televisiosta kieltaa. Tai sitten ei... valista tuntuu etta meikalainen on ainoa suomalainen joka ei yksinkertaisesti kesta katsoa/kuunnella urheilua televisiosta.
Meil on tikipoksi, se jo suuri ihme. Yks snobailulaite koko roska... mutta on se ihmeellista kun nakyy enemman kuin kolme kanavaa. Perati 11 kanavaa, joista yksi on pimeana. On se ihmeellista...
...ongelma: Sielta tulee joko urheilua tai ei yhtaan mitaan, oli vaikka miten monta kanavaa. GAAAH! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 09, 2005 7:39 am
Liftrasir *hrr* urheilu... jotain mika pitaisi televisiosta kieltaa. Tai sitten ei... valista tuntuu etta meikalainen on ainoa suomalainen joka ei yksinkertaisesti kesta katsoa/kuunnella urheilua televisiosta. Meil on tikipoksi, se jo suuri ihme. Yks snobailulaite koko roska... mutta on se ihmeellista kun nakyy enemman kuin kolme kanavaa. Perati 11 kanavaa, joista yksi on pimeana. On se ihmeellista... ...ongelma: Sielta tulee joko urheilua tai ei yhtaan mitaan, oli vaikka miten monta kanavaa. GAAAH! gonk Allekirjoitan.. Useimmat urheilulajit eivat ole kovin visuaalisia, joten en ymmarra miksi niilla kuvaputkea saastutetaan. Jos jotain urheilua minun tulee katsottua teeveesta, niin taitoluistelua ( heart Evgeni Plushenko! Iihihii! heart ) tai esteratsastusta. *virnuaa* Jokseenkin uljaita nuo, sentaan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 09, 2005 9:34 am
Liftrasir *hrr* urheilu... jotain mika pitaisi televisiosta kieltaa. Tai sitten ei... valista tuntuu etta meikalainen on ainoa suomalainen joka ei yksinkertaisesti kesta katsoa/kuunnella urheilua televisiosta. Meil on tikipoksi, se jo suuri ihme. Yks snobailulaite koko roska... mutta on se ihmeellista kun nakyy enemman kuin kolme kanavaa. Perati 11 kanavaa, joista yksi on pimeana. On se ihmeellista... ...ongelma: Sielta tulee joko urheilua tai ei yhtaan mitaan, oli vaikka miten monta kanavaa. GAAAH! gonk meil ei oo tikipoksia ollenkaan... ei silla muuten mitaan valia oliskaan mulle, mutta kun sieltahan tuli joskus jotain anime elokuvia ni se kyl otti hiukan pannuun......... niita kun ei muualla nayteta ikina.... paitsi joku totoro. ei silla, etta totorossa olisi jotain, totoro on ihana! mut ois kiva saada jotain muutakin....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 14, 2005 10:39 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 21, 2005 6:58 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 21, 2005 8:46 am
Minakaan en paljoa telkkaria katsele. Hommasin sen alunperin lahinna sita varten, etta voin pelata PS2:a. biggrin Eras kaverini kuitenkin alkoi viime syksyna ehdotella, etta minun pitaisi katsoa Sopranosia, joten opin avaamaan telkan aina tiistaisin yhdeksalta. Sitten siihen tilalle tuli Angels of America ja nyt menee Shield (aivan mahtava ohjelma heart ).
Katson myos Evangelionin, jos muistan, ja leffoja silloin talloin. Mutta siinapa se oikeastaan.
Voi kun nayttaisivat Alfredin TV:sta uudestaan... se oli mainio! Minulla oli jossain valissa sen alkulaulu japaniksi koneella. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 27, 2005 9:59 am
Tiesitteko etta Salkkarit on aarimmaisen pa$ka ohjelma. Tai siis, ainahan se on ollut, mutta nyt sita ei kesta edes taustalla halisemassa...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 27, 2005 10:10 am
Gash. @_@ Taa mun tv:n katselemattomuus alkaa kayda kalliiksi. Oon aina ihan pihalla kun jotkut puhuu jostain sarjasta/ohjelmasta/mainoksesta. Mut mie en tykkaa telkusta... > razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 27, 2005 10:15 am
[Thoughtless] Gash. @_@ Taa mun tv:n katselemattomuus alkaa kayda kalliiksi. Oon aina ihan pihalla kun jotkut puhuu jostain sarjasta/ohjelmasta/mainoksesta. Mut mie en tykkaa telkusta... > razz Kyl ilman telkkuakin parjaa.Internet korvaa mulla koko moopelin.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 27, 2005 10:24 am
Carmen LaVihta [Thoughtless] Gash. @_@ Taa mun tv:n katselemattomuus alkaa kayda kalliiksi. Oon aina ihan pihalla kun jotkut puhuu jostain sarjasta/ohjelmasta/mainoksesta. Mut mie en tykkaa telkusta... > razz Kyl ilman telkkuakin parjaa.Internet korvaa mulla koko moopelin. Periaatteessa samoin... -_-'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|