Ota keksi. |
Kiitos ^:^ |
|
76% |
[ 48 ] |
Saasta ne Kustaa Vaasalle. |
|
23% |
[ 15 ] |
|
Total Votes : 63 |
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 28, 2005 12:05 pm
Minulla oli joskus ongelmia lataamieni Inuyashojen kattomisessa, kunnes joku gaialainen sano etta kayppas lataamassa tuo K-Lite Codec Pack 2.41 Full taalta.Joitaki jaksoja on aika vaikea loytaa sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 28, 2005 12:15 pm
Luwina Minulla oli joskus ongelmia lataamieni Inuyashojen kattomisessa, kunnes joku gaialainen sano etta kayppas lataamassa tuo K-Lite Codec Pack 2.41 Full taalta.Joitaki jaksoja on aika vaikea loytaa sad Joo,ma aloitin lataamisen osasta 80. whee Mitakohan siina kirjan vol. 21 ja tuon kyseisen anime jakso nro 80:n valissa on mahtanut tapahtua?Noh,se on ainaista tappelua,joten mitas siita.Mulla taitaa ollakin toi K-Lite...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 28, 2005 1:24 pm
Mie oon kahtonu jonkin verran inujaskaa. Siina oli joku demoni joka tunki inujaskaa b00biensa valiin ja inujaska uppos sinne ja sitte en halunnut katsoa enempaa. eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 29, 2005 4:51 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 29, 2005 4:52 am
Liftrasir Mie oon kahtonu jonkin verran inujaskaa. Siina oli joku demoni joka tunki inujaskaa b00biensa valiin ja inujaska uppos sinne ja sitte en halunnut katsoa enempaa. eek voi voi jäät kyll paljosta paitsi stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 29, 2005 4:53 am
Liftrasir Mie oon kahtonu jonkin verran inujaskaa. Siina oli joku demoni joka tunki inujaskaa b00biensa valiin ja inujaska uppos sinne ja sitte en halunnut katsoa enempaa. eek Ah, se oli se injuskan aiti jakso varmaan.
Mie oon kattonu jotain 10 osaa inujaskaa ja miusta se on ihan hienoa ja kattottavvaa. (Nyt tosta inujaska-sanasta jai pialle tallainen ihime murretus) twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 29, 2005 4:56 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 29, 2005 5:01 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 29, 2005 5:05 am
Wicked Aeris89 Wicked Liftrasir Mie oon kahtonu jonkin verran inujaskaa. Siina oli joku demoni joka tunki inujaskaa b00biensa valiin ja inujaska uppos sinne ja sitte en halunnut katsoa enempaa. eek Ah, se oli se injuskan aiti jakso varmaan.
Mie oon kattonu jotain 10 osaa inujaskaa ja miusta se on ihan hienoa ja kattottavvaa. (Nyt tosta inujaska-sanasta jai pialle tallainen ihime murretus) twisted vain 10 eek meik䠯n todella monta jaksoo kattonut 3nodding *ei ole imuttanut animea pii-itkaan aikaan*sepä ikävää stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 29, 2005 5:07 am
Aeris89 Wicked Aeris89 Wicked Liftrasir Mie oon kahtonu jonkin verran inujaskaa. Siina oli joku demoni joka tunki inujaskaa b00biensa valiin ja inujaska uppos sinne ja sitte en halunnut katsoa enempaa. eek Ah, se oli se injuskan aiti jakso varmaan.
Mie oon kattonu jotain 10 osaa inujaskaa ja miusta se on ihan hienoa ja kattottavvaa. (Nyt tosta inujaska-sanasta jai pialle tallainen ihime murretus) twisted vain 10 eek meik䠯n todella monta jaksoo kattonut 3nodding *ei ole imuttanut animea pii-itkaan aikaan*sepä ikävää stare xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 29, 2005 5:07 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 29, 2005 5:08 am
Wicked Aeris89 Wicked Aeris89 Wicked Liftrasir Mie oon kahtonu jonkin verran inujaskaa. Siina oli joku demoni joka tunki inujaskaa b00biensa valiin ja inujaska uppos sinne ja sitte en halunnut katsoa enempaa. eek Ah, se oli se injuskan aiti jakso varmaan.
Mie oon kattonu jotain 10 osaa inujaskaa ja miusta se on ihan hienoa ja kattottavvaa. (Nyt tosta inujaska-sanasta jai pialle tallainen ihime murretus) twisted vain 10 eek meik䠯n todella monta jaksoo kattonut 3nodding *ei ole imuttanut animea pii-itkaan aikaan*sepä ikävää stare xd eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 29, 2005 5:28 am
Wicked Ah, se oli se injuskan aiti jakso varmaan. ...uh, aiti...? no nyt ainakin meni kaikki halut katsoa sita enaa xd Ainiinjoo, syksylla ilmestyy uusi manga Suomeen. Time Stranger Kyoko (paahenkilon nimi on muutes Suomi Kyoko!). Ja joku sanoi etta ensi vuonna tulis sita inujaskaakin... en sitten tieda siita. What can I say, MINULTAHAN LOPPUU RAHAT!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 29, 2005 5:45 am
Ihme, etteivat ole Narutoa viel animena tai mangana yrittany tanne tunkea. surprised
Inuyasha Spoileri: Siis Inujaskan aidiksi naamioitunut demoni, of coors mai hoors. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 29, 2005 5:55 am
Wicked Ihme, etteivat ole Narutoa viel animena tai mangana yrittany tanne tunkea. surprised Niinpa. Narutostahan oli joskus... umm... olikohan Tiltissa (?) aika iso juttu, missa esiteltiin ne hahmot ja tarinan juoni jne jne jne... ...peleja ainakin luvassa jos ei muuta? stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|