|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 08, 2017 12:58 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 09, 2017 2:53 am
Looks good, wat heeft die gast een aparte stijl van filmen.. Ik heb vroeger ook een nacho's recept op smulweb gezet haha, deze http://www.smulweb.nl/recepten/1378358/NachosIk zit erover te denken om een 'detox' te doen, wel met eten maar gezond eten; veel groentes en smoothies, minimaal vlees en geen ongezonde vette dingen of suikers. Ik denk dat het me een boost kan geven om ff te stoppen met al dat ongezonde en daar minder trek in te hebben. Eigenlijk geloof ik niet in detox, ik geloof niet dat je lijf "ontgift" moet worden. Zou meer als een soort startsein functioneren om weer gezond te gaan eten. Mijn vriend doet hier dan alleen niet aan mee, dus betekend wel alles dubbel koken... of minder gezonde varianten voor hem maken haha. En de aanblik van hem met hamburgers en chocola weerstaan mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 17, 2017 2:34 am
Laatst gegrilde groenten gegeten 😊 Best lekker en zeer gezond! Ideetje? Tijm, rozemarijn en de oven in
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 17, 2017 10:19 am
Klinkt goed, duurt het niet heel lang? Ik heb laatst lasagne gemaakt van courgette, aubergine en vega gehakt. Vanavond zwarte bonensoep met avocado. Probeer niet meer dagelijks vlees te eten, de detox sla ik toch maar over mrgreen mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 21, 2017 12:32 am
De gegrilde groenten moesten lang in de oven, maar op zich... dat doet ie zelf. Had alleen te veel groente en te weinig ruimte XP
Volgens mij kun je ook prima langzaam detoxen wink Werkt misschien zelfs wel beter voor de lange termijn
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 22, 2017 9:46 am
Haha van groente kan je meestal wel wat op ja..
Langzaam detoxen? Verklaar je nader whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 24, 2017 2:45 am
als je in 1x detoxt, dan gaat volgens mij het niet goed, met name daarna, Je lichaam gaat door extremen. Volgens mij is het beter te langzaam detoxen. Bron: mijn gevoel, geen medische achtergrond
Eindelijk weer eens burritos gemaakt. Dat was goddelijk!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2017 12:54 am
Op die manier, dus ook soort van geleidelijk aan gezonder gaan eten.. Ik weet niet of het veel uit maakt.. mijn dagen zijn nogal wisselvallig qua gezond/ongezond eten, ook dat maakt ergens wel weer balans. Ik denk wel dat als je heel gezond eet, het goed is af en toe een dag ongezond te eten om je lichaam ff goed aan het werk te zetten ofzo.
Je brengt me op ideeën! Burritos smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 01, 2017 12:33 am
haha, de restjes waren na 2 dagen toch minder lekker XP gebeurd niet vaak. en yup, ongezond eten moet ook, anders kun je nergens meer tegen.
Ik mag een maand lang niet meer supervet of chocoladig eten. Reden vertel ik over een maand wel XP Maar man oh man, dat is akelig >_< Moet nu alles laten staan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 01, 2017 12:54 pm
Oh je maakt me nu wel heel nieuwsgierig.... rolleyes Wanneer mag je nou geen vet of chocolade? Dat dieet ken ik nog niet mrgreen
Misschien zou ik ooit nog wel eens wat minder vlees willen gaan eten, 1-2 x per week zoiets.. voor de diertjes en het milieu heart Alleen nu nog niet!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 07, 2017 1:19 am
als je geen pukkels en puisten wilt XP
Vandaag toch chocolade moeten eten XD want ik moest chocoladeharten maken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 07, 2017 2:43 am
Oef.. wat een straf sweatdrop
Mijn eetlust is wat minder deze week.. misselijkheid en te veel nadenken werkt toch wel goed voor de lijn mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 09, 2017 2:11 am
ben ook regelmatig misselijk >_< Je moet me niet aansteken XP ook al ben je ver weg enzo...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|