|
|
|
|
Posted: Fri Apr 01, 2005 8:46 am
ButtonFly [ . Faith . ] Zakou Nenharma [ . Faith . ] Zakou Nenharma [ . Faith . ] Zo.. nog 136 dagen, dan ga ik weer naar West-Campbridge verhuizen smile Eindelijk weer naar Groot Britannie wink mag ik mee? ik vond het daar heerlijk toen ik er een paar weekjes geleden was ^^ Ben je klein xd Pas je misschien in me handtas xd *propt zich op* mijn grote teen zal wel uit steken >.<; o.O Dat zien m'n ouders ^^;;; Je kan d'r ook in een dierenkooi stoppen blaugh erm.. tjah.. erm.. Geen commentaar whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 01, 2005 9:31 am
[ . Faith . ] erm.. tjah.. erm.. Geen commentaar whee Ik wel xp : Goed idee BF! Dat gaan we doen! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 01, 2005 9:41 am
De reden dat ik wil dat de chatterbox blijft is vanwege mijn stupidie honger naar fictief geld, het zogenoemde Gold. Om mijn dagelijkse limit (told you I was an idiot) te bereiken, moet ik soms even spammen. Tada, de meest veilige spamplek: de Chatterbox. En mogen jullie allemaal mijn onzinnige onzin aanhoren... Onzinnige Onzin.... maakt dat nou weer niet Zin? Want - en - maakt samen plus (gezien mijn wiskunde kennis). Ik heb nog 10 gold nodig, en ik hoop dat dit wel even genoeg is!
Uw geliefde Guild Owner Groet U!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 01, 2005 9:50 am
Dagelijkse limiet? Quest je voor iets ofzo? Ik heb geen dagelijkse limiet nodig whee , ik barst van de rijkdom *kuch* *kuch*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 02, 2005 3:35 am
Haha dagelijkse limiet, probeer ik ook vol te houden, meer mag altijd maar dat moet minimaal blaugh Strange minds.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 02, 2005 7:56 am
Hallo sweatdrop ik ben nieuw in deze guild sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 02, 2005 8:04 am
AAAAH een chatterbox .. voelt zoals thuis .. hallo iederee.
*Probeert een gesprek te starten*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 02, 2005 11:44 pm
Angel Maike Hallo sweatdrop ik ben nieuw in deze guild sweatdrop Welkom lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 02, 2005 11:45 pm
Jaja, gaan jullie deze week geen speciale dingen meer doen enzo? smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 03, 2005 6:16 am
Dragonfly2900 AAAAH een chatterbox .. voelt zoals thuis .. hallo iederee. *Probeert een gesprek te starten* Hoi terug! Eehrmm... Ik ben Feanoir? *Probeert het ook maar mislukt zwaar sweatdrop *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 03, 2005 8:29 am
Feanoir Dragonfly2900 AAAAH een chatterbox .. voelt zoals thuis .. hallo iederee. *Probeert een gesprek te starten* Hoi terug! Eehrmm... Ik ben Feanoir? *Probeert het ook maar mislukt zwaar sweatdrop * Ellokidoki Feanoir Wassssuuuup *Will Smith in Bad Boys 2 blaugh * xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 03, 2005 8:41 am
ButtonFly [ . Faith . ] erm.. tjah.. erm.. Geen commentaar whee Ik wel xp : Goed idee BF! Dat gaan we doen! xp Erm xd BF.. heb ik wat gemist ofzo sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 03, 2005 8:43 am
BF
ButtonFly
Niet Boyfriend xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 03, 2005 8:54 am
Dragonfly2900 BF ButtonFly Niet Boyfriend xd stressed Sorry, mijn fout stressed * Stomme Broodje Kipfilet dat ik 'r ben xd *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 03, 2005 9:21 am
[ . Faith . ] Dragonfly2900 BF ButtonFly Niet Boyfriend xd stressed Sorry, mijn fout stressed * Stomme Broodje Kipfilet dat ik 'r ben xd * Lol xp xp xp xp xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|