|
|
|
|
Posted: Sun Oct 01, 2006 6:35 am
Jag diggar Toknazism hela dan-partiet :3 Dessutom blir trängselskatten av, yey! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 01, 2006 12:16 pm
Aranea Dessutom blir trängselskatten av, yey! biggrin De skall använda den till mer bilväg! Jag vill ju att pengarna skall användas till kollektivtrafiken! Folk skall åka BUSS och TÅG, inte BIL!
mad Dumma blåa partier! *slår dem*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 01, 2006 12:19 pm
Mikusagi De skall använda [trängselskatten] till mer bilväg! Jag vill ju att pengarna skall användas till kollektivtrafiken! Folk skall åka BUSS och TÅG, inte BIL!
mad Dumma blåa partier! *slår dem* Dito.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 01, 2006 12:20 pm
Mikusagi Aranea Dessutom blir trängselskatten av, yey! biggrin De skall använda den till mer bilväg! Jag vill ju att pengarna skall användas till kollektivtrafiken! Folk skall åka BUSS och TÅG, inte BIL!
mad Dumma blåa partier! *slår dem*Allt rött blir b-b-b-blått rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 01, 2006 12:38 pm
Jalkazar Allt rött blir b-b-b-blått rofl *laughing out loud with tears of sorrow in his eyes*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 01, 2006 12:40 pm
Jalkazar Mikusagi Aranea Dessutom blir trängselskatten av, yey! biggrin De skall använda den till mer bilväg! Jag vill ju att pengarna skall användas till kollektivtrafiken! Folk skall åka BUSS och TÅG, inte BIL!
mad Dumma blåa partier! *slår dem*Allt rött blir b-b-b-blått rofl JAG TYCKER INTE OM TELENOR!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 03, 2006 12:37 am
MEN JAG TYCKER INTE OM BORGARE! scream Vaddå tjugohundraåtta? Grejerna sitter redan uppe, det är bara att trycka på START! Dessutom, varför höja biljettpriser? Att åka kollektivt är bra!
Ibland tror jag att borgare tänker med baken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 03, 2006 12:46 am
Mikusagi MEN JAG TYCKER INTE OM BORGARE! scream Vaddå tjugohundraåtta? Grejerna sitter redan uppe, det är bara att trycka på START! Dessutom, varför höja biljettpriser? Att åka kollektivt är bra!
Ibland tror jag att borgare tänker med baken. Borgarna tycker att det viktigaste är att kollektivtrafiken måste gå i vinst. Jag tycker kollektivtrafik är en rättighet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 03, 2006 12:25 pm
Metro I "Argument" i kväll diskuteras alliansens djurskydd samt homofobi i idrottsvärlden. [...] de talar också om att skrota Djurskyddmyndigheten. Vi tittar på det, [...] SVT 1 kl. 22:00 idag, 3/10
Miku tycker att djur är viktiga~ *går iväg för att förbereeda föräldrarna på att jag vill bestämma kanal*
Jag är nyfiken på hur alliansen har tänkt nu.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 3:38 pm
Ja, det går ju bra för nya regeringen... <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 10:56 pm
Vi kan ju se det från den lite ljusare sidan, fortsätter de såhär så är de iallafall borta igen om 4 år, som vanligt. rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 12:35 am
prrnill Vi kan ju se det från den lite ljusare sidan, fortsätter de såhär så är de iallafall borta igen om 4 år, som vanligt. rolleyes biggrin
Min pappa säger att förra gången fick sossarna hålla på jättemycket för att städa upp efter moderaterna. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 18, 2006 1:06 pm
Det här är inte precis kräftskivor och Toblerone-inköp!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 21, 2006 3:28 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 21, 2006 3:49 pm
Jag är dock inte för nyval. Om svenska folket har röstat upp borgarna så är det dem som önskas. Man kan argumentera med att regeringsmedlemmarna inte har skött sig, men 1) de har avgått och 2) det spelar ingen direkt roll för hur de sköter politiken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|