|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 6:02 am
Puchiko_chan ------------------------------------------------------------------------------------- Dogcamp: Vad mobbar du mig för? För att du nyss sa att jag var en knäppskalle.. Fattar inte humorn här på gaia..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 6:03 am
Nu ska jag åka och bada hej svejs!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 6:03 am
Dogcamp Nu ska jag åka och bada hej svejs! Okej, vi syns
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 6:07 am
Jalkazar Puchiko_chan Jalkazar Puchiko_chan Geist verkar rätt coolt. Man får kolla upp mer. AAAAAAAAAAAH min hatt! *kastar Domon på Jalkazar* Ahhhh *springer omkring som en galning och får till slut av domo'n* Men de finns bara till Gamecube å du spelar väl ps2 eller nån annan skit Eh? Jag har bara en GC och en GBA SP. Har spelat SSBM i snart 800 timmar och har spelat PSO Online I&II i över 1000 timmar plus Zelda, Metroid Prime och en bunt till spel i hundratals timmar. Och då menar jag bara på GC'n. domokun Pokémon roxxar förrsesten. xd ------------------------------------------------------------------------------------- Dogcamp: Vad mobbar du mig för? Ohh då ska du kolla in viewtiful joe2, Metroid prime 2 å animal crossing åsså Ja lätt, men jag ägde Viewtiful Joe 1 och tyckte att det tog slut för snabbt, kanske "lånar" VJ2 av games i tio dar. xd Animal Crossing ska jag ÄGA å andra sidan, inte så många veckor kvar nu. Det släpps trots allt 4:de September. Och Metroid Prime är världens bästa spel, punkt slut. Men tvåan verkar vara samma sak igen. Ettan var nabrytande på FPS-fronten medan tvåan spinner vidare på samma idé. Det blir säkert en höjdare. Men det är väl lite som att jämföra Supr Mario 2 med ettan. Urk urk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 6:10 am
Puchiko_chan Jalkazar Puchiko_chan Jalkazar Puchiko_chan Geist verkar rätt coolt. Man får kolla upp mer. AAAAAAAAAAAH min hatt! *kastar Domon på Jalkazar* Ahhhh *springer omkring som en galning och får till slut av domo'n* Men de finns bara till Gamecube å du spelar väl ps2 eller nån annan skit Eh? Jag har bara en GC och en GBA SP. Har spelat SSBM i snart 800 timmar och har spelat PSO Online I&II i över 1000 timmar plus Zelda, Metroid Prime och en bunt till spel i hundratals timmar. Och då menar jag bara på GC'n. domokun Pokémon roxxar förrsesten. xd ------------------------------------------------------------------------------------- Dogcamp: Vad mobbar du mig för? Ohh då ska du kolla in viewtiful joe2, Metroid prime 2 å animal crossing åsså Ja lätt, men jag ägde Viewtiful Joe 1 och tyckte att det tog slut för snabbt, kanske "lånar" VJ2 av games i tio dar. xd Animal Crossing ska jag ÄGA å andra sidan, inte så många veckor kvar nu. Det släpps trots allt 4:de September. Och Metroid Prime är världens bästa spel, punkt slut. Men tvåan verkar vara samma sak igen. Ettan var nabrytande på FPS-fronten medan tvåan spinner vidare på samma idé. Det blir säkert en höjdare. Men det är väl lite som att jämföra Supr Mario 2 med ettan. Urk urk. man får ju inte missa mario tennis heller.... de första rockade ju.... en kompis till mig har redan animal crossing han fick importera de för sina föräldrar de lyllot.... men vi har ju pikmin 2 å paper mario 2 åsså å donkey konga ska ju va skitkul.... men jag måste sticka nu... tjarå
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 6:15 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 10:13 am
Halloj igen!! nu är jag tillbaks och redo att servera den som helst vill.. *Tar en dammsugare och suger upp alla domos.. Skrubbar golvet.. Hänger upp en disco lampa i taket.. Gör i ordning ett par drinkar*
Så där ja.. nu är det bara att komma smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 10:17 am
crying Sverige förlora crying
Fan! såg halva andra halvleken.. Dom spela inget bra sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 10:19 am
hhhm..... vad har vi här då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 10:20 am
Sioxen hhhm..... vad har vi här då? Kom in kom in! *Trycker ner Sioxen på en stol* Vad får det lov att vara????
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 10:28 am
Dogcamp Sioxen hhhm..... vad har vi här då? Kom in kom in! *Trycker ner Sioxen på en stol* Vad får det lov att vara???? öh....umh....en cola tack......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 10:30 am
Sioxen Dogcamp Sioxen hhhm..... vad har vi här då? Kom in kom in! *Trycker ner Sioxen på en stol* Vad får det lov att vara???? öh....umh....en cola tack......*Häller upp cola i det största glaset* Inte mycket till folk här blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 10:32 am
Dogcamp Sioxen Dogcamp Sioxen hhhm..... vad har vi här då? Kom in kom in! *Trycker ner Sioxen på en stol* Vad får det lov att vara???? öh....umh....en cola tack......*Häller upp cola i det största glaset* Inte mycket till folk här blaugh ne ser rätts så döt ut.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 10:35 am
Sioxen Dogcamp Sioxen Dogcamp Sioxen hhhm..... vad har vi här då? Kom in kom in! *Trycker ner Sioxen på en stol* Vad får det lov att vara???? öh....umh....en cola tack......*Häller upp cola i det största glaset* Inte mycket till folk här blaugh ne ser rätts så döt ut.....Nädå.. Det kommer snart folk blaugh eller.. Nä.. kanske inte.. *Ska det vara nåt mer??*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|