|
|
|
|
Posted: Sun Oct 01, 2006 10:34 am
Nee, zeker niet ^_^
*komt aangelopen met een pot heet water en een doos vol theezakjes* Zoek maar een lekkere smaak uit :3 Ga ik even de kersenvlaai pakken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 02, 2006 1:04 am
added some housing items...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 03, 2006 7:26 am
Interesting... Als je vollybal of welke vorm dan ook xD intypt in de member list en je zoekt op intrests krijg je voornamelijk nederlanders. Strange >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 03, 2006 8:04 am
Kijk mijn boekenkast eens! Er staan dingen in die je echt k**t lezen xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 03, 2006 2:18 pm
Zakou Nenharma Interesting... Als je vollybal of welke vorm dan ook xD intypt in de member list en je zoekt op intrests krijg je voornamelijk nederlanders. Strange >.> •♥• Omdat, nederlands de enigste taal is waar je bal met één l schrijft? ^_^;
*drinkt thee* •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 04, 2006 6:30 am
*komt met de vlaai en bordjes aangelopen*
Dat bedacht ik me ook, maar zelfs met twee "L-en" krijg je behoorlijk wat nederlanders 0.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 06, 2006 5:22 am
Ik heb de singletjes van mijn CD-rek gehaald en "echte" ervoor terug gezet. Beluister ze eens :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 14, 2006 3:39 am
Bwow! Bijna alle spullen die ik te koop aanbied hier heb ik van de DC en heb ik minstens dubbel! 0.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 14, 2006 7:48 am
Oh gezellig, dan heb je een écht winkeltje blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 10:34 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 10:31 am
Ideetje voor halloween: hurt and heal.
Mensen die het wel eens in de GCD hebben gezien weten wat het is. Voor degene die het niet weten: ga maar eens kijken xp
Maar ik heb karakters nodig: kan iedereen zijn, mensen uit de guild (mods en captain doen zowiezo mee :3 Ow en ook de mascotte doet mee.) Maar ik heb meer mensen nodig, wil je mods van gaia aanmelden, gewoon doen :3 Of niet een speciaal persoon, maar meer een "beroep"? Bijv n00b of lurker. Ook gewoon doen :3 NPC's van de site? Ik zie ze wel verschijnen :3
Je k**t tot 27 oktober gaians aanmelden.
Aangemeld: - Kitty ocean - Gaya von Dutch - Uumie-chan - Number 17 - Buttonfly - Horsie Anne - Darlaa - Zakou Nenharma (c'est moi xD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 11:15 am
ik heb totaal geen idee wat het is, maar ik zou proberen te komen 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 18, 2006 10:13 am
Het is gewoon een spelletje ^_^ Ik heb ergens de link gepost, ik geloof in het reactietopic...
Het zou leuk zij nals je kwam :3 Maar als je niet k**t, kan je niet wink (Nou als dat niet logisch is, ben ik toch echt een kip xD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 1:30 am
Zakou Nenharma Het is gewoon een spelletje ^_^ Ik heb ergens de link gepost, ik geloof in het reactietopic...
Het zou leuk zij nals je kwam :3 Maar als je niet k**t, kan je niet wink (Nou als dat niet logisch is, ben ik toch echt een kip xD) ik wil zeker eerst een transformatie ondergaan. en dan heb ik waarschijnlijk 2 halloween pasrties op gaia.. maar ik doe mijn best blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 6:43 am
Is goed :3
Maar het is niet echt een event, meer een spelletje. ^_^ En anders laat je even de naam van je mule weten, dan post je gewoon daaronder in de guild. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|