|
|
|
|
Posted: Sat Sep 20, 2008 3:46 pm
Hähä, shotgun!!1
ehm, låt se. en klurig då. razz
Amerikansk långfilm Jake Gyllehaal (han som spelar Donnie Darko) Bögsex i tält
Filmen e lite smågay. kul å nämna dock till alla som har sett den för alla tänker på precis samma scen då dom hör/tänker på filmen. ^^,v
eller e d bara jag som tänker på bögscenen i tältet då den andra bara pumpar bakifrån? question
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 20, 2008 4:32 pm
Jake och Heath i mitt hjärta. <3 Det är ju Brokeback mountain såklart! 8D Som jag inte sett <.< xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 20, 2008 4:37 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 20, 2008 4:42 pm
Miwhihihih, han är typ bäst. x3 <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 20, 2008 4:48 pm
Ginqx Miwhihihih, han är typ bäst. x3 <3 meh hallå. tre ledtrådar på en film. din tur faktiskt. !!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 21, 2008 1:56 pm
Weeeii, vad kul! <3
- _ _ _ ska vi träffas? - Bä, bä vita lamm~ - SILENCE! IKILLYOU! ÒvÓ
Tänkte att jag skulle köra på en lite annorlunda stil. ^w^ Mwihihih. x3
(ps. Ledtrådar finns överallt 8'>)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 25, 2008 8:52 am
Ginqx Weeeii, vad kul! <3
Tänkte att jag skulle köra på en lite annorlunda stil. ^w^ Mwihihih. x3(ps. Ledtrådar finns överallt 8'>) hallå, SILENCE är ju Achmed the dead terrorist. ehm, dom andra e la ngn sort youtube film me. men hallå. alla dom e antagligen inga filmer heller... å tror tråden heter typ ngt med "gissa filmen". <.< å btw, Bä, bä vita lamm e ju sagan om ringen, remix. ingen film heller... FAIL!!!!!!!!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 26, 2008 9:40 am
pawny_tail Ginqx Weeeii, vad kul! <3
Tänkte att jag skulle köra på en lite annorlunda stil. ^w^ Mwihihih. x3(ps. Ledtrådar finns överallt 8'>) hallå, SILENCE är ju Achmed the dead terrorist. ehm, dom andra e la ngn sort youtube film me. men hallå. alla dom e antagligen inga filmer heller... å tror tråden heter typ ngt med "gissa filmen". <.< å btw, Bä, bä vita lamm e ju sagan om ringen, remix. ingen film heller... FAIL!!!!!!!!!!! Ehm, jaha, var det för svårt för dig? xD Du överreagerar lite tycker jag. ;P Som sagt så körde jag på en lita annorlunda stil. ^w^ Men om det var för svårt gör jag som de andra då. <.<'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 26, 2008 9:48 am
- Sir Anthony Hopkins - Agneau/ Karitsa/ Cordero/ ягнёнок/ αρνάκι /osv. osv xD - Jonathan Demme
Okej, varsågoda. o.o En något enklare typ.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 28, 2008 2:42 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 28, 2008 8:31 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 28, 2008 2:10 pm
 Okiedokey~...
"- What happened to the door? - We had a break in and the only thing they stole was the door biggrin "
Las Vegas
Skillsmässa
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 29, 2008 8:48 am
hur sköen lyckades du med den förra? googlade du eller? <.<
aja, denna va inte superdupersvår med tanke på ledtrådarna. ^^
Men aja, What happends in vegas e d iaf, me atchon kuctcher eller hur d stavas... <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 29, 2008 11:32 am
pawny_tail hur sköen lyckades du med den förra? googlade du eller? <.< aja, denna va inte superdupersvår med tanke på ledtrådarna. ^^ Men aja, What happends in vegas e d iaf, me atchon kuctcher eller hur d stavas... <.<  Yes sir! Njae, googla ska man ju bara göra i nödfall.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 30, 2008 4:07 am
sry, kan inte ge ngra ledtrådar, ingen film. jag passar över till ngn annan. GL HF.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|