|
|
|
|
Posted: Wed Oct 05, 2005 2:28 pm
*dansu dansu*
Arvatkaa kuka paasi sen matikankokeen lapi?
*dansu dansu*
Mie aineski heart Ja olen hyvin iloinen asiasta heart Koska minulle matikka on erittain vaikea aine heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 05, 2005 11:21 pm
Liftrasir *dansu dansu* Arvatkaa kuka paasi sen matikankokeen lapi? *dansu dansu* Mie aineski heart Ja olen hyvin iloinen asiasta heart Koska minulle matikka on erittain vaikea aine heart Sina onnellinen, miulla meni uusintaan ;___; Tosin ihan sama, viimeinen matikan kurssi koskaan, niin voihan se kaunis nelonenkin siihen todistukseen jaada. Mutta ruotsista sentaan tuli M o/ (E:ksi muuttuu, jos kaikilla muilla meni se koe niin pepulleen) nayttaa hyvin komealta, kun aidinkielesta tulee nayttavasti C :3 ensi kevaalla uusintaan <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 06, 2005 1:00 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 07, 2005 9:47 am
on niin kovin mukavaa saada aina kokeet takaisin...ensin sain parista aineesta ihan kivat numerot mutta sitte tuli vuoroon ruotsi ja matikka ja pienoinen shokki siita kuinka "hyvin" ne meni gonk crying sain matikankokeeseen mahtavia kysymysmerkkeja kun olin jatkanut laskemista viela senkin jalkeen kun olin jo saanut oikeat vastaukset.. lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 07, 2005 9:56 am
Oli tama viikko tettia ja nyt se on ohi. Paljon mieluisampaa kuin koulun penkin kuluttaminen, varjasivat punaisen raitani ja tyviskasvun uudestaan, ilmaiseksi. Oli siita ihan hyotya, suosittelivat kerta lukion kayntia ennen kuin aloittaisi kampaajaksi opiskelun. Se siis vahvistaa minun lukioon menoni kun voin viela pitaa kampaajan ammatin yhtena vaihtoehtona. ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 07, 2005 3:27 pm
Yokoulussa oli jannaa, justiinsa tulin takaisin. Maalattiin alakoulua ilman lupaa (tulikohan tasta kuviksenopettajan viimeinen paiva toissa? xD), mina pidin manga/animepajaa kiinnostuneille, ja sitten siella oli vallan hieno monologiesitys.
Nyt koskee sellaisiin paikkoihin joiden olemassaoloa en edes tiennyt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 9:03 am
Minuu pelottaa. Mita jos mie en saa matikankirjoituksia lapi? Mahtaako kompensaatiopisteet riittaa? Jos ei, niin sitten urakalla enkkua opettelemaan. Mika onkin miun viimeinen toivo. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 10:38 am
Ovatko luokkahenkea parantamaan jarjestetyt kisat muka koskaan parantaneet sita?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 11, 2005 7:46 am
Tyoharjottelu jakson jalkeen takaisin koulun penkkiin... masentavaa... onneks ens viikko on syyslomaa!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 11, 2005 12:25 pm
Sain raportistani pistemaaran 4 1/2!Siis arvoasteikolla 0-5. eek Ma kuvittelin etta se olisi mennyt toooosi huonosti ja halusin valttamatta,etta tulostani ei julkisteta luokan edessa. Miten h*****issa se ope saattoi antaa sellaiset pisteet, vaikka vahan kaikki meni minun kohdallani pieleen sen raportin kanssa? Rivivali oli pain h******ia, samoin tavutus ja reunojen tasaus...ja kaiken lisaksi se oli 2 SIVUA LIIAN PITKA!!Emmeka saa unohtaa sita,etta lahetin raportin opettajalle kaksi paivaa liian myohassa. sweatdrop
Pistaa miettimaan minkalaisia pisteitaa muu luokka sitten sai... stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 11, 2005 11:11 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 11, 2005 11:34 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 12, 2005 12:24 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 12, 2005 12:32 am
Aika hyvin kyl sitten.. Tulee omat lukioajat mieleen.. >< Ruotsi yks syy minka takia sanoin lukiolle heihei..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|