| Zou jij naar een meeting willen? |
| Nee |
|
20% |
[ 10 ] |
| Ja, een pretpark! |
|
18% |
[ 9 ] |
| Ja, een dierentuin! |
|
22% |
[ 11 ] |
| Ja, cultuur snuiven! |
|
2% |
[ 1 ] |
| Ja, shoppen! |
|
4% |
[ 2 ] |
| Ja, lekker rondhangen in een park ofzo! |
|
2% |
[ 1 ] |
| Ja, zolang het mij maar geen geld kost |
|
6% |
[ 3 ] |
| Ja, en ik weet de perfecte plek!! |
|
4% |
[ 2 ] |
| Ja, maar ik weet niet waar naar toe dan.... |
|
18% |
[ 9 ] |
|
| Total Votes : 48 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 31, 2005 2:38 am
als ik mee wil dan kan in utrecht wel mijn moeder zal het mischien wel goed vinden omdat ik dan iets anders doe dan computeren
maar het mag niet te duur zijn meer als 5 euro kan het niet kosten als ik mee wil sweatdrop
en dan moet ik met de trein we kunnen ook gewoon een leuk park ofzo kiezen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 31, 2005 2:44 am
ik ken hier toch bijna niemand sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 31, 2005 2:46 am
ja ik mag als het maar geen gekld kost (ja oke de trein mag wel geld kosten of het mag een beetje kosten maar niet veel hoor) ik mag niet in mijn eentje dus als er iemand in brabant woon waar ik me kan zou dat erg leuk zijn
en het mag niet te ver weg zijn
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 01, 2005 10:27 am
meeting leuk idee maar ik mag zo is zo niet en ik ken maar een iemand van deze guild die in groningen woont en zij woont 3 straaten verder en zit in de zelfde klas
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 01, 2005 10:39 am
ha, het idee lykt me wel wat 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 25, 2005 10:42 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 26, 2005 8:28 am
ja, als iedereen met "mag niet ver weg en geen geld kosten" dan is het onmogelijk he? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 26, 2005 10:23 am
Dus niemand! Rotterdam vindt ik wel een geschikt plaats!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 26, 2005 10:45 pm
wat jij dan ook weer zegt omdat je dichtbij woont stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 27, 2005 5:43 am
Elfinzu Dus niemand! Rotterdam vindt ik wel een geschikt plaats! me 2!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 27, 2005 7:59 am
Elfinzu Dus niemand! Rotterdam vindt ik wel een geschikt plaats! Rotterdam ligt niet echt in het centrum van Nederland. Mensen uiit Groningen/Friesland/etc. moeten erg lang reizen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 27, 2005 9:05 am
Het was maar een suggestie stare
Oranje:Niet voor dat hoor stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 08, 2005 5:12 am
Elfinzu Het was maar een suggestie stare Oranje:Niet voor dat hoor stare nee, maar wel toevallig he? xd dus, het volgende idee dan maar? Animecon 2006 Meeting
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 08, 2005 5:21 am
Oranjekorfbalpizza! Elfinzu Het was maar een suggestie stare Oranje:Niet voor dat hoor stare nee, maar wel toevallig he? xd dus, het volgende idee dan maar? Animecon 2006 Meeting mja niet iedereen komt omdat dit weer niet in het midden van nederland is... (tis in almelo) en ik ga trouwens wel ><
ik zit eraan te denken om gewoon heerlijk centraal in Utrech of sixflags af te spreken... en een minimum leeftijd sweatdrop ik zelf ben 21.. en personelijk heb ik al een meeting meegemaakt waar 12 jarige kinderen waren.. voelde met net een politie agent ...
of dat er ouders mee waren... kijk dat is nou ook niet echt helemaal tof..
no offense to 12 year old people... mja zij moeten ook altijd (en geheel logisch) eerder naar huis.. ze mogen niet zoveel geld uitgeven bla bla bla
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 08, 2005 6:23 am
Ik heb totaal geen bezwaar tegen ouders mee. Wel tegen een pretpark. Ikzelf heb een grote aversie tegen Six Flags (aka: ik haat het daar) en het is ook erg duur.
Er zijn zat plekken waar ook ouders meekunnen, en dan opsplitsen. En trouwens, plezier maak je zelf! Dan maakt de plek niet uit!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |