|
|
|
|
Posted: Mon Apr 23, 2007 9:26 am
Whoeoeoeoeoeo! Danswedstrijd gehad!! Whoeoeooeoe!!! 4de en 3de plaats gehaald wheoeooeoeoeoe!!! happy me happy me
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 23, 2007 10:37 am
Darlaa •♥• huh? sweatdrop hoe bedoel je dat? •♥• België zend vaak goede en objectieve docu's uit over allerlei onderwerpen zonder iemand een mening proberen op te dringen. Vaak zijn het docu's over geschiedkundig, maatschappelijk-cultureel of politieke problematiek. Ik vind ze overwegend beter dan wat ze hier in Nederland uitzenden en vroeg me af hoe dat nu toch zo kwam dat die Belgen van die mooie programma's kunnen maken die je aanzetten tot denken maar geen mening in je maag proberen te splitsen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 23, 2007 11:37 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 24, 2007 8:57 am
Haha, beetje late reactie, maar dat van je maakt alles weer goed wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 24, 2007 1:55 pm
Aelin Miresse Whoeoeoeoeoeo! Danswedstrijd gehad!! Whoeoeooeoe!!! 4de en 3de plaats gehaald wheoeooeoeoeoe!!! happy me happy me •♥• Heb ik nu een Deja vu? whee ik dacht dat je een tijdje terug ook al zoeits postte. Doe je veel danswedstrijden? Oh gefeliciteerd. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 7:19 am
KisaraGirl Ja heb ik ook vaak op een andere guild. Ja jojo is kut. waarom doe je dan een dieet? je jojot toch heel de tijd. ect gewoon en sport veel en laat de weegschaal link ( blaugh of rechts ) liggen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 9:07 am
angel lizzie KisaraGirl Ja heb ik ook vaak op een andere guild. Ja jojo is kut. waarom doe je dan een dieet? je jojot toch heel de tijd. ect gewoon en sport veel en laat de weegschaal link ( blaugh of rechts ) liggen. Haha, die van die weegschaal was grappig xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 12:57 pm
Darlaa Aelin Miresse Whoeoeoeoeoeo! Danswedstrijd gehad!! Whoeoeooeoe!!! 4de en 3de plaats gehaald wheoeooeoeoeoe!!! happy me happy me •♥• Heb ik nu een Deja vu? whee ik dacht dat je een tijdje terug ook al zoeits postte. Doe je veel danswedstrijden? Oh gefeliciteerd. •♥•Dat dacht ik nou ook XD Maar wel gefeli!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 3:52 pm
[Sky-Angel] angel lizzie KisaraGirl Ja heb ik ook vaak op een andere guild. Ja jojo is kut. waarom doe je dan een dieet? je jojot toch heel de tijd. ect gewoon en sport veel en laat de weegschaal link ( blaugh of rechts ) liggen. Haha, die van die weegschaal was grappig xD
oh dankje
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 26, 2007 4:07 am
Hahaa,, maar ik ben wel lekker al 2 en een half kilo afgevallen twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 26, 2007 4:49 am
eefopdreef Hahaa,, maar ik ben wel lekker al 2 en een half kilo afgevallen twisted Wees er lekker blij mee? Ergens lijkt het alsof je alle reacties op je post gewoonweg niet hebt gelezen ...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 26, 2007 12:57 pm
Hey! Ik ben er!!!
denk ik.
Ben ik er?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 26, 2007 1:41 pm
*kijkt om zich heen* Hallo is hier iemand?
Bijna 80k posts in de guild, wanneer zullen we het gaan halen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 27, 2007 4:21 am
nou .... een druke dag en we zijn er ... ik denk dat we er morgen avond wel zijn
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|