|
|
|
|
Posted: Thu Apr 19, 2007 2:40 pm
KisaraGirl angel lizzie dieeten helpen voor geen meter. 15 jaar lang liep ik bij een dieet lozer en ik van geen F***k af ik wweg nu 130 kilo ja ja je hoort het goed 130 kilo en het kan me nu geen F**k meer schelen dat iemand me dik en lelijk vind. als iemand its aan de ziekte AGS kan doen dan hor ik het wel. als dat zo it kan ik misschien wel af vallen anders is en dieet voor iets tussen de oren. Idd gewoon lekker jezelf zijn 3nodding wow toch nog iemand die tegen me praat. ja ik blijf mijn zelf. kan er toch niets aan doen om aftevallen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 20, 2007 3:16 am
angel lizzie KisaraGirl angel lizzie dieeten helpen voor geen meter. 15 jaar lang liep ik bij een dieet lozer en ik van geen F***k af ik wweg nu 130 kilo ja ja je hoort het goed 130 kilo en het kan me nu geen F**k meer schelen dat iemand me dik en lelijk vind. als iemand its aan de ziekte AGS kan doen dan hor ik het wel. als dat zo it kan ik misschien wel af vallen anders is en dieet voor iets tussen de oren. Idd gewoon lekker jezelf zijn 3nodding wow toch nog iemand die tegen me praat. ja ik blijf mijn zelf. kan er toch niets aan doen om aftevallen. Inderdaad gewoon jezelf blijven. Trouwens mensen kraken elkaar zo vaak af door alleen al naar iemand anders uiterlijk te kijken. Zulk soort mensen zijn gewoon zo onzeker over hunzelf . En als iedereen nou eens zichzelf bleef, dan was de wereld echt perfect geweest razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 20, 2007 7:45 am
angel lizzie KisaraGirl angel lizzie dieeten helpen voor geen meter. 15 jaar lang liep ik bij een dieet lozer en ik van geen F***k af ik wweg nu 130 kilo ja ja je hoort het goed 130 kilo en het kan me nu geen F**k meer schelen dat iemand me dik en lelijk vind. als iemand its aan de ziekte AGS kan doen dan hor ik het wel. als dat zo it kan ik misschien wel af vallen anders is en dieet voor iets tussen de oren. Idd gewoon lekker jezelf zijn 3nodding wow toch nog iemand die tegen me praat. ja ik blijf mijn zelf. kan er toch niets aan doen om aftevallen. Tuurlijk biggrin wrm zou ik niet met je praten 3nodding En ja ik ben ook dik en heb veel moeite om het eraf te krijgen .. boeie mensen nemen me maar hoe ik ben ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 20, 2007 9:18 am
[Sky-Angel] Allemaal nieuwe plaatjes bovenaan de pagina.. xD een simpele random code XD Heb ik ook op mijn website XD ik ben er dus niet van onder de indruk XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 20, 2007 11:18 am
KisaraGirl angel lizzie KisaraGirl angel lizzie dieeten helpen voor geen meter. 15 jaar lang liep ik bij een dieet lozer en ik van geen F***k af ik wweg nu 130 kilo ja ja je hoort het goed 130 kilo en het kan me nu geen F**k meer schelen dat iemand me dik en lelijk vind. als iemand its aan de ziekte AGS kan doen dan hor ik het wel. als dat zo it kan ik misschien wel af vallen anders is en dieet voor iets tussen de oren. Idd gewoon lekker jezelf zijn 3nodding wow toch nog iemand die tegen me praat. ja ik blijf mijn zelf. kan er toch niets aan doen om aftevallen. Tuurlijk biggrin wrm zou ik niet met je praten 3nodding En ja ik ben ook dik en heb veel moeite om het eraf te krijgen .. boeie mensen nemen me maar hoe ik ben ^^ jij enige praten tegen mijn rest negeert me. doe het an niet. jojo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 21, 2007 3:18 am
kittyocean [Sky-Angel] Allemaal nieuwe plaatjes bovenaan de pagina.. xD een simpele random code XD Heb ik ook op mijn website XD ik ben er dus niet van onder de indruk XD •♥• Hah, je kan em nu vastzetten, beter wel, ik vond een ander plaatje op elke pagina best wel irritant. Ik heb nu het meisje met het bruine haar als standaard op mijn account gezet. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 21, 2007 9:04 am
angel lizzie KisaraGirl angel lizzie KisaraGirl angel lizzie dieeten helpen voor geen meter. 15 jaar lang liep ik bij een dieet lozer en ik van geen F***k af ik wweg nu 130 kilo ja ja je hoort het goed 130 kilo en het kan me nu geen F**k meer schelen dat iemand me dik en lelijk vind. als iemand its aan de ziekte AGS kan doen dan hor ik het wel. als dat zo it kan ik misschien wel af vallen anders is en dieet voor iets tussen de oren. Idd gewoon lekker jezelf zijn 3nodding wow toch nog iemand die tegen me praat. ja ik blijf mijn zelf. kan er toch niets aan doen om aftevallen. Tuurlijk biggrin wrm zou ik niet met je praten 3nodding En ja ik ben ook dik en heb veel moeite om het eraf te krijgen .. boeie mensen nemen me maar hoe ik ben ^^ jij enige praten tegen mijn rest negeert me. doe het an niet. jojo Ja heb ik ook vaak op een andere guild. Ja jojo is kut.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 22, 2007 11:13 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 22, 2007 11:44 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 22, 2007 12:09 pm
Hoe komt het toch dat die Belgen van die intelligente documentaires op hun tv zenders uit zenden?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 22, 2007 1:02 pm
•♥• huh? sweatdrop hoe bedoel je dat? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 22, 2007 1:15 pm
Machjid Hoe komt het toch dat die Belgen van die intelligente documentaires op hun tv zenders uit zenden? Omdat nederlandse tv's niet geinteresseerd zijn in nuttige en logische programma's. Daarom doen de belgen het maar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 23, 2007 3:22 am
*doet ook een random dansje * exclaim
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 23, 2007 4:35 am
kittyocean Machjid Hoe komt het toch dat die Belgen van die intelligente documentaires op hun tv zenders uit zenden? Omdat nederlandse tv's niet geinteresseerd zijn in nuttige en logische programma's. Daarom doen de belgen het maar. nee , ze zenden het uit om dat ze de belgen iets nutigs bij moeten brengen en dat het leven niet allen bestaat uit vage soops kijken razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|