|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 11:35 am
*Går in igen* Där var det verkligen dött. :S *Torkar bort tårarna*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 11:36 am
Chibi Strawberry *Går in igen* Där var det verkligen dött. :S *Torkar bort tårarna* -hoppa på.-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry *Går in igen* Där var det verkligen dött. :S *Torkar bort tårarna* '*hoppar på Anna*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Filthy Blixtra Filthy Blixtra *är rädd och går sin väg* *hålla fast i svansen* blaugh AAAAAH!! sweatdrop o_O *blir rädd och släpper* *springer iväg gråtandes* Naaw.. *springer efter och klappa kissen* sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Meimiko Chibi Strawberry *Går in igen* Där var det verkligen dött. :S *Torkar bort tårarna* -hoppa på.- eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy .. *Ringer mentalsjukhuset och ber dom hämta farfar* *kastar köttkniv på telefonen* You drop that at once! stare eek ... *Släpper* Det var bättre. whee Men du är galen ju gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 11:37 am
Chibi Strawberry Meimiko Chibi Strawberry *Går in igen* Där var det verkligen dött. :S *Torkar bort tårarna* -hoppa på.- eek gonk heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Blixtra Filthy Blixtra Filthy Blixtra *är rädd och går sin väg* *hålla fast i svansen* blaugh AAAAAH!! sweatdrop o_O *blir rädd och släpper* *springer iväg gråtandes* Naaw.. *springer efter och klappa kissen* sad Meow!! /\_/\ (^^) (u u)/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Chibi Strawberry *Går in igen* Där var det verkligen dött. :S *Torkar bort tårarna* '*hoppar på Anna* eek När blev jag ett hoppslott?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 11:38 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 11:39 am
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy .. *Ringer mentalsjukhuset och ber dom hämta farfar* *kastar köttkniv på telefonen* You drop that at once! stare eek ... *Släpper* Det var bättre. whee Men du är galen ju gonk Jag vet det. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Filthy Blixtra Filthy Blixtra Filthy Blixtra *är rädd och går sin väg* *hålla fast i svansen* blaugh AAAAAH!! sweatdrop o_O *blir rädd och släpper* *springer iväg gråtandes* Naaw.. *springer efter och klappa kissen* sad Meow!! /\_/\ (^^) (u u)/ Kawaii.. *klappa* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
*väcks till liv* Jetzudan är en galen mördare.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 11:40 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy .. *Ringer mentalsjukhuset och ber dom hämta farfar* *kastar köttkniv på telefonen* You drop that at once! stare eek ... *Släpper* Det var bättre. whee Men du är galen ju gonk Jag vet det. heart .__.` Får jag ringa polisen då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|