Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 595 596 597 598 599 600 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Machjid

PostPosted: Tue Apr 17, 2007 11:30 am

Beweging en gezond eten. Aanpassing van je ongezonde levensstijl. That's it. Heb je eigenlijk geen Sonja Bakker voor nodig ook.

Maar eh, even voor de zekerheid en nuchter realisme, de wereld zit niet te wachten op gephotoshopte (anorexia) modellen uit de bladen. wink

Dus ik zou zeggen: beweeg, eet gewoon gezond en overdrijf niet, je bent helemaal niet zo dik als je misschien denkt! 3nodding
PostPosted: Tue Apr 17, 2007 11:31 am

eefopdreef
kittyocean
[Sky-Angel]
Ik heb gehoord dat Sonja Bakker helemaal niet zo goed is.. Dat je wel veel afvalt, maar dat het er ook gelijk weer aan zit als je normaal gaat eten. Dat is wat ik heb gehoord..

ze zegt ook totaal niets nieuws XD

Jaa,, maar als je aan sonja bakker doet eet je normaal eigenlijk.. Je eet zelfs tussendoortjes alleen dan gezonde tussendoortjes. Want sonja bakker is er voor om je een gezond eetpatroon aan te leren. Dus denk ik ook niet dat je moet sonja bakkeren om je vervolgens daarna weer volledig terug te storten in je oude eetgedrag want daarvoor is het dieet juist niet. maar je valt er idd wel van af 3nodding en ik denk dat ik na sonja bakker veel gezonder zal eten dan daar voor,, en dat is ook juist het doel van dit dieet biggrin

Had je niet gewoon beter zowiezo gezonder kunnen eten in plaats van veel geld uit te geven aan wat het dan ook is dat ze verkoopt waar hetzelfde instaat? surprised -Vind dieeten maar onzin-

Oranjekorfbalpizza!

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Tue Apr 17, 2007 11:32 am

Machjid
Beweging en gezond eten. Aanpassing van je ongezonde levensstijl. That's it. Heb je eigenlijk geen Sonja Bakker voor nodig ook.

Maar eh, even voor de zekerheid en nuchter realisme, de wereld zit niet te wachten op gephotoshopte (anorexia) modellen uit de bladen. wink

Dus ik zou zeggen: beweeg, eet gewoon gezond en overdrijf niet, je bent helemaal niet zo dik als je misschien denkt! 3nodding

Je bent me voor, eigenlijk precies wat ik wou zeggen alleen zeg je het beter. : 3
PostPosted: Tue Apr 17, 2007 12:39 pm

MIJN BOEK IS NIET ALLEEN UIT IK HEB HEM OOK IN MIJN HANDEN!

ALLEMAAL LETTERS ACHTER ELKAAR OP VELLETJES PAPIER!

WEET JE HOE COOL DAT IS??!

*is helemaal hyper*

kittyocean
Captain

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0
PostPosted: Tue Apr 17, 2007 12:45 pm

» Dat lijkt me inderdaad een fantastisch gevoel en ook dat je dat helemaal zelf heb geschreven (het verhaal dan XD). Ik wens je heel veel succes met dat boek. *dances around*

PostPosted: Tue Apr 17, 2007 1:01 pm

Een boek over wat? Sonja Bakker dieet? biggrin

Machjid

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Tue Apr 17, 2007 2:17 pm

Oranjekorfbalpizza!
Machjid

Je bent me voor, eigenlijk precies wat ik wou zeggen alleen zeg je het beter. : 3

dat heet gezond verstand, en veel mensen lijden aan een ziekte waardoor je gewoon niet helemaal 100% bent wink eigenlijk iedereen... zal wel aan de maatschappij liggen (A)
PostPosted: Tue Apr 17, 2007 3:15 pm

Ik heb zelf een eetstornis dus voor mij is het niet makkelijk maar wat sonja bakker doet is gewoon menu's samen stellen met gezonde en magere producten .. dat kan je zelf ook .. beweeg daarbij minstens 3x in de week een half uur en drink veel water en dan val je snel genoeg af .. maar dan moet je dat ook volhouden.

KisaraGirl

5,450 Points
  • Gaian 50
  • Junior Trader 100
  • Hygienic 200

angel lizzie

PostPosted: Wed Apr 18, 2007 1:31 pm

dieeten helpen voor geen meter.
15 jaar lang liep ik bij een dieet lozer en ik van geen F***k af
ik wweg nu 130 kilo
ja ja je hoort het goed 130 kilo en het kan me nu geen F**k meer schelen dat iemand me dik en lelijk vind. als iemand its aan de ziekte AGS kan doen dan hor ik het wel. als dat zo it kan ik misschien wel af vallen
anders is en dieet voor iets tussen de oren.
PostPosted: Wed Apr 18, 2007 1:36 pm

Bedankt Arisha. En onze hond heeft vanochtend 4 puppies gekregen. Dus het is nogal chaos om mij heen!

kittyocean
Captain

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Wed Apr 18, 2007 1:45 pm

kittyocean
Bedankt Arisha. En onze hond heeft vanochtend 4 puppies gekregen. Dus het is nogal chaos om mij heen!

Aaaw das lief!
Lekker drukjes ook ;P
PostPosted: Wed Apr 18, 2007 2:05 pm

kittyocean
    » Wat ontzettend schattig 4laugh en ik kan het me wel voorstellen die chaos.

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0

KisaraGirl

5,450 Points
  • Gaian 50
  • Junior Trader 100
  • Hygienic 200
PostPosted: Thu Apr 19, 2007 12:06 am

angel lizzie
dieeten helpen voor geen meter.
15 jaar lang liep ik bij een dieet lozer en ik van geen F***k af
ik wweg nu 130 kilo
ja ja je hoort het goed 130 kilo en het kan me nu geen F**k meer schelen dat iemand me dik en lelijk vind. als iemand its aan de ziekte AGS kan doen dan hor ik het wel. als dat zo it kan ik misschien wel af vallen
anders is en dieet voor iets tussen de oren.

Idd gewoon lekker jezelf zijn 3nodding
PostPosted: Thu Apr 19, 2007 5:59 am

Allemaal nieuwe plaatjes bovenaan de pagina.. xD

[Sky-Angel]

KisaraGirl

5,450 Points
  • Gaian 50
  • Junior Trader 100
  • Hygienic 200
PostPosted: Thu Apr 19, 2007 10:01 am

[Sky-Angel]
Allemaal nieuwe plaatjes bovenaan de pagina.. xD

Ja dat is nieuw blaugh om gaia te doen opleuken denk ik .. ik vindt het wel geinig.
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 595 596 597 598 599 600 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games