|
|
|
|
Posted: Sat Jan 20, 2007 1:42 pm
- VADÅ FETHÖGT PÅ TVN DDD<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 21, 2007 10:30 am
Fre-sön
+ Hundvakt, Sara gjorde mig sällskap + Fredags var skoj + Lördags med + T.o.m söndagen + snö, Snö, SNÖ! whee + Pulka, dubbelkullebyttor, snökoja. Mys + Massa film, läsk, spel osv + Milla, Dale, Mele, Kalle, Fia (och Helen och Martin så klart)
- Typ spytt - Hostar väl snart ihjäl mig (gjort sedan före nyår)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 21, 2007 10:36 am
+ fufkurs + psykologen (leken) + träffa folk + konstruktionstävling + snö hemma
- gnälliga föräldrar - kursfjortisar - fjäsk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 21, 2007 11:15 am
+ A kom och lämnade min skolbok som jag behöver till imorrn. Snällt att han kom ihåg det ^____^ + Städat rätt mycket. + Trevliga planer framöver. + Kana spelar ju först nästa månad. Då kan jag gå i alla fall! surprised Jag har trott att det var nu i helgen ju! blaugh + Stor påse naturgodis <3 + Mat!
- För stressad fortfarande. Behöver göra meningsfulla saker. - Awww.. *sakna* Måste du vara så upptagen och ha vänt på dygnet? emo - Tiny är ensam igen. Det är lätt att tro att man inte är det när man gör saker och har saker att se fram emot, men sen kommer den traiska sanningen att jag känner för lite folk fram i efterhand... *suckar* - Har en massa Java kvar att göra som jag inte tycks komma igång med >.>;; - Ah! Dåligt samvete för allt. Jag borde komma ihåg vad jag planerar att göra. Ha en kalender eller nått, för annars dubbelbokar jag tydligen saker >.<;;; - Jag borde ägna mer tid åt min katt, han är helt överkelig, men vilken tid då? -.-; - Väcker folk. sorry! ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 21, 2007 3:01 pm
+ Klara ut Legend of Zelda (NES-version) på under två timmar. :'D + Äta middag med Magnus. ^^ + Prata massor med Linnéa. + Vara så trött att det nästan är humoristiskt. @___@; + Personer som, genom sin närvaro, gjort dagen lite ljusare för mig.
+/- Härligt med kallt väder. Men... man fryser, det är mindre härligt. D:
- Handskarna som inte höll någon värme what so ever. =___= - Sakna folk, wööh...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 5:29 am
+ Tiny, du är värsta grymma att prata med mitt i natten XD + Håller på o bli friskare, yay! + Jocke, Sabina och Andreas som hållt mig sällskap på skype hela helgen ^^ + Snön ser fin ut där ute även om jag inte orkat gått ut o trampa runt i den
- Det va mig en envis förkylning eller vad det är som segar sig med att gå över sweatdrop - Jag kan inte impulsåka nånstans kom jag på sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 10:05 am
+ folk tycker tydligen om mig. .-. like zomg~ + hahahAHahhahAHH maria maria vi hittade honom oh yeesh we did. + konserten var faktiskt rolig. bananaman's dans var lugnt hetast yup. + jag hittade honom av en tillfällighet. ska vi stå och fangirl-skrika bakom scen sen? <33333 + doremidan räddade mig. <333 FETT TACK
-/+ imorgon avgörs tävlingen. varför hoppas jag ens? >.>
- han suger. - jag suger. - msn suger. - jag borde träffa flera människor. ´._____. - D: - srus är i stockholm men vill inte köpa tidning åt mig. like wtf bro? DD:< - bara för att jag inte älskar mig själv. - erica alltså AAAAAAJ. ;______________; - jag glömde min halsduk hemma i värmen. inget rutigt om halsen doooh - *****> YEAH I'M GONNA RAPE YOUR CHILD THAT I'M GOING TO THE SHOW WITH HAHAHAH sug på den.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 23, 2007 2:51 am
+ kizzpandor, jag är sjukt lättköpt! <3<3<3<3<3 + Daniel har sett mitt sanna jag och har inte flytt landet ännu! xd + Det går i alla fall framåt i skolan + Fire walk with me. David Lynch är min hjälte <3 + Kaffehusets luncher
+/- Roro: "Men tindy, har du porr och nakenbilder på datorn?! *skämtgasp*" när min mormor är i köket intill ^^;; +/- Teberoende och glassberoende... jag undrar varför ninja
- Jag försov mig halva dagen, gick och lunchade med roro och shopade kläder resterande dagen >.>;; Ingen bra början på skolveckan. - Missade genomgången om skrivare i Novell igen gonk - Novell är mycket lättare än win2000, ska alla börja mobba mig för att jag är omodern nu? ._. - Dyra kläder emo - Svårt att prata i telefon när folk är här... doh >.< - Jag äter för mycket numera .___. *tjockis* - Vågar inte svara i telfon knappt knappt numera... tycker inte om telefon och msn. irl ska det vara! *nickar* - Dampade subtitlar >_____< - Drömde skitkonstigt inatt. Minns inte vad, men jag vaknade och var helt bongo-paranoid för allt. - Jag är sugen på godisshots <.< - Internetberoende
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 23, 2007 3:24 pm
+ Hemma från skolan + Skönt att sova + Snällt folk på msn + tiny heart
- Sjuk - Ska till skolan imorgon - Borde gå och lägga mig - Måste jobba ifatt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 23, 2007 11:16 pm
+ sov två timmar och vaknade PING helt utvilad och klarvaken :3 + världens godaste frukost nästan + har davids tröja + lätt bland de snyggare i stan + jag blir (antagligen) inte utkastad härifrån T____________T *lite ångest försvinner POOOOOOOF* + måste märka stolar bara för att. n___n + davids mixtapecds + the concept of plastic tree + lalala torsdag
+/- bor på skolan några dagar. bättre än att bo ute i +2 decimeter snö alltså.
- fick inte prata med tiny ._. var helt död igår... - mina byxor vill inte stanna rynkade som jag vill - lätt att jag kommer bli en val - snart är jag pank men äh orka - råkade klippa ut framstycket två gånger på en trikåtopp... sen hade jag inte tillräckligt tyg kvar till att göra armen jag tänkt <.< - saknar fani och roro mycket ;_; - bara onsdag idag ò.ó - min hårsprej gjorde att davids tröja inte luktar david lika mycket ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 23, 2007 11:48 pm
+ Några få människor. + LAN på skolan i helgen, w00t. Winter-een-mas edition. <3 + Bomber i Zelda:TP. <3
- KALLTSOM!%#¤/¤%"#%#¤/#¤&"#%"#¤"#¤"#¤ - Orka - VILL INTE. >:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 24, 2007 4:20 am
+ Ingen smärta den här gången! o.o + Trevligt studiebesök + Pratat lite mer med en klasskompis. + Jag var ute och gick <3 snön är jättefin! + Satt uppe halva natten och skratta åt liknelser mellan lego och programmering. Folk är så roliga X3 + Catgirls + Snart helg + Snart FIV + Det är ju inte alls samma dag! o.o L, byt bort ditt vaktpass så röjer vi den helgen! + Kattväska, guva han har hakat upp sig på den 4laugh + Anna. Ja, jag skriver mer + numera! surprised
- Vaknade vid 1 idag... lovade att ringa H vid 7 imorse och mig själv att gåt till skolan och ta igen saker som jag måste göra nu under studiedagen -.- - Drömde ännu skummare saker inatt - Åt upp alla physalis direkt igår >.< Men det var gott då! - Jag är inte vad jag en gång varit.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 24, 2007 9:33 am
+ har tagit det lugnt i dag + vill plugga! ( men behöver hjälp >.<) + pratar med folk om england resan ^^
+/- jag var hemma i dag
- märker av att kroppen inte klarar av att sova för lite nu! >.< - saknar folk i skolan - de enda två som jag hänger med i min egen klass, är hellre med andra i min klass än mig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 24, 2007 10:46 am
+ Would you mind if I kill you? + Lol, gratissaker. :3 +/- Filma, sviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinkallt. - Boringhat. - Frikkin' mood.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 24, 2007 11:27 am
+ Robins syrra som är helt oseriöst skön xD + Värsta kexet på körskolan ;D höhöhöhöhö *fick mitt nr*
+/- hål i 3h på onsdager. Slappt, men orka? x_x +/- Filip vågar inte prata med mig xD Men det innebär att jag inte kommer få tillbaka min silvertejp.
- KÖRSKOLA I 3½H DDD: - oooorka ;-;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|