|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 11:20 am
*krypa omkring med en häcksax i handen* Brrrgh. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 11:20 am
Filthy Meimiko -dra i Filthy's skägg så det lossnar- eek ... ahem... -gömma det bakom ryggen.- rolleyes fint.. väder (: -peka ut.- xd What the? Mitt prydliga skägg. Ska sätta dig i domstolen för det här kvinna. scream xp meeen! gonk kolla på det fina vädret!! gonk och.. domstolen är stängd.. för.. det.. uhm.. >.o JUSTE! för att... dom har termiter!! surprised förfärligt tråkigt! rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 11:21 am
Chibi Strawberry Meimiko men det e kul ;P 17 st i min klass ^^; rara flickor allihopa.. ^^ 1100 elever.. gonk och 120 lärare/personal.. lätt att va osynlig! xd o___O Låter ju rätt bra iaf.
Jag ska börja i en ny klass igen. Börjar i nya klasser varje år typ.aww.. ;P~~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 11:22 am
Som tur så börjar alltid min bästis i samma klass som jag. xd Heck vilken tur man kan ha.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 11:22 am
Jetzudan Rebirth *krypa omkring med en häcksax i handen* Brrrgh. ninja -råkar trampa på.- men va faen... -kollar ner.- O_O;;; -springa och gömma sig bakom en av Filthy's påhittade pelare.-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 11:23 am
Meimiko Filthy Meimiko -dra i Filthy's skägg så det lossnar- eek ... ahem... -gömma det bakom ryggen.- rolleyes fint.. väder (: -peka ut.- xd What the? Mitt prydliga skägg. Ska sätta dig i domstolen för det här kvinna. scream xp meeen! gonk kolla på det fina vädret!! gonk och.. domstolen är stängd.. för.. det.. uhm.. >.o JUSTE! för att... dom har termiter!! surprised förfärligt tråkigt! rolleyes gonk ..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 11:23 am
Chibi Strawberry Som tur så börjar alltid min bästis i samma klass som jag. xd Heck vilken tur man kan ha. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 11:24 am
Filthy Meimiko Filthy Meimiko -dra i Filthy's skägg så det lossnar- eek ... ahem... -gömma det bakom ryggen.- rolleyes fint.. väder (: -peka ut.- xd What the? Mitt prydliga skägg. Ska sätta dig i domstolen för det här kvinna. scream xp meeen! gonk kolla på det fina vädret!! gonk och.. domstolen är stängd.. för.. det.. uhm.. >.o JUSTE! för att... dom har termiter!! surprised förfärligt tråkigt! rolleyes gonk .. Det finns en annan domstol som har öppet dygnet runt ;D Ta den vetja.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 11:25 am
Sephyre Filthy Meimiko Filthy Meimiko -dra i Filthy's skägg så det lossnar- eek ... ahem... -gömma det bakom ryggen.- rolleyes fint.. väder (: -peka ut.- xd What the? Mitt prydliga skägg. Ska sätta dig i domstolen för det här kvinna. scream xp meeen! gonk kolla på det fina vädret!! gonk och.. domstolen är stängd.. för.. det.. uhm.. >.o JUSTE! för att... dom har termiter!! surprised förfärligt tråkigt! rolleyes gonk .. Det finns en annan domstol som har öppet dygnet runt ;D Ta den vetja. men tschh! -ta av sig en pumpasko och slå i huvet på.- rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 11:25 am
Chibi Strawberry JAG ÄR OLYCKLIGT FÖRÄLSKAD!!!! gonk *Skriker och springer runt i cirklar*
*Försöker tänka på nåt trevligt istället* Nyuu??! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|