|
|
|
|
Posted: Thu Jan 05, 2012 2:27 am
The Forbidden Angel OMM: Hello guild smile Nog een gelukkig nieuwjaar allemaal! Ik heb denk ik al maanden niets van me laten horen redface jij ook nog een gelukkig nieuwjaar wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 05, 2012 9:37 am
wat heb ik een geluk gehad dat ik steeds tussen de buien buiten was....*afkloppen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 06, 2012 10:32 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 07, 2012 1:47 am
Volgens mij vergeet ik weer eens wat....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 07, 2012 11:53 am
OMM: wow mijn haar is eigenlijk best wel lang
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 07, 2012 1:40 pm
@OMM: Hmm.....Wel of niet naar Tsunacon........pluspunt: kitty is er weer......pluspunt: het is veeeeel meer in mijn buurt gekomen......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 08, 2012 1:59 am
Wat houdt je nog tegen XD?
Waaah, ik wil dat spel spelen!!... maar ik heb zo geen zin en tijd om naar utrecht te gaan om een controller bij de mediamarkt te kopen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 08, 2012 5:52 am
OMM: Tsunacon heb er zin in dit keer een koppel cosplay ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 08, 2012 6:45 am
ik wil dat het droog is buiten en niet vochtig sweatdrop of een kamer thuis of bij m'n vader vinden dat ik kan gebruiken om MSC te gebruiken xp
en ik wil naar Dolliverse dit jaar whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 08, 2012 6:50 am
OMM: vloervloek gij onzekerheid van mij sad voor het onderwerp komt op in deze chat wat pijnigt mijn hart het meest crying
me wanna see you guys IRL crying en tsunacon lijkt me wel erg in de buurt van mij te zijn (rotterdam toch?)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 08, 2012 12:59 pm
OMM: wat zal morgen brengen
@breakape probeer het een keer wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 08, 2012 1:16 pm
OMM: ik heb,zo geen zin om weer naar school te gaan crying
@loving (ik blijf je nog even zo noemen wink ) : mischien doe ik het wel... ik heb de wil ervoor... alleen hoe kom ik aan het kostuum, of het ontwerp ervoor question
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 09, 2012 1:03 am
Yup het is bij Rotterdam Erasmus Expo in Kralingen :3 Te bereiken met tram 21.
En ik heb ook geen kostuum, ik heb een profi camera bij me en vind het wel best XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 09, 2012 2:49 am
Haha, ik ben de hele dag weer op 1 punt XD Weer een standje! (Van de Elf Fantasy Fair nog niets gehoord sad )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 09, 2012 10:01 am
weet je wat... ik zal kijken of ik kan komen naar tsunacon.... zal vast afgaan hangen of ik mag.... stare maar ik denk dat ik mijn ouders wel kan ompraten... athans dat hoop ik sad en mischien als ik het leuk vind kom ik de volgende keer wel in kostuum smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|