|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 2:37 am
Ka-san: Det har hänt mig en gång, typ två sista månaderna i slutet av ettan tror jag, minns inte riktigt <.>
Vi har inget riktigt system, bara att dom skickar hem ett brev helt oväntat där man får en varning eller att dom säger att man inte får något studiebidrag D: Iofs alltid något, men det skulle ju uppskattas om lärarna pratar med eleverna om det innan, som våran nya mentor har börjat göra. Han äger, samt att han ser ut som en äldre verison av Super Mario. heart
Hope: Äsch, samma här. Jag nöjer mig med en julmust och en nybakad fralla som jag köper på Ica innan jag går till skolan. o:
Du kan alltid äta lite på Anna Banana om du blir hungrig under lektionen? domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 2:40 am
Wosh~ *kollar igenom senaste posterna* Själv börjar man ett idag, och har fem minuter gångtid till skolan ;3 Och så ligger jag på 46% frånvaro förra månaden >< Men min skola är snäll och anmäler inte frånvaron på mig till CSN (pga vissa omständigheter i mitt liv)<3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 2:44 am
Om jag ska köpa något på vägen så måste jag ta en liten omväg. Och jag känner inte att jag har tid med det. x_x
Fast kanske, om jag hinner torka håret, klä på mig och borsta tänderna på mindra än 15 minuter. o:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 2:45 am
Valgarv Ka-san: Det har hänt mig en gång, typ två sista månaderna i slutet av ettan tror jag, minns inte riktigt <.> Vi har inget riktigt system, bara att dom skickar hem ett brev helt oväntat där man får en varning eller att dom säger att man inte får något studiebidrag D: Iofs alltid något, men det skulle ju uppskattas om lärarna pratar med eleverna om det innan, som våran nya mentor har börjat göra. Han äger, samt att han ser ut som en äldre verison av Super Mario. heart Fan så illa o.o; säg till dem så kanske de får tänka på nåt nytt. Haha, xD eran mentor verkar cool.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 2:48 am
Hope: Then go, go, go!
Btw, skulle behöva prata med dig. Vi tar det ikväll, ne? o:
Ka-san: Mjo, bara det att dom knappt lyssnar på oss elever. Men, man ska inte ge upp utan att försökt en gång minst. o:
Han är lätt den bästa läraren vi har, på delad plats med en lärare som visar en bild på sin nyfödda dotter typ hela tiden. xd Hugh's ftw?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 2:50 am
Halvt påklädd, och det har nu gått 4 minuter, det ser lovande ut. o 3o
Och inte kan jag äta på min flickvän? D; Bara peta på hennes bewbs~
Och hai, det låter bra det. :0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 2:50 am
*gäspar* Nu ska jag gå till skolan, med omväg förbi ICA och köpa nåt, samt hinna röka mina underbara Black Devil innan lektionen börjar <3 *pussar på Hopey*<333
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 2:56 am
Noooes, inte stoppa i sig giftpinnar >:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 2:56 am
Iofs, bewbs är bättre än mat. Go for it, Hope-kun!~
I'm off nu dock. Ska ta en tidig buss och gå förbi Willy's, passa på att köpa 2 liter julmust just for the heck of it. ninja
*Gör värsta Batman-outro och hoppar ut genom glasfönstret i taket*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 3:00 am
Jag känner mig så älskad. :D <3
Men hai, nu ska jag försöka dra mig mot skolan, och försöka hinna köpa något ätbart.
*Skutta iväg* ~~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 3:41 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 4:13 am
IT IS ENJOY YOUR ADIS DAY : DDDDDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 5:26 am
Oumf -.- jag såg just trailern för Eragon...är jag den enda som är lite besviken?XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 8:29 am
Petsy Dark Erica Petsy Robbie dissar Miku's profil och hyllar Dark Erica's.
Pågrund av sången, alltså. xd :'DD <333 Vem är Robbie? x3 Bf/Ex/Fästman/Make/Slav
Glömde jag något? Nä, det tror jag inte. Är han ex och pojkvän på samma gång? o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 8:37 am
Gandiloulou Wosh~ *kollar igenom senaste posterna* Själv börjar man ett idag, och har fem minuter gångtid till skolan ;3 Och så ligger jag på 46% frånvaro förra månaden >< Men min skola är snäll och anmäler inte frånvaron på mig till CSN (pga vissa omständigheter i mitt liv)<3 Min skola är dum och vill anmäla mig bra för att jag inte har något läkarintyg. EFTER att jag hade varit massa massa sjuk berättade våra mentorer att man måste ha det. Det är ju inte mitt fel! MAmma och jag skall prata med viktigt folk där >>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|