|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 2:16 am
Jag börjar 12:30 idag. P: Och det tar ca 10 till 15 minuter att cykla.
Men Valgarv, det är för att du är tidsoptimist. <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 2:19 am
Jag började 08:15. Känner mig lte försenad om jag skulle gått till skolan idag :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 2:19 am
Ka-san: We are family, after all. ninja Samt att vi inte får glömma att jag fick diplom för jag var årets tidsoptimist, som var övertygad att dagens första lektion började 09:15 när den egentligen började 08:30 xd
Pet: Kanske. ninja Har iallafall duschat, borstat håret ordentligt, fixat allt jag behöver ha med mig till skolan och sitter vid datorn och ändrar låtar på min mp3. ... Jag tror inte det. ninja
[EDIT]
Ah, Hope you said it~ heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 2:20 am
Jag kommer försent för att jag inte vill till skolan. . .
Så logiskt är det. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 2:23 am
Jag har nu blivit rädd för att komma försent, pga att mamma får mail om all min frånvaro och s**t. 3nodding
OCH MIN MAMMA ÄR INTE ROLIG DÅ HON MÄRKER ATT JAG SKOLKAR/KOMMER MASSA FÖRSENT. :D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 2:23 am
Nästan så att jag och rastaman ska göra ett till besök på din skola, ne?
... ... ... Även om jag inte är så säker på att vårat besök ändrade mycket, but still. <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 2:25 am
Hopey Jag har nu blivit rädd för att komma försent, pga att mamma får mail om all min frånvaro och s**t. 3nodding
OCH MIN MAMMA ÄR INTE ROLIG DÅ HON MÄRKER ATT JAG SKOLKAR/KOMMER MASSA FÖRSENT. :D Hot damn, det kan jag verkligen inte tro att hon är. <_< Hon må vara en liten och söt dam, men nog fan kan hon skrämma livet ur folk. Jag är rädd för henne konstant när hon är i närheten. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 2:25 am
Det ändrade faktiskt mycket, grabbarna som plågade mig har slutat. Men, du vet, livet är full av idioter, och nu har jag några nya på halsen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 2:26 am
Valgarv Hopey Jag har nu blivit rädd för att komma försent, pga att mamma får mail om all min frånvaro och s**t. 3nodding
OCH MIN MAMMA ÄR INTE ROLIG DÅ HON MÄRKER ATT JAG SKOLKAR/KOMMER MASSA FÖRSENT. :D Hot damn, det kan jag verkligen inte tro att hon är. <_< Hon må vara en liten och söt dam, men nog fan kan hon skrämma livet ur folk. Jag är rädd för henne konstant när hon är i närheten. gonk Men du behöver inte oroa dig för henne, hon tycker om dig. :3 <33
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 2:26 am
Valgarv Ka-san: We are family, after all. ninja Samt att vi inte får glömma att jag fick diplom för jag var årets tidsoptimist, som var övertygad att dagens första lektion började 09:15 när den egentligen började 08:30 xd LOOL XD men man tänker typ "åh s**t, 15 minuter...eeeh. Men vad fan det går egentligen skitfort om man går lite snabbare bara :3 *går i samma takt* aah, klockan är 08.25 D: D:....bah Jag pallar inte att stressa på morgonen. Gör en hyfsat bra start till bajs liksom ><_ Hoho, det är därför jag är glad att jag är 18 nu x'D vi har en skolserver där man loggar in och ser schemat och så och på den syns frånvaron etc <: Den kunde föräldrar kolla innan ;D Fast det är läskigt om man kommer försent för mycket, så försök att komma i tid :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 2:30 am
Ack! Polly försöker kväva mig. x__x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 2:30 am
Petsy: Nej, den sista idioten är ju inte född än, som man säger. O_o Synd att rastaman och jag gjorde oss av med baseball-trät vi hade med oss den gången. Det var fint. v.v
Samt att du kunde ju fått det och ha i skolan, ifall något sånt skulle hända. o:
Hopey: That's why I known I'm safe. ninja heart
Ka-san: Precis, stressa på morgonen ftl. D: Fast, det kommer ju och spökar med inget studiebidrag i någon månad om man inte gjort det efter att vaknat sent >:
Tvivlar på att JB kommer ha ett sånt system, även fast det låter bättre än det vi har nu <.< Så ovärt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 2:32 am
Valgarv Ka-san: Precis, stressa på morgonen ftl. D: Fast, det kommer ju och spökar med inget studiebidrag i någon månad om man inte gjort det efter att vaknat sent >: Tvivlar på att JB kommer ha ett sånt system, även fast det låter bättre än det vi har nu <.< Så ovärt. Umf, mjow, det hände mig en gång, eller ja..nästan men det var för nära-.-; så glömde de att varna mig för det ska de göra ^^; Vad har ni för system då?O.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 2:33 am
Myes, indeed you're safe. ;D heart
Nej, nu ska jag ta och duscha. Hinner inte ens äta lunch på skolan pga att jag är så jävla seg. xD Men det gör inget, för maten är ändå alltid äcklig, så jag får väl leva på en banan eller två~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 2:36 am
Hopey Myes, indeed you're safe. ;D heart
Nej, nu ska jag ta och duscha. Hinner inte ens äta lunch på skolan pga att jag är så jävla seg. xD Men det gör inget, för maten är ändå alltid äcklig, så jag får väl leva på en banan eller två~ Köp nåt på vägen!O:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|