|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 30, 2006 1:21 pm
RASTAMAN HAR STÄNGT AV INTERNET!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 30, 2006 1:32 pm
Mikusagi RASTAMAN HAR STÄNGT AV INTERNET!Har du ett cirkeldiagram att låna ut, Miku?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 30, 2006 1:37 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 30, 2006 1:41 pm
Niddler Jalkazar Niddler Snart är det Fråga Anders och Måns på SVT 2. Hur böjer man adjektivet "äg"? Äg, mer äg, mest äg? Troligen. Äg, ägigare, ägigast tror jag på Ologiskt. Orka det. slashaway tv äg, mer äg, mest äg låter roligarst!! fast äg, ägigare och ägigast låter mer lågiskt <-- LOL! logisk stavning!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 30, 2006 1:47 pm
Snelhest, det är ju tvärtom >.>;;
Hur som helst. Ett år fick jag värsta försenad julklapp. Jag väntade och väntade. Tillslut fick jag den. En rosa halsduk som inte fungerade på honor. Jag sålde den och skaffade mig en rosa honhalsduk, men jag har för mig att den var lite dyrare. :
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 30, 2006 1:58 pm
*testar är-former*
Jag är mer äg än du!
Jag är ägigare än du!
Njae, mer äg smakar bättre i munen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 30, 2006 2:30 pm
Omgomgomg. biggrin Jag har en snubbe i min Guild på MS som har en Halo på Gaia! Fy vad häääääääftigt. . . . Nä, men det var en oväntad överraskning.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 30, 2006 2:33 pm
Petsy Omgomgomg. biggrin Jag har en snubbe i min Guild på MS som har en Halo på Gaia! Fy vad häääääääftigt. . . . Nä, men det var en oväntad överraskning. Hälsa!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 30, 2006 2:33 pm
På tal om MS så heter min Guild nu WhiteAndNerdy istället. cool Känner ni er träffade? Trodde väl det! Joina idag isf, i servern Broa! wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 30, 2006 2:36 pm
*patchar MS för att eventuellt spela lite*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 30, 2006 2:43 pm
*Ger Arla tummen upp* biggrin
Jag antar att du börjar spela på Broa? domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 30, 2006 2:52 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 30, 2006 2:53 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 30, 2006 2:53 pm
Din mamma spelar på Broa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 30, 2006 2:55 pm
Jaha . . .
Det där kanske funkar på dom där.. andra länderna, men ingen här i Skandinavien bryr sig om vad folk säger om ens mamma. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|