|
|
|
|
Posted: Tue Nov 28, 2006 1:53 pm
Niddler Het avatar, Snelhest! heart Oj, tackar!!! razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 28, 2006 11:02 pm
Petsy Likun Är det nån som spelar MapleStory på servern Windia, så adda mig! XD Jag heter Lisensei. <.<;; Spela på Broa och joina MoneyINC! Massor med Gaians där. xd Det är läskigt på Broa T__T (OMFG JAG ÄR SNART LVL 35 BANDIT)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 29, 2006 12:14 am
Niddler Mivi Det är plain-dåtid av yaru som betyder typ... göra. Så typ gjort/gjorde/avklarat/inte vet jag. razz Aha! surprised Men mer praktiskt betyter det väl "Yes, jag/vi gjorde det!" eller "klarade av det". Om man bara ropar ut det, ja. o.o Men det används ju när man gjort nåt också, typ spelade spel eller nåt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 29, 2006 2:12 am
"Me sleepy, leave me alone." D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 29, 2006 3:14 am
Psychic Szima "Me sleepy, leave me alone." D: We say nej!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 29, 2006 3:16 am
Likun Petsy Likun Är det nån som spelar MapleStory på servern Windia, så adda mig! XD Jag heter Lisensei. <.<;; Spela på Broa och joina MoneyINC! Massor med Gaians där. xd Det är läskigt på Broa T__T (OMFG JAG ÄR SNART LVL 35 BANDIT) Pff, Broa är precis lika läskigt som vilken annan server som helst. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 29, 2006 3:46 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 29, 2006 4:09 am
snelhest Psychic Szima "Me sleepy, leave me alone." D: We say nej!! But you must so we can save the cancer from little Timmy. emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 29, 2006 5:12 am
Nej. xP Mina föräldrar separerade och nu träffar jag henne typ, en dag varannan vecka. Orkar inte tycka att hon är dum längre. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 29, 2006 6:02 am
"Come on, guys! We gotta find the Computer room!"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 29, 2006 7:13 am
Chibi Strawberry Nej. xP Mina föräldrar separerade och nu träffar jag henne typ, en dag varannan vecka. Orkar inte tycka att hon är dum längre. razz xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 29, 2006 8:13 am
Chibi Strawberry Nej. xP Mina föräldrar separerade och nu träffar jag henne typ, en dag varannan vecka. Orkar inte tycka att hon är dum längre. razz Mina föreldrar e oxå skilda, men pappa tröffar jag typ bara en gång varje halvår. Lika bra de, för de e tråkigt hoss honom ändå.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 29, 2006 9:29 am
Skoltidningen vill publicera URLen till min blogg... *vet inte vad jag skall tycka*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 29, 2006 11:23 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 29, 2006 11:25 am
bara för att jag är speciell så ska jag säja att min Pappa är dum. Jag hatar honom.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|