|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 30, 2011 8:00 am
OMM: leker achter mijn laptop zitten met mijn bed deken om me heen..... lekker snugelen in mijn warme deken 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 30, 2011 10:07 am
Uuuhm.... ik heb het gevoel dat ik flink wat vergeten ben... ben alleen maar mijn bidon vergeten XD...toch?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 31, 2011 5:03 am
OMM:dat ik hier opeens weer aan denk emotion_facepalm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 01, 2012 4:57 am
wat is het stil buiten....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 01, 2012 6:23 am
OMM: eens kijken 70 cl=700 ml.... 4% vol..... dat is 7ml=1%.... 7*4%.... dat is dus 28 ml ethanol gister avond op...... een hele fles smirnof 4laugh cheese_whine en geen kater sweet biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 01, 2012 2:37 pm
Zo te horen is de oorlog weer voorbij, gelukkig 2012 allemaal!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 02, 2012 2:55 am
Geen zin om een evaluatieverslag te maken, maar het zal toch moeten helaas XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 02, 2012 11:05 am
Er zijn 'maar' 40 auto's gesneuveld tijdens oud en nieuw in een stad.
Ehm... waarom uberhaupt auto's in de fik steken?! Wedden dat ze moord en brand gillen als het hun overkomt, maar vinden dat anderen zich aanstellen als het hun overkomt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 02, 2012 1:09 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 03, 2012 9:49 am
laptop stervende laptop stervende laptop stervende laptop stervende laptop stervende *panic*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 03, 2012 9:52 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 04, 2012 10:14 am
OMM: mijn stagebegeleidster laat niks van haar weten dat ze er niet is stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 04, 2012 12:27 pm
Wat een oneerlijkheid... en wat zou ik willen dat ik de oorzaak, reden en het gevolg ook daadwerkelijk kon zeggen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 05, 2012 2:21 am
OMM: Hello guild smile Nog een gelukkig nieuwjaar allemaal! Ik heb denk ik al maanden niets van me laten horen redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 05, 2012 2:24 am
OMM: ............... ewwww emotion_jawdrop ............... mijn broertje heeft dus saints row 3 gekocht en ik heb het even gespeeld....... en 1 van de side achievement is dus sat ik een bepaalde tijd moet streaken (compleet NAAKT rondlopen en dan ook echt COMPLEET naakt rondlopen)..... en ik had een vrouwelijke character gemaakt emotion_facepalm + mijn favoriete bezigheid over het algemeen..... drop kicken door auto ruiten. emotion_0A0 dat zijn pas disturbing thoughts.... thank god ben ik er bijna klaar mee emotion_eyebrow en kan ik weer mijn anime outfit aantrekken emotion_yatta
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |