|
|
|
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 11:48 am
Mivhip +Har ritat fina teckningar på Mikusagi och Lingon. -Har tappat bort de fina teckningarna! T.T Rofl. Reminds me of min teckning på Aku XD; ... Den är läskig ;_; Alex... Var är ditt hem, då? <.<;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 1:09 pm
Niddler Mivhip +Har ritat fina teckningar på Mikusagi och Lingon. -Har tappat bort de fina teckningarna! T.T Rofl. Reminds me of min teckning på Aku XD; ... Den är läskig ;_; Alex... Var är ditt hem, då? <.<; Alex är en snigel och skall egentligen bo i ett snigelskal i Almunge eller vad det nu heter.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 3:14 pm
+ har inte mycket läxor alls + ska träffa "kittie's tvilling" från domokon, på plattan imorron ( sak försöka få med mig folk så att jag inte behöver gå själv) + imorgon är ennu en dag när jag får träffa folket i skolan (om jag nu inte lyckas missa de hela dagen) + har internet.. än så länge...
- mina dagar börjar att sluta som de börjar vilket är dåligt.. - behöver ett job - tänker för mycket på, på liv och död - hade problem att andas i kanske 10 min för att jag hade ont i lungan varje gång jag andades in - känner att jag inte har riktiga kompisar. känns som att jag känner alla genom någon annan liksom "a friend's friend" - passar inte in om jag inte gör mig till... - vill få allt att sluta - klarar inte av att vara /spela lycklig helatiden fast jag borde de för att lyckas "passa in" med folk jag hänger med... - har inte honom som kompis längre..... - "why don't you just cough out your lungs and leave me alone" jag antar att jag förtjänade att höra det där... - behöver en kram men får ingen....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 1:39 am
+ inga alls idag. solen kanske?
- oehört ledsen just nu. jag vet inte vad jag ska tro. hoppas på en förklaring idag och allt kanske löser sig, men magkänslan säger att det inte gör det crying
edit: det är över. i'll be fine..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 9:56 am
+ sjunga ^^ + High School Musical + Engelska läraren var sjuk + japanska + godis
- skolka - folk - efter allt som jag har gjort för dig...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 10:03 am
+ Var någolunda pigg idag. + Syster är inte hemma så jag kan gå i hennes garderob hur jag vill~ *Låna massa grejs* + Bilden - 3- + Sepa sig med Jonas, han andra killen sm jag inte kommer ihåg namnet på, Mikaela och resten. + Jobbade faktiskt på Spanskan :OOOO +HAR FÅTT REDA PÅ ATT TJEJEN ÄR ROBINS SYSTER! <33 tar kontakt med Robin igen* saknasaknasakna + Dissa NO för att hänga med på stan. <3
- Stefan blev nedslagen av två turkar för att han vann över dom på CS. - Stefan bröt nyckelbenet. - Stefan var inte i skolan idag. - Mikaela drog till Emma -> ingen att käka med. - Äckelfisk till mat >: - hamnade i samma grupp Som Jossan i So. Det kommer ju funka bra. talk2hand - Måste jobba hemma för att inte sepebarnen ska sänka mitt betyg för att inte dom gör nåt. - Är jättejätte kissnödig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 1:35 pm
+ Tindy är också bra + Inte jättehemsk skoldag surprised + Glass. + Var en stund med Sara
+/- lol brandlarmet, tredje gången den här terminen xD +/- Sov
- Går inte att välja gymnasie, vilken linje, vilken skola hjälp? - Läxor (som jag inte ens börjat på... xp )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 2:02 pm
+ Lyckades fixa till min profil såsom jag vill ha den, blev skitnöjd faktiskt! För att vara min första css-profil jag gjort själv iallafall ^^ + ÄNTLIGEN fattar jag lite av skolarbetet biggrin + MUCC ska spela i Stockholm :'''DD Och Billy Talent också, men jag har bara råd med en så jag väljer MUCC.
+/- Per var lite ledsen idag och jag önskar jag kunde vara där och hålla om honom.. saknar honom i allmänhet också... det är både skönt och jobbigt att ha distansförhållande, jag vet att han finns där men jag vill samtidigt vara nära <3 ^^ Men om 2½ vecka så... ^^
- mitt flashprogram kunde inte läsa filerna som jag sparat i skolan fastän det är samma program och samma version! >.< Jäkla töntigt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 2:51 pm
+ Jag gör uppgifterna i skolan och förstår dom, tror jag. + dr Phil och hans fågel kom på återbesök + Torkade bananer + Bra lärare! ^____^
+/- Dansade på lektionen, men jag fick inte så mycket gjort.
- Alex är hemlös! o.o; <3 - Jag är internetberoende - Mina klasskompisar vill inte sitta i cafet och fika utan kutar tillbaka till datorerna >.> Hur kunde jag tröttna? -.-;; - Fest I Valen och j-cult är samtidigt och det svänger mer åt Fest I Valen v___v Jag vill ju gå på konvent också! gonk - Livet suger inte ens, det bara är. Eller så har jag bara vant mig vid att det suger. - Måste städa hemma. T.o.m. köpt en damvippa idag för att göra det roligare. - Orkar inte laga mat numera... Morgan kom hit! Dx - Kan inte hitta presenter .___. vill hitta värsta bästa ju! - Har inte tid för allt som jag vill göra. I alla fall inte energi nog.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 7:20 pm
+ Red Bull + Marcus (han stavar med c va?) som "rädda" mig från en helnatt i kylan biggrin + The Burning Cruuuuuuusade! + Blood Elves
+/- Weeeii brist på sömn, men ändå pigg! varit vaken 40h +/- lvl 23 BE paladin = högst lvl på en BE på servern (iaf innan jag logga av nu)
- Fan, fan, fan, fan! Fått feber o en regäl snuva T__T Nu gäller det att knarka tabletter o konstiga vätskor för att bli frisk till helgen >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 17, 2007 1:28 am
+ Linus! Stolt över honom. n_n + iPod luls. + Fått tillbaka min plånbok + bytt ut mitt busskort. Sörmland, here I come! + Livslust! + En liten pralin och en puss är allt som behövs egentligen. smile + "Edvin... vi är inte dina riktiga föräldrar" Hahaha. Rasmus? Pelle? Putte? Björn? + Niklas!
+/- Har gått ner några kilo, men jag har istället fått överflödig hud eftersom det har gått så snabbt. Heltokigt. sad
- Pallar inte med att fixa grejer. Papper och kort och så vidare. Pallish. sad - Sååååå tröööööött! =_=
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 17, 2007 9:34 am
+ Ehm.. Jag typ.. Ööh... Vet inte ô_O Eheh X'DD ~ nejmen..vi leker att jag tycker att det bästa idag var att JAG TYP ÄR KLAR MED MITT BRODERI I SKOLAN VILKET INNEBÄR ATT JAG TYP FÅR SY KLART MÖSSAN NÄSTA GÅNG *w* - eh .. jaa -__-''
- EEH. JAG äR typ astrött och somnade på tunnelbanan -___-'' glömde nästan att gå av på min station X''DDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 17, 2007 10:31 am
+ Klassen. Omöjligt att inte garva åt dem, spelar fan ingen roll hur nedstämd man är. Fyra dagar 'helg'. Nhm, totally needed. Upptäckte att jag legat en vecka före hela året. Trodde det var 4 nu. <.<; Yush, more time for works~
+/- Det började snöa precis när jag skulle hänga ut min tissetröja. D:
- Mensvärk. Varmt. För varmt. Bleh. Projektet kommer gå åt helvete om jag inte gör något, vilket jag inte orkar. Kan inte sova på rätt tider. Hmpf, vettefan varför. Fail.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 17, 2007 2:33 pm
+ Kort dag i skolan + Sova är skönt. + Lyssnat på Harry Potter + Pratat med Tiny, alltid bra. Pirre är också skoj. + Lånat skridskor av Linda ^^ tack! + Ska vara hundvakt imorgon, Tyson sötsak. + Jag har speciella krafter cool
- Dumma dumma dumma matteproblem! Någon som vill hjälpa? snälla? - Kunde inte komma och spela Settlers med mig, typiskt då. - Kallt! Mycket kallt. Trött också. - Lång dag i skolan imorgon. xp
EDIT: ecchan du äger!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 17, 2007 10:27 pm
+ VI SKA BEKÄMPA GUNNEL ^________________^ *fighting pose* + hon verkar godkänna min klänning iaf <.<;; + hahahah jag får bli elin&saralins harry potter och bo i deras skrubb >:3 + justin är tillbaka i mitt liv! efter att ha varit ute ur det typ två dagar. heh. + chococoffee + konstig supersötbulle MMM FRUKOST *sockerOD* + min mage jag fick hemma har försvunnit nu :3 + min nerladdning har bara typ... 28 timmar kvar nu! T________T <3
- ååh jag är en idiot ;_; - jag = läskig stalker-san. ;_________; - fetingåska inatt - vaknade typ 23 minuter efter att sista bussen gick till skolan... fick sova 5 timmar till istället... - tycker verkligen bäst om att vara här på natten - måste vara här på dagen - dåligt samvete >: fortfarande en idiot ;_; - meh MOON/MUCC, vill se båda vill inte välja ;_;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|