Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 592 593 594 595 596 597 ... 1081 1082 1083 1084 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Mois The Moogle

PostPosted: Wed Apr 11, 2007 8:42 am

QYDrop
wie zecht dat er een 4de komt eigenlijk ? xd

dude...........
PostPosted: Wed Apr 11, 2007 8:50 am

..dat is koninklijk oudhollands

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Machjid

PostPosted: Wed Apr 11, 2007 11:56 am

Vanochtend las ik in de kranten dat ik dus inderdaad goed gedacht had dat het weer een meid zou worden.

En over dat schele, een van die andere twee keek nogal scheel een tijd terug. De foto stond toen in alle kranten enzo. Niet echt charmant. >_> Geen idee of dat nu een slechte foto was of dat het bijgetrokken is. Was wel leedvermaak, dat wel. biggrin

Mevrouwe Máxima is volgens mij katholiek opgevoed en uit zuid amerika, dus een grote vraag is nu hoeveel kinderen die twee uiteindelijk zullen hebben? (Boven de 10 roepen mag razz ) Een 4e zou me echt niet verbazen, een 5e eigenlijk ook niet. Maar we zullen zien! biggrin
PostPosted: Wed Apr 11, 2007 2:04 pm

Please iedereen support me met een 7 of hoger in avatar area ;P
En als ej comment krijg ej klein btje geld van gaia X3

LeannaAnne
Vice Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Apr 11, 2007 2:07 pm

.~Horsie~Anne~.

Link?
PostPosted: Wed Apr 11, 2007 2:20 pm

kittyocean
.~Horsie~Anne~.

Link?

Domme ikee!
vergeten alsje:
http://www.gaiaonline.com/avatararena/gaiaarena?mode=vote&key=56rgz6&postid=5073

LeannaAnne
Vice Captain

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Thu Apr 12, 2007 4:49 am

ll Eurynome ll
    » Ik wil roze! Roze is mooier dan oranje. xd Maar ik vraag me af hoe ze het voor elkaar krijgen, dat eerst Juliana 4 dochters baart, Beatrix 3 zonen en nu Maxima al 3 dochters. Soms is moeder Natuur maar vreemd, zoals mijn hond komt van een rode moeder en bruine vader en zij is zelf zwart net zoals al haar vijf zusjes. Genetica gonk , ik krijg er hoofdpijn van.

Roze mooier dan Oranje? crying
PostPosted: Thu Apr 12, 2007 5:27 am

Oranjekorfbalpizza!
ll Eurynome ll
    » Ik wil roze! Roze is mooier dan oranje. xd Maar ik vraag me af hoe ze het voor elkaar krijgen, dat eerst Juliana 4 dochters baart, Beatrix 3 zonen en nu Maxima al 3 dochters. Soms is moeder Natuur maar vreemd, zoals mijn hond komt van een rode moeder en bruine vader en zij is zelf zwart net zoals al haar vijf zusjes. Genetica gonk , ik krijg er hoofdpijn van.

Roze mooier dan Oranje? crying

Ouch. die kwam hard aan neutral

Silverbleed

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0
PostPosted: Thu Apr 12, 2007 1:51 pm

» Arme Oranjekorfbalpizza, als je zo graag oranje mooier wil vinden dan roze dan geef ik je mijn toestemming. xp

Maar even serieus, dit is een quote van lanzer uit zijn nieuwe journal entry.

Quote:
I feel sorry to have to make so many users change their user names for having blank spaces and other symbols. We really want to make everyone's usernames safe to be used as a part of URL or email address. We hope to have at least a nice and short URL to point to each user's journal or to have email like services in the near future. Without the changes that's going on, features like thoses would not be possible.

De GCD en SF zijn weer eens ontploft met veel boze mensen en ik kan ze het deze keer niet kwalijk nemen. Als dit echt gaat gebeuren moeten velen hun naam veranderen en aangezien er al zo'n 5 miljoen namen zijn vergeven gaat het behoorlijk moeilijk worden om een mooie naam te vinden (en een mooie naam vind ik dus zonder nummers en het liefst zonder streepje). Maar wat vinden jullie ervan?

Als dit echt gaat gebeuren dan zal ik wel behoorlijk wat hulp nodig hebben om een nieuwe naam te bedenken. *hinthinthint*
PostPosted: Thu Apr 12, 2007 2:17 pm

Is dit nog ergens anders gezegt behalve de work diary?

Dus alleen streepjes mogen in emaila dressen he oh en stipjes natuurlijk. misschien is een stipje een idee? al schijnen die ook niet echt goed te werken op Gaia.
sweatdrop ik ben blij dat dit op mij niet van toepassing is, ben altijd save met symbolen

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0
PostPosted: Thu Apr 12, 2007 2:24 pm

» Alleen nog maar in de work diary, maar ik ga altijd van het ergste rampscenario uit, maar ik weet wel dat het voor nieuwe leden het onmogelijk is om symbolen te gebruiken en spaces. De symbolen vind ik nog zo erg niet maar geen spaces vind ik niet bepaald leuk.

PostPosted: Fri Apr 13, 2007 1:19 am

het komt vanzelf wel in de announcements te staan tis jammer maar lijkt me wel leuk een e-mail feature

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0
PostPosted: Fri Apr 13, 2007 8:18 am

» Ja wie weet hoelang het nog kan duren, maar ik ben al op de situatie vooruit gelopen en heb een nieuwe naam gevonden en ik vind hem eigenlijk mooier dan mijn oorspronkelijke.

PostPosted: Fri Apr 13, 2007 8:23 am

Hij is wel mooi ja.
maar heb je er nu voor betaald? waarschijnlijk dat het later gratis was geweest of niet verplicht.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0
PostPosted: Fri Apr 13, 2007 8:29 am

» Ja ik heb ervoor betaald maar als ik het zo had gelaten en veel art had gekocht in de minishops met mijn naam erop dan was er nog meer geld verspild (aangezien ik een minishopaholic ben xd )

Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 592 593 594 595 596 597 ... 1081 1082 1083 1084 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games