|
|
|
|
Posted: Thu Nov 23, 2006 3:02 pm
Likun VG i Kemi prov! =D *stålt* :3 Men inget VG i svenskan inte! Det heter stolt. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 23, 2006 3:04 pm
Valgarv Petsy Nån som vill va blomsterflicka/pojke på mitt bröllop? surprised Får jag vara snubben som kommer förbi och snor lite tårta för att han inte får någon hemma? surprised Jag behöver en präst.. *Hint hint* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 23, 2006 3:11 pm
Petsy Valgarv Får jag vara snubben som kommer förbi och snor lite tårta för att han inte får någon hemma? surprised Jag behöver en präst.. *Hint hint* xd Satan som präst vore just snyggt sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 23, 2006 3:13 pm
Petsy Valgarv Petsy Nån som vill va blomsterflicka/pojke på mitt bröllop? surprised Får jag vara snubben som kommer förbi och snor lite tårta för att han inte får någon hemma? surprised Jag behöver en präst.. *Hint hint* xd I'm you're man. cool Arla: Detaljer. =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 23, 2006 3:14 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 23, 2006 3:15 pm
Niddler Petsy Valgarv Får jag vara snubben som kommer förbi och snor lite tårta för att han inte får någon hemma? surprised Jag behöver en präst.. *Hint hint* xd Satan som präst vore just snyggt sweatdrop Klagar du? Jag har ju redan paxat honom till mitt och Lingons bröllop, där du skall vara brudtärna! surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 23, 2006 3:25 pm
Jahadu Arla, men detta kanske inte är något kristet bröllop, det kanske är ett satanistiskt bröllop! Och då vore Satan perfekt! .. Fast nu är det ett icke religöst bröllop, men det duger lika bra. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 23, 2006 3:38 pm
Petsy Fast nu är det ett icke religöst bröllop, men det duger lika bra. razz Jag har också ett icke-religöst bröllop! För att alla som vill (och vi tycker om xp ) skall kunna delta, och för att Lingon inte är kristen och för att jag... jag tycker det är lite skumt det där med att stå och lova Gud och allting att hela mitt liv skall jag känna likadant som jag känner idag, vad som än händer. Man vet inte vad som händer. Vi kanske blir mördare båda två surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 23, 2006 3:38 pm
Petsy Jahadu Arla, men detta kanske inte är något kristet bröllop, det kanske är ett satanistiskt bröllop! Och då vore Satan perfekt! .. Fast nu är det ett icke religöst bröllop, men det duger lika bra. razz Det finns inga präster i satansimen. mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 23, 2006 3:39 pm
Mikusagi Petsy Fast nu är det ett icke religöst bröllop, men det duger lika bra. razz Jag har också ett icke-religöst bröllop! För att alla som vill (och vi tycker om xp ) skall kunna delta, och för att Lingon inte är kristen och för att jag... jag tycker det är lite skumt det där med att stå och lova Gud och allting att hela mitt liv skall jag känna likadant som jag känner idag, vad som än händer. Man vet inte vad som händer. Vi kanske blir mördare båda två surprised Man kan väl älska varandra även fast man är mördare? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 23, 2006 3:40 pm
Niddler Petsy Jahadu Arla, men detta kanske inte är något kristet bröllop, det kanske är ett satanistiskt bröllop! Och då vore Satan perfekt! .. Fast nu är det ett icke religöst bröllop, men det duger lika bra. razz Det finns inga präster i satansimen. mad Joho. mad I min satanism gör det det, sådeså!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 23, 2006 3:43 pm
Jag känner mig så dum för att jag inte tog för givet att med präst så menade Petsy präst inom hennes egen satanism... sad
whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 23, 2006 3:44 pm
Jaja, alla kan inte va lika kloka. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 23, 2006 10:20 pm
Petsy Mikusagi Petsy Fast nu är det ett icke religöst bröllop, men det duger lika bra. razz Jag har också ett icke-religöst bröllop! För att alla som vill (och vi tycker om xp ) skall kunna delta, och för att Lingon inte är kristen och för att jag... jag tycker det är lite skumt det där med att stå och lova Gud och allting att hela mitt liv skall jag känna likadant som jag känner idag, vad som än händer. Man vet inte vad som händer. Vi kanske blir mördare båda två surprised Man kan väl älska varandra även fast man är mördare? xd Vad jag menar är att vi kanske är helt annorlunda senare, och då kanske man inte är beredd att älska varandra och vara lyckliga. Det händer att människor genomgår personlighetsförändringar... eller så ändrar man bara åsikt, men det kanske är angående en av mina hjärtefrågor D: Om jag börjar mörda folk skall inte Lingon behöva stanna kvar bara för att jag var söt när jag var 17, 18. Jag kanske mördar honom också! Det vill vi inte. Jag skall försöka låta bli att utvecklas till mördare.
SNART ÄR DET JUL!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|