Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 590 591 592 593 594 595 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Apr 08, 2007 4:29 am

Klopt ja; je kan dan wel 79 eitjes doorsturen, maar dat betekent niet dat je dan ook al 79 keer een eitje op die account hebt geklikt ^_^

Ik heb al uren geen ei meer gehad XD En ik heb maar 4 sets! 4 x 12 is.... 48. Oh, nevermind XD Maar ik heb wel meer oepsjes gehad; zal dan toch wel al aan mijn limiet zitten ^_^

Of zijn er mensen die hiervoor speciaal mules hebben gecreeerd?
PostPosted: Sun Apr 08, 2007 8:22 am

User Image
°oO Good easter days C
alleen de "cannot grand you your item" oepsjes. als je per ongeluk twee keer op een eitje klikt krijg je ook een oepsje maar dat is een ander oepsje. xD

oh, Vrolijk Pasen btw!!

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

[KH]Sasuke

PostPosted: Sun Apr 08, 2007 4:26 pm

ja vrolijk pasen allemaal
PostPosted: Mon Apr 09, 2007 1:05 am

Goedemorgen mensen!!

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Mon Apr 09, 2007 2:03 am

User Image
°oO Good easter days C
Hey
PostPosted: Mon Apr 09, 2007 5:21 am

ik ga die eitjes die je kan openmaken de rest van dicht laten en in mijn gaia home verstoppen.

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200

Machjid

PostPosted: Mon Apr 09, 2007 12:00 pm

Even uit nieuwsgierigheid een vraag. (ik heb geen idee of er ergens een thread is die er al over gaat, zo ja: mijn excuses) Ik krijg een beetje het idee dat de "towns" een soort van IRC is waar je naast chatten dan als avatar rond kan lopen, huizen bezoeken en items verzamelen. Zijn er locaties die mensen me aanraden die het bezoeken waard zijn en waar het gemiddelde conversatie niveau iets beter is dan wat ik tot nu toe allemaal ben tegen gekomen? *pokes eyes out in horror* xd
PostPosted: Mon Apr 09, 2007 12:38 pm

User Image
°oO Good easter days C
Vroeger toen towns net nieuw was had je eem geweldige feature, je kon je friendlist oproepen en dan zag je: hee Henkie is online, dan klikte je op het kruisje naast Henkie en hoep je stond naast Henkie en dan ging je praten met Henkie. en even later zag Liesje ook dat Henkie online was en dan ging je praten met Henkie en Liesje.. anyway het werkte niet meer en toen hebben ze het weggehaald dus nu heb je 0% kans dat je iemand kan vinden die je kent. sweatdrop als ze nog eens in towns zouden dan..

ehum, als antwoord op je vraag: je kan in het towns of housing forum kijken soms maken mensen daar een topic aan voor een meet of een cafe of zoeits in een huisje van iemand het zijn twee fora in d GCD.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Machjid

PostPosted: Mon Apr 09, 2007 1:12 pm

Aw, zonde. Wel leuk om te horen dat zo'n optie er was. Wie weet komt het nog eens terug.

Ik zal eens kijken op die fora die je noemde. Wie weet valt er wat te beleven als ik niks te doen heb. smile

Had zelf bedacht dat ik op gegeven moment misschien maar mensen van mijn friends list moest uitnodigen in mijn eigen "Home". Wat mij een chaotisch idee lijkt. Daarnaast weetl ik nog maar net de locatie, heb zelf geen idee hoe je voor de rest naar zo'n exacte locatie kan navigeren door de towns directory en de arranger ligt plat, dus het is nogal een kale kille omgeving. (Aan de andere kant kunnen er dan wel érg veel mensen in! biggrin )

Dus ik zie wel wat er gaat gebeuren. Als mensen nog ideeën/tips hebben, dan hoor ik die graag.
PostPosted: Mon Apr 09, 2007 1:41 pm

Volgens mij wilden we zoiets in het verleden doen met een soort van ADPE GuildHouse. Ik stelde toen voor om Gaya's (mascotte) huisje te nemen, maar we zijn helaas nooit verder gekomen dan dat XD

kittyocean
Captain

[KH]Sasuke

PostPosted: Mon Apr 09, 2007 2:07 pm

kittyocean
Volgens mij wilden we zoiets in het verleden doen met een soort van ADPE GuildHouse. Ik stelde toen voor om Gaya's (mascotte) huisje te nemen, maar we zijn helaas nooit verder gekomen dan dat XD

Gewoon doen razz
PostPosted: Tue Apr 10, 2007 7:02 am

WOOOW
Gister voor de lol weer es bij gambino gaan vissen, meteen 2 tuna's

En nu bij durem, gewoon door bucket heen, 2stone boulders en een slate boulder, vet relaxt! =D

LeannaAnne
Vice Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Tue Apr 10, 2007 10:40 am

User Image
°oO Good easter days C
whee we krijgen een nieuw prins (esje)
wat denken jullie dat het wordt?
PostPosted: Tue Apr 10, 2007 11:37 am

prinsje!

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

Machjid

PostPosted: Tue Apr 10, 2007 12:18 pm

Zal wel weer een vrouw worden. wink

Wordt lachen voor hem als ze straks allemaal 16 zijn geweest zo'n huis tjikvol vrouwen. biggrin

Wat mij meer bezig houdt, is de vraag of deze ook weer scheel zal kijken.... >_> *ahem*
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 590 591 592 593 594 595 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games