|
|
|
|
Posted: Thu Nov 16, 2006 2:10 pm
Mikusagi Petsy Sostrate Petsy Nån som va på Älvsjömässan idag? biggrin Tror Val och Thorbearrw var där Men jag trodde dom redan gick i gymnasiet? De representerade väl ett gymnasium då.はい。そうです。 Ja, så var det. Några i min klass var där också. Men jag vet inte exakt vilka. Om du såg någon med klarrött hår så var det nog en av dem (Tomten), men han kanske var i skolan idag... Jag kommer inte ihåg XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 16, 2006 2:12 pm
Jag såg faktiskt en med lika rött hår som Arla, fast med inget skägg alls.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 16, 2006 2:15 pm
Efter en extra titt på pennorna kan jag konstatera detta: Solna Gymnasium (Min kommun) är snålast, man fick en enkel röd blyertspenna utan sudd. Danderyd Gymnasium var minst snålast, dom fick man en tjusig mörkblå bläckpenna av. Fast pennan från Musik Gymnasiet var inte så illa heller, en vacker grön bläckpenna. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 16, 2006 2:19 pm
PÅ MIN SKOLA FÅR MAN BANANER SOM SPRUTAR EN I ÖGAT. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 16, 2006 2:20 pm
Hopey PÅ MIN SKOLA FÅR MAN BANANER SOM SPRUTAR EN I ÖGAT. biggrin
EN SÅN VILL JAG HA! . . Eller vill jag? oO
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 16, 2006 2:22 pm
Petsy Jag såg faktiskt en med lika rött hår som Arla, fast med inget skägg alls. Idag såg jag en med Arlarött hår! Han hade längre skägg än Arla har (om inte Arlas skägg har växt en massa). Tunnelbanan hem. Typ sent. 19-20 sådär.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 16, 2006 10:16 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 16, 2006 10:18 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 16, 2006 11:54 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 17, 2006 12:02 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 17, 2006 12:41 am
Jag e trött! crying Work sucks sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 17, 2006 2:10 am
Hopey Psychic Szima Requesting: A hug! (O ´ 3`)O *Hugs* :'D <3333
*Hugs back* ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 17, 2006 3:07 am
Petsy Efter en extra titt på pennorna kan jag konstatera detta: Solna Gymnasium (Min kommun) är snålast, man fick en enkel röd blyertspenna utan sudd. Danderyd Gymnasium var minst snålast, dom fick man en tjusig mörkblå bläckpenna av. Fast pennan från Musik Gymnasiet var inte så illa heller, en vacker grön bläckpenna. xp
På Nolaskolan får vi ingenting alls.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 17, 2006 3:54 am
Jalkazar Petsy Efter en extra titt på pennorna kan jag konstatera detta: Solna Gymnasium (Min kommun) är snålast, man fick en enkel röd blyertspenna utan sudd. Danderyd Gymnasium var minst snålast, dom fick man en tjusig mörkblå bläckpenna av. Fast pennan från Musik Gymnasiet var inte så illa heller, en vacker grön bläckpenna. xp
På Nolaskolan får vi ingenting alls. Park <3 xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 17, 2006 5:03 am
Jalkazar Petsy Efter en extra titt på pennorna kan jag konstatera detta: Solna Gymnasium (Min kommun) är snålast, man fick en enkel röd blyertspenna utan sudd. Danderyd Gymnasium var minst snålast, dom fick man en tjusig mörkblå bläckpenna av. Fast pennan från Musik Gymnasiet var inte så illa heller, en vacker grön bläckpenna. xp
På Nolaskolan får vi ingenting alls. Ni har väl inte gymnasiemässor i Norrland? Där är det väl mer "Jaha, du tillhör bondesläkten Andersson, du får gå i den här skolan..." ? XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|