|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 15, 2006 11:58 am
yennifer Jag har ett dilemma :'D Hjälp mig! Nitemare bustier är värda närmare 240k nu. Jag har inte köpt några donationletters på.. well, hela året rent utav. Ska jag sälja bustiern och köpa brev, eller behålla den? Tror ni att värdet kommer gå ner till bara några få tusen igen? hjelp mik ! Jääävlar D: Har 170k och den var värd 180k för bara nån dag sen. Måste spara ihop ännu mer~ emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 15, 2006 12:10 pm
It's the "D" that ends with "arky". ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 15, 2006 12:10 pm
Dark Erica yennifer Jag har ett dilemma :'D Hjälp mig! Nitemare bustier är värda närmare 240k nu. Jag har inte köpt några donationletters på.. well, hela året rent utav. Ska jag sälja bustiern och köpa brev, eller behålla den? Tror ni att värdet kommer gå ner till bara några få tusen igen? hjelp mik ! Jääävlar D: Har 170k och den var värd 180k för bara nån dag sen. Måste spara ihop ännu mer~ emo I knoow surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 15, 2006 12:15 pm
yennifer Dark Erica yennifer Jag har ett dilemma :'D Hjälp mig! Nitemare bustier är värda närmare 240k nu. Jag har inte köpt några donationletters på.. well, hela året rent utav. Ska jag sälja bustiern och köpa brev, eller behålla den? Tror ni att värdet kommer gå ner till bara några få tusen igen? hjelp mik ! Jääävlar D: Har 170k och den var värd 180k för bara nån dag sen. Måste spara ihop ännu mer~ emo I knoow surprised Säljer du din för 170k och Emperor's hat? - 3- <33
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 15, 2006 12:26 pm
Dark Erica yennifer Dark Erica yennifer Jag har ett dilemma :'D Hjälp mig! Nitemare bustier är värda närmare 240k nu. Jag har inte köpt några donationletters på.. well, hela året rent utav. Ska jag sälja bustiern och köpa brev, eller behålla den? Tror ni att värdet kommer gå ner till bara några få tusen igen? hjelp mik ! Jääävlar D: Har 170k och den var värd 180k för bara nån dag sen. Måste spara ihop ännu mer~ emo I knoow surprised Säljer du din för 170k och Emperor's hat? - 3- <33 Vet inte riktigt om jag ska sälja än = ( men om jag ska sälja vill jag ha brev, och pengar. jag meddelar dig när jag bestämt mig wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 15, 2006 1:44 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 15, 2006 2:04 pm
Jag donerade för att få 8st brev, men jag har fått nada än så länge.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 15, 2006 9:59 pm
Aah ;_; give me ze monkey
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 15, 2006 11:35 pm
Mikusagi Petsy Vilka regler vi kör? Dom riktiga reglerna. ^^ Jag hamnade ju på hans egendom IGEN. Det sa jag iofs inte, men jag trodde det var underförstått av alla.
Jaha, igen? Vaddå igen? Vi betalar varenda gång, gör inte ni?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 16, 2006 2:50 am
neutral Miku, förstår du inte? Jag ska förklara i punkt och pricka isf för att göra det tydligare.
Jag hamnar på den den första röda rutan, Strandvägen, och måste betala en hög summa. Det är då efter jag slår två st ettor och hamnar därmed på Kungsträdgårdsgatan (den andra röda rutan) och måste betala samma summa igen. Dvs, den summa jag betalade innan.
Självklart så betalar vi VARJE gång vi landar på nån annans egendom, vi följer ju dom officiella reglerna i regelboken. Det var ju bara det att det var med ett sådant kort mellanrum som jag var tvungen att betala så stora summor.
Förstår du nu? 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|