|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 10:47 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 10:47 am
Jetzudan Rebirth DAMN YOU!! DX Grrrghrr... *mumla* stare *Snyft* Jag är faktiskt snäll.... ibland.. sad
*Ser Linka och glompar* heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 10:48 am
Chibi Strawberry Meimiko whee heart -krama och glömmer att släppa taget.- xd *Går omkring med Mei som fortfarande håller i* xp heart -kasar ner så hon kramar Jordgubbes ben.- ihk.. >.o -släpar i marken.- gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Du skadar väl inte ditt eget barnbarn crying Om jag var tvungen, så jo. <. < *Lipa* stare Gör det en gång till och jag klipper av din tunga. *Lipa lipa* Jag gjorde det två ggr nu xp <. < *gå iväg för att hämta en häcksax* MAMMA crying Du bad ju om det. *komma med en extra stor häcksax*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Meimiko Filthy Chibi Strawberry Filthy *dra lite i headbanden och i det nya håret* domokun heart *Drar i Devil Tail* whee *Visslar och försöker dra bort den**Håller fast i en pelare* AAAH! gonk -stör- uhm.. var kom pelaren ifrån? xd ninja Det finns massor av pelare här! scream xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy *Håller fast i en pelare* AAAH! gonk Jag vill ha den där. >.< *Drar hårdare*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Meimiko Filthy Chibi Strawberry Filthy *dra lite i headbanden och i det nya håret* domokun heart *Drar i Devil Tail* whee *Visslar och försöker dra bort den**Håller fast i en pelare* AAAH! gonk -stör- uhm.. var kom pelaren ifrån? xd ninja Det finns massor av pelare här! scream xp Det är inte som du tror. Pelaren du håller är i egentligen din försvunne bror från antika Grekland. :<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 10:49 am
Chibi Strawberry Filthy *Håller fast i en pelare* AAAH! gonk Jag vill ha den där. >.< *Drar hårdare**Tappar greppet och flyger in i dig* x_X
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sephyre Filthy Meimiko Filthy Chibi Strawberry Filthy *dra lite i headbanden och i det nya håret* domokun heart *Drar i Devil Tail* whee *Visslar och försöker dra bort den**Håller fast i en pelare* AAAH! gonk -stör- uhm.. var kom pelaren ifrån? xd ninja Det finns massor av pelare här! scream xp Det är inte som du tror. Pelaren du håller är i egentligen din försvunne bror från antika Grekland. :< xd juste! ..säger vi O_o;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth DAMN YOU!! DX Grrrghrr... *mumla* stare *Snyft* Jag är faktiskt snäll.... ibland.. sad
*Ser Linka och glompar* heart Jajo, men just nu är det inte så. D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 10:50 am
Meimiko -kasar ner så hon kramar Jordgubbes ben.- ihk.. >.o -släpar i marken.- gonk *Märker att nåt släpar i marken* Hmm. :\ *Tittar ner* Mei. surprised
*Skrattar åt Sephyre* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 10:50 am
Linka Spirit: Blottare blottare gonk
Sephyre: Harr domokun
Jetzudan: Nåååd gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 10:51 am
Sephyre Filthy Meimiko Filthy Chibi Strawberry Filthy *dra lite i headbanden och i det nya håret* domokun heart *Drar i Devil Tail* whee *Visslar och försöker dra bort den**Håller fast i en pelare* AAAH! gonk -stör- uhm.. var kom pelaren ifrån? xd ninja Det finns massor av pelare här! scream xp Det är inte som du tror. Pelaren du håller är i egentligen din försvunne bror från antika Grekland. :< Miradjii? Han är inte från Grekland eller är försvunnen.. Kanske lite i skallen men. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Meimiko -kasar ner så hon kramar Jordgubbes ben.- ihk.. >.o -släpar i marken.- gonk *Märker att nåt släpar i marken* Hmm. :\ *Tittar ner* Mei. surprised
*Skrattar åt Sephyre* xd rolleyes Jordgubbe! 4laugh -fortsätter släpa i marken.-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Meimiko Sephyre Filthy Meimiko Filthy Chibi Strawberry Filthy *dra lite i headbanden och i det nya håret* domokun heart *Drar i Devil Tail* whee *Visslar och försöker dra bort den**Håller fast i en pelare* AAAH! gonk -stör- uhm.. var kom pelaren ifrån? xd ninja Det finns massor av pelare här! scream xp Det är inte som du tror. Pelaren du håller är i egentligen din försvunne bror från antika Grekland. :< xd juste! ..säger vi O_o;; Säger? Det ÄR så. Om det inte är hans bror från antika Grekland måste det vara hans bortglömde styvfarbror från Norge. D: Om inte det... så har jag ingen aning.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|