|
|
|
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 5:55 am
Så otroligt segt tema på NP. D: Så yah, gick nog åt helvete här med. <.< Positivt att man bara har en del kvar iallafall~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 6:05 am
Petsy *gnäll gnäll* Det gör ont när man sväljer. sad Vad man göra åt saken? Halstabletter hjälper en kort stund... alltid nåt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 6:52 am
GrimCupid Så otroligt segt tema på NP. D: Så yah, gick nog åt helvete här med. <.< Positivt att man bara har en del kvar iallafall~ Mjo, visste inte ifall jag ens höll mig till ämnet, men i värsta fall är det väl bara att göra om det under våren -_-; Jag är klar med alla nu ^^; vilken har nu kvar?O:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 7:35 am
Sostrate GrimCupid Så otroligt segt tema på NP. D: Så yah, gick nog åt helvete här med. <.< Positivt att man bara har en del kvar iallafall~ Mjo, visste inte ifall jag ens höll mig till ämnet, men i värsta fall är det väl bara att göra om det under våren -_-; Jag är klar med alla nu ^^; vilken har nu kvar?O: Göra om? o_O Jag skrev nog fel >_<;; Jag valde blogginlägget, men jag skrev typ om trender overall istället för trendsättare. Orka razz Jag har muntliga kvar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 7:36 am
Haha, du är mobbad för du gjorde inte den här terminens nationella prov i svenska! razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 8:13 am
Mikusagi Göra om? o_O Jag skrev nog fel >_<;; Jag valde blogginlägget, men jag skrev typ om trender overall istället för trendsättare. Orka razz Jag har muntliga kvar. Vet inte..det snackades om att de som inte klarade av delen skulle vänta till våren...x_x; erhm. Haha, jag valde också blogginlägget!x3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 8:48 am
Sostrate GrimCupid Så otroligt segt tema på NP. D: Så yah, gick nog åt helvete här med. <.< Positivt att man bara har en del kvar iallafall~ Mjo, visste inte ifall jag ens höll mig till ämnet, men i värsta fall är det väl bara att göra om det under våren -_-; Jag är klar med alla nu ^^; vilken har nu kvar?O: Menar det. Läste genom uppgiften en gång till när jag skrivit en sida och upptäckte att jag typ missat allt vad den handlade om. xD Har muntliga kvar, för vår lärare är lite seg med allt. :'3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 9:50 am
Sostrate Mikusagi Göra om? o_O Jag skrev nog fel >_<;; Jag valde blogginlägget, men jag skrev typ om trender overall istället för trendsättare. Orka razz Jag har muntliga kvar. Vet inte..det snackades om att de som inte klarade av delen skulle vänta till våren...x_x; erhm. Haha, jag valde också blogginlägget!x3 Får man inte G bara man skriver något? *tycker att man är... inte så värst bra om man inte skriver något alls*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 10:05 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 10:58 am
I'm absolutely crazy about it!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 10:58 am
Valgarv I'm absolutely crazy about it! Nedrans DMC-knarkare~ heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 11:01 am
GrimCupid Valgarv I'm absolutely crazy about it! Nedrans DMC-knarkare~ heart I know you still like me~ heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 12:31 pm
God natt på alla bananer! smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 1:12 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 1:13 pm
Petsy *gnäll gnäll* Det gör ont när man sväljer. sad Vad man göra åt saken? VILA.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|