|
|
|
|
Posted: Sat Nov 11, 2006 2:31 pm
MIN MAMMA ÄR BARNDOMSKOMPIS MED CHEFSREDAKTÖREN PÅ VF. HAH.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 11, 2006 2:36 pm
Dark Erica MIN MAMMA ÄR BARNDOMSKOMPIS MED CHEFSREDAKTÖREN PÅ VF. HAH. VF...? Typ svenska WTF eller..? VF = Va fan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 11, 2006 2:40 pm
snelhest: Snälla! Googla! Värmlands Folkblad gissar jag smile Jag är släkt med Ramses II. Fast å andra sidan - vem är inte det, egentligen? razz Fast jag kan ändå visa hur jag är släkt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 11, 2006 2:51 pm
Orka googla två bokstäver.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 11, 2006 2:53 pm
Mr_RPG snelhest Mr_RPG "s**t va haxx du é!" typ... s**t va haxx du é! Tackar cool s**t va haxx du é!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 11, 2006 2:54 pm
Niddler snelhest: Snälla! Googla! Värmlands Folkblad gissar jag smile Jag är släkt med Ramses II. Fast å andra sidan - vem är inte det, egentligen? razz Fast jag kan ändå visa hur jag är släkt. NIDDLUR VANN! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 11, 2006 2:56 pm
Hela Europas befolkning härstammar från sju kvinnor, så vi är nog rätt så släkt med de flesta. DNA FTW >__<;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 11, 2006 2:58 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 11, 2006 2:59 pm
Jag tror det var Ramses I:s son o.o Egypten... Farao... mumie nowadays. Var det inte Ramses II man letade så förskräcklig efter och så hittade de en kvinna och hur det nu var?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 11, 2006 3:01 pm
NIDDLER ÄRSLÄKT MED EN MUMIE, AKTA SÅ HAN INTE BLIR MUMIEN 3!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 11, 2006 3:06 pm
Dark Erica NIDDLER ÄRSLÄKT MED EN MUMIE, AKTA SÅ HAN INTE BLIR MUMIEN 3! Oh Noes! D': Plx dunt eat mi brian DDDD:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 12:50 am
Mikusagi Jag tror det var Ramses I:s son o.o Egypten... Farao... mumie nowadays. Var det inte Ramses II man letade så förskräcklig efter och så hittade de en kvinna och hur det nu var? I så fall är jag släkt med Ramses I också, så det är bara att kolla på mitt blogginlägg som jag ninjaaktigt länkade till innan. Och det visar sig att Ramses II var sonson till Ramses I.Edit: Hur som helst så är det Ramses II som är mest känd av dem. Han kallades även Ramses den store. Man antar att det var han som var farao under Mose tid i Egypten. Han hade ca 200 fruar och nästan lika många ungar biggrin Källa: http://sv.wikipedia.org/wiki/Ramses_II
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 2:11 am
Niddler Mikusagi Jag tror det var Ramses I:s son o.o Egypten... Farao... mumie nowadays. Var det inte Ramses II man letade så förskräckligt efter och så hittade de en kvinna och hur det nu var? I så fall är jag släkt med Ramses I också, så det är bara att kolla på mitt blogginlägg som jag ninjaaktigt länkade till innan. Och det visar sig att Ramses II var sonson till Ramses I.Edit: Hur som helst så är det Ramses II som är mest känd av dem. Han kallades även Ramses den store. Man antar att det var han som var farao under Mose tid i Egypten. Han hade ca 200 fruar och nästan lika många ungar biggrin Källa: http://sv.wikipedia.org/wiki/Ramses_II s**t vilken kanin. Hade han eunucker som vaktade fruarna? Fick ungarna bli vanliga arbetare sedan, eller vad?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 2:11 am