|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 10, 2006 11:07 am
Red-Zan Mikusagi MIKUSAGI HAR KOMMIT PÅ ETT NYTT ORD!jörd japannörd, person som gillar Japan så pass mycket att det påverkar personens liv Alltså japannörd - jörd Jörd måste in i ordboken, skicka info till de gamla stofilerna att slänga in Jörd ^o^ Jag tror att ordet måste användas typ... ofta. Eller något. Nu börjar vi använda det, vi jördar. Man kanske skulle beställa knappar med ordet på... men Knapp.nu har höjt priset gonk Likun Men omg, vad coolt jag är en JÖRD!!! BWAHA!! *springer runt i cirklar* :3 >w<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 10, 2006 12:23 pm
Har nån Tales of the Abyss opening låten på japanska ;___; Det ända jag får upp när jag ska ladda ner är "RUTORRUTORRUTOR - Bump of chicken" ._____. Man ba "okej och vilken heter Karma" XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 10, 2006 1:00 pm
En jag känner heter Hjördis! 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 10, 2006 1:17 pm
Likun Har nån Tales of the Abyss opening låten på japanska ;___; Det ända jag får upp när jag ska ladda ner är "RUTORRUTORRUTOR - Bump of chicken" ._____. Man ba "okej och vilken heter Karma" XD o.O; Vad sökte du på?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 10, 2006 11:32 pm
Sostrate Likun Har nån Tales of the Abyss opening låten på japanska ;___; Det ända jag får upp när jag ska ladda ner är "RUTORRUTORRUTOR - Bump of chicken" ._____. Man ba "okej och vilken heter Karma" XD o.O; Vad sökte du på? Bump of chicken - Karma, det är vad japanska opening låten heter till Tales of the Abyss...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 11, 2006 1:57 am
Mivi En jag känner heter H jördis! 4laugh xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 11, 2006 2:31 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 11, 2006 2:35 am
Likun Sostrate Likun Har nån Tales of the Abyss opening låten på japanska ;___; Det ända jag får upp när jag ska ladda ner är "RUTORRUTORRUTOR - Bump of chicken" ._____. Man ba "okej och vilken heter Karma" XD o.O; Vad sökte du på? Bump of chicken - Karma, det är vad japanska opening låten heter till Tales of the Abyss... Prova med Tales of the Abyss(eller Tales of - Karma) så kanske du hittar nåt utan rutor?:3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 11, 2006 2:36 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 11, 2006 3:07 am
Ni kan ju inte söka med minus razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 11, 2006 5:08 am
Mikusagi Ni kan ju inte söka med minus razz o.o?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 11, 2006 8:49 am
*Evil Dead voise* Join us
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 11, 2006 8:49 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 11, 2006 8:50 am
Mmm..tänk en orange..med hasselhoffdesign <<3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 11, 2006 8:55 am
Sostrate Mmm..tänk en orange..med hasselhoffdesign <<3  ^_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|