|
|
|
|
Posted: Fri Dec 29, 2006 2:20 pm
+ Fick min digitalkamera idag! biggrin + Helen Sjöholm. <3 + Jobbat idag. smile
- Inget tiny på nyår... sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 29, 2006 2:51 pm
+ Min nya stereo är såå mycket bättre än min förra. <3 + Prata med Emilia. + Ritaaa~! + Bra/rogivande musik. + Hyfsat lugn dag.
- Ont i ryggen. ;-; - Ovanligt trött. - ... |:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 29, 2006 7:13 pm
+ LINUS. Åh. <3 Det är du och jag! <3 + Han kommer hem imorgon! Då får jag äntligen se honom igen. + Nya skor och kläder + Hm... mamma? O_o Nä. Kanske. (: + Kärlek. n_____________n <3 + Loliklänning + Jessica Stam <3
+/- Linus i Tyskland. Han har det ganska roligt med jag tror vi båda hellre vill ha honom här. (:
- Tappat bort plånbok, fniss. Klyftigt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 29, 2006 7:52 pm
+ Fick bra julklappar + Sapparikon + Pusselspel XD + Clara + Hem och Duscha :O + Nyår blir nog bra
+/- sov typ mellan torsdag/fredag sweatdrop
- Åka bil i stockholm centrum haha
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 29, 2006 11:05 pm
+++ Rastaman är här <3<3<3<3<3 *dör* + Systers nyfunna kärlek + Titta på film, dricka öl och äta godis >w< + Mysamysamysa + Fikafikafikafika + Han är så söt när han sover <3<3<3 >w< *dör*
- Jag kan inte sova mer .____________. - Ont i låret >.< - Träningsvärkimagen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 30, 2006 7:21 am
+ Kommer in här och möts av en trade från Niddler som vill sponsra en ny frisyr heart + Pappa köpte Malibou åt mig ^^
- Imorgon är det nyårsafton och jag vet fortfarande inte vad jag ska göra rolleyes - Borde städa men orkade inte - Borde plugga men orkade inte - Har fortfarande inte hittat något jag vill ha till frukost sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 31, 2006 5:07 am
+ Daniel som ringer helt random. :] <3 + FOLK ÄR HÄR :D! + Ännu mer folk kommer hit om ett tag~ + Shinobi's och Valgarv's mat. x3 + Den é extra dry! + Torbjörn lärde mig en del av en låt på gitarr xD
- Saknar Daniel. .__. <3 - Folk som är griniga. - Trött som fan, har knappt sovit något. D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 31, 2006 6:46 am
+ Party ikväll + Jag lagar mat så det glir skitgått mrgreen + På fredag åker jag till stockholm och leker med ponys + På lördag leker jag pirat eek + Soundtracker till Lost Boys
- Folk drar sig ur festplanerna för kvällen - Dåligt med dricka - Dagens kontoutrdag xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 31, 2006 2:24 pm
+ Robbie <33 Hur många bråk har jag haft med dig nu? Ingen aning, säkert många, men jag älskar dig så jävla mycket ändå. heart heart + Min guild "WhiteAndNerdy", ni är en bunt med heta killar ni. <3 + Lätt jag är rasist, jag tycker inte om gröna människor. mad RÖTT FTW! (måste ses ur politisk vinkel) + "Konservativ rebell", tack pappa, det värmer att höra dom orden. >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 02, 2007 9:13 am
+ till helgen kommer jag med enormt stor sannolikhet få min första kyss ^_^ Jag ska hälsa på Honom nämligen, och bo hos honom under helgen (han bor 5 timmars bussresa från mig) ^__^ Wiie!! Jag är så kär! + jullovets skolarbete avklarat! Det var ju jättelätt, jag känner mig nästan lite lurad eftersom jag gått och skjutit upp det och oroat mig för det.. + skönt att mitt rum snart är färdigrenoverat, har nya tapeter och nytt tak och det är jättefint! ^^
- inget
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 02, 2007 12:33 pm
+ Madde var här en sväng + Mitt svärd håller på att bli fiiint + Snart ska jag till stockholm heart
- Karslokar - Taskig ekonomi - Fet mat
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 03, 2007 12:16 am
+ Nu åker jag till Robbie, later. cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 03, 2007 3:45 pm
+ Nyår i Norrköping!! + Alla som var där heart + Singstar + Burken ft. Erikane - do you wanna be my fjortisboy?
- åkte hem idag - det är tomt o tråkigt här sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 04, 2007 2:57 am
+ Var i Sthlm igår, träffade Green helt random! heart + Shoppade!! cool + McFLY heart heart + Blink 182 heart + Duden jag såg på tåget, som jag fick cpryck av och sprang efter och sa att han var jättesöt och sen /leave. xD
- .___. Jag vill hitta duden, men det går ju fan inte!! gonk - Skitont i ryggen.. *slår* - Jag är för seg här på gaia >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 04, 2007 5:40 am
+ Åka imorgon + Masterkard *pussa på* + Ponytjejer + Blixtras hår, så snyggt, man blir så glad av det! biggrin + Godkänd på täntan!
- Boston (polares hund) fick avlivas igår.. RIP... - Trött som ett as - Har inte packat än (är det någon som har sett min sovsäck?)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|