|
|
|
|
Posted: Tue Apr 03, 2007 7:38 am
XDmaster4 hallo XD is hier weer even sorry dat ik de laatste tijd niet meer post druk met exames en met comic site over comic site gesproken ik heb hem geupdsate en ikdacht ik laat het jullie eens weten hier is de link www.freewebs.com/xdcomics Veel succes met je examens wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 03, 2007 7:40 am
.~Horsie~Anne~. XDmaster4 hallo XD is hier weer even sorry dat ik de laatste tijd niet meer post druk met exames en met comic site over comic site gesproken ik heb hem geupdsate en ikdacht ik laat het jullie eens weten hier is de link www.freewebs.com/xdcomics Veel succes met je examens wink ik heb er dit jaar voor vier vakken we hebben op onze school het namelijk verdeelt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 03, 2007 12:49 pm
kittyocean [Sky-Angel] Vette singature Kitty!
Waarom heb ik geen platina ding gekregne?? Bedankt; en was je er op 1 april? Natuurlijk, als er iets te beleven valt, ben ik er niet.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 03, 2007 1:02 pm
[Sky-Angel] kittyocean [Sky-Angel] Vette singature Kitty!
Waarom heb ik geen platina ding gekregne?? Bedankt; en was je er op 1 april? Natuurlijk, als er iets te beleven valt, ben ik er niet.. sweatdrop die platina is nu ook van de marketplace af XD Je kan voor de Soot Face Explode ofzo gaan XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 03, 2007 1:03 pm
.~Horsie~Anne~. XDmaster4 hallo XD is hier weer even sorry dat ik de laatste tijd niet meer post druk met exames en met comic site over comic site gesproken ik heb hem geupdsate en ikdacht ik laat het jullie eens weten hier is de link www.freewebs.com/xdcomics Veel succes met je examens wink ook van mij! Succes!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 04, 2007 3:12 am
kittyocean .~Horsie~Anne~. XDmaster4 hallo XD is hier weer even sorry dat ik de laatste tijd niet meer post druk met exames en met comic site over comic site gesproken ik heb hem geupdsate en ikdacht ik laat het jullie eens weten hier is de link www.freewebs.com/xdcomics Veel succes met je examens wink ook van mij! Succes!! Zet hem op! You can do it! wink
Die van mij waren drie jaar terug...nu heb ik nog steeds examens. elke 6 weken weer xd Nadeel van als je gaat studeren... Voordeel: feestjes, nieuwe mensen leren kennen, stage lopen, werken, zien hoe zuur het leven nou echt is en ja, nauwelijks tijd voor jezelf xp ok, dat waren dus voordelen en nadelen door elkaar rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 04, 2007 6:15 am
Mijn tentamens waren altijd een schande, binnen een half uur stond ik weer buiten! En daar had ik dan 8+ uur voor geleerd!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 04, 2007 11:02 am
kittyocean Mijn tentamens waren altijd een schande, binnen een half uur stond ik weer buiten! En daar had ik dan 8+ uur voor geleerd! wis je het dan zo goed dat je zo wegliep :S?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 04, 2007 11:04 am
kiek kittyocean Mijn tentamens waren altijd een schande, binnen een half uur stond ik weer buiten! En daar had ik dan 8+ uur voor geleerd! wis je het dan zo goed dat je zo wegliep :S? ja dat vraag ik me ook af
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 04, 2007 12:07 pm
XDmaster4 kiek kittyocean Mijn tentamens waren altijd een schande, binnen een half uur stond ik weer buiten! En daar had ik dan 8+ uur voor geleerd! wis je het dan zo goed dat je zo wegliep :S? ja dat vraag ik me ook af Ik heb een keer zonder leren een 8 gehaald En 1x, op de gehele PABO, een 5, maar dat was een 6 geweest als ze die ene vraag er niet in hadden gedaan, waarvan ze hadden gezegd dat je dat niet hoefde te weten! De rest: ALLES 6 of hoger en gemiddelde cijfer een 8
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 04, 2007 1:07 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 04, 2007 2:18 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 04, 2007 11:17 pm
kittyocean XDmaster4 kiek kittyocean Mijn tentamens waren altijd een schande, binnen een half uur stond ik weer buiten! En daar had ik dan 8+ uur voor geleerd! wis je het dan zo goed dat je zo wegliep :S? ja dat vraag ik me ook af Ik heb een keer zonder leren een 8 gehaald En 1x, op de gehele PABO, een 5, maar dat was een 6 geweest als ze die ene vraag er niet in hadden gedaan, waarvan ze hadden gezegd dat je dat niet hoefde te weten! De rest: ALLES 6 of hoger en gemiddelde cijfer een 8 als het een universitaire studie was geweest was je c** laude geslaagd surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 05, 2007 7:37 am
kiek kittyocean XDmaster4 kiek kittyocean Mijn tentamens waren altijd een schande, binnen een half uur stond ik weer buiten! En daar had ik dan 8+ uur voor geleerd! wis je het dan zo goed dat je zo wegliep :S? ja dat vraag ik me ook af Ik heb een keer zonder leren een 8 gehaald En 1x, op de gehele PABO, een 5, maar dat was een 6 geweest als ze die ene vraag er niet in hadden gedaan, waarvan ze hadden gezegd dat je dat niet hoefde te weten! De rest: ALLES 6 of hoger en gemiddelde cijfer een 8 als het een universitaire studie was geweest was je c** laude geslaagd surprised yup. En sorry, ben in een *(&*$ humeur. Net een sollicitatiegesprek gehad en BWAM, helemaal verknald. Yaaaay. stare Kitty blijft een eeuwige loser die geen keus meer heeft dan dat rotonderwijs in te gaan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 05, 2007 12:44 pm
kittyocean kiek kittyocean XDmaster4 kiek kittyocean Mijn tentamens waren altijd een schande, binnen een half uur stond ik weer buiten! En daar had ik dan 8+ uur voor geleerd! wis je het dan zo goed dat je zo wegliep :S? ja dat vraag ik me ook af Ik heb een keer zonder leren een 8 gehaald En 1x, op de gehele PABO, een 5, maar dat was een 6 geweest als ze die ene vraag er niet in hadden gedaan, waarvan ze hadden gezegd dat je dat niet hoefde te weten! De rest: ALLES 6 of hoger en gemiddelde cijfer een 8 als het een universitaire studie was geweest was je c** laude geslaagd surprised yup. En sorry, ben in een *(&*$ humeur. Net een sollicitatiegesprek gehad en BWAM, helemaal verknald. Yaaaay. stare Kitty blijft een eeuwige loser die geen keus meer heeft dan dat rotonderwijs in te gaan ./hug kitty
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|