|
|
|
|
Posted: Sun Jun 19, 2005 10:32 am
De jongen waar ik verliefd op ben.. hij moet online komen! Maar hij is echt never nooit online sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 19, 2005 10:35 am
Aislin-Sedai De jongen waar ik verliefd op ben.. hij moet online komen! Maar hij is echt never nooit online sad ocharme..hij komt heus wel ^^ wat is het een online kennes of ken je hem in het echt ook?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 19, 2005 10:38 am
Ik ken hem ook in het echt.. tis de broer van een vriendin. Maar hij is er echt nooit hoor wink
Nouja hij is wel redelijk vaak op mn forum en ik zie hem op school vrij vaak, dat is wel weer leuk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 19, 2005 10:41 am
Aislin-Sedai Ik ken hem ook in het echt.. tis de broer van een vriendin. Maar hij is er echt nooit hoor wink Nouja hij is wel redelijk vaak op mn forum en ik zie hem op school vrij vaak, dat is wel weer leuk. idd ^^ succes ermee biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 19, 2005 10:57 am
number_17 Aislin-Sedai Ik ken hem ook in het echt.. tis de broer van een vriendin. Maar hij is er echt nooit hoor wink Nouja hij is wel redelijk vaak op mn forum en ik zie hem op school vrij vaak, dat is wel weer leuk. idd ^^ succes ermee biggrin Dankje smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 19, 2005 11:01 am
Aislin-Sedai number_17 Aislin-Sedai Ik ken hem ook in het echt.. tis de broer van een vriendin. Maar hij is er echt nooit hoor wink Nouja hij is wel redelijk vaak op mn forum en ik zie hem op school vrij vaak, dat is wel weer leuk. idd ^^ succes ermee biggrin Dankje smile np wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 19, 2005 11:59 pm
ON my mind: SCHEIkUndE PO strax whaaaaaaaaaaaa *rent rondjes*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 20, 2005 12:52 am
kiek ON my mind: SCHEIkUndE PO strax whaaaaaaaaaaaa *rent rondjes* ow het lukt wel ^^ succes ermee biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 20, 2005 6:39 am
On my mind: ***school, ***sportdag.
Het spijt me, maar ik haat mezelf gewoon. Ik kan mezelf gewoon niet UITSTAAN!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 20, 2005 6:40 am
ButtonFly On my mind: ***school, ***sportdag. Het spijt me, maar ik haat mezelf gewoon. Ik kan mezelf gewoon niet UITSTAAN!warom niet??? Sportdag is stom!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 20, 2005 6:42 am
Cassidy92 ButtonFly On my mind: ***school, ***sportdag. Het spijt me, maar ik haat mezelf gewoon. Ik kan mezelf gewoon niet UITSTAAN!warom niet??? Sportdag is stom!!!! Sportdag is gewoon stom. Hebben ze nog het lef om te zeggen dat we geluk hebben, omdat we eerder weg mochten eek . Het komt door school, daardoor kan ik mezelf niet utstaan...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 20, 2005 6:48 am
ButtonFly Cassidy92 ButtonFly On my mind: ***school, ***sportdag. Het spijt me, maar ik haat mezelf gewoon. Ik kan mezelf gewoon niet UITSTAAN!warom niet??? Sportdag is stom!!!! Sportdag is gewoon stom. Hebben ze nog het lef om te zeggen dat we geluk hebben, omdat we eerder weg mochten eek . Het komt door school, daardoor kan ik mezelf niet utstaan... eek dat zeg je tog niet sportdag is het stomste wat er bestaat! best wel mazzel dat je eerder weg mogt maar geen sportdag is altijd beter wat moesten jullie doen dan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 20, 2005 6:58 am
ButtonFly On my mind: ***school, ***sportdag. Het spijt me, maar ik haat mezelf gewoon. Ik kan mezelf gewoon niet UITSTAAN! ok ik weet niet precies heb je hebt gedaan of wat der is gebeurd maar zo erg kan het toch niet zijn? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 20, 2005 7:24 am
my mind: THIS ZOW WARMMMMMMMMM IKI WIL NAAR EEN KOUD ZWEMBADDD!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 20, 2005 7:26 am
Anne Heersma my mind: THIS ZOW WARMMMMMMMMM IKI WIL NAAR EEN KOUD ZWEMBADDD!!! wie niet blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|